Dobrý den. Prosím jak mám postupovat? Doteď jsem byla velice spokojená
byť vysavač umax U-Smart mám krátce. Teď začal dělat takovou věc že po
asi 10ti minutách vysávání začne vysávat jakoby dozadu a když je
v cestě překážka (linka, roh…) skončí a začne červeně blikat a
pípat a vypne se. Prostě on by chtěl jezdit dozadu 🤷🏻♀️. Děkuji
za odpověď. Heinzová
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno, pokud máte jakékoli potíže se zakoupeným produktem, je
nejlepší se v tomto případě obrátit přímo na prodejce, se kterým
můžete vše probrat a případně vymyslíte společně nějaké řešení.
Prodejce můžete kontaktovat na e-mailu admin@umax.cz nebo tel.
+420 800 118 629. Děkuji za pochopení. Pěkný den :) Kačka
Radmila Koreňová
Můžu platit hotově?
Slevomat.cz
Dobrý den, Radmilo, objednávku můžete zaplatit hotově na jakékoli
pobočce Sazka. Stačí si tuto možnost zvolit při výběru způsobu platby.
Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Prosím jak mám postupovat? Doteď jsem byla velice spokojená byť vysavač umax U-Smart mám krátce. Teď začal dělat takovou věc že po asi 10ti minutách vysávání začne vysávat jakoby dozadu a když je v cestě překážka (linka, roh…) skončí a začne červeně blikat a pípat a vypne se. Prostě on by chtěl jezdit dozadu 🤷🏻♀️. Děkuji za odpověď. Heinzová
Dobrý den, Anno, pokud máte jakékoli potíže se zakoupeným produktem, je nejlepší se v tomto případě obrátit přímo na prodejce, se kterým můžete vše probrat a případně vymyslíte společně nějaké řešení. Prodejce můžete kontaktovat na e-mailu admin@umax.cz nebo tel. +420 800 118 629. Děkuji za pochopení. Pěkný den :) Kačka