Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Robotický vysavač s navigací, Wi‑Fi, funkcí mopování a ovládáním z mobilu

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Anna Heinzová

Dobrý den. Prosím jak mám postupovat? Doteď jsem byla velice spokojená byť vysavač umax U-Smart mám krátce. Teď začal dělat takovou věc že po asi 10ti minutách vysávání začne vysávat jakoby dozadu a když je v cestě překážka (linka, roh…) skončí a začne červeně blikat a pípat a vypne se. Prostě on by chtěl jezdit dozadu 🤷🏻‍♀️. Děkuji za odpověď. Heinzová

Slevomat.cz

Dobrý den, Anno, pokud máte jakékoli potíže se zakoupeným produktem, je nejlepší se v tomto případě obrátit přímo na prodejce, se kterým můžete vše probrat a případně vymyslíte společně nějaké řešení. Prodejce můžete kontaktovat na e-mailu admin@umax.cz nebo tel. +420 800 118 6­29. Děkuji za pochopení. Pěkný den :) Kačka

Radmila Koreňová

Můžu platit hotově?

Slevomat.cz

Dobrý den, Radmilo, objednávku můžete zaplatit hotově na jakékoli pobočce Sazka. Stačí si tuto možnost zvolit při výběru způsobu platby. Pěkný den :) Kačka

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru