Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Kouzlo CHKO Český kras – ubytování s polopenzí v blízkosti Karlštejna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat třílůžkový pokoj nebo pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením otevřeného voucheru doporučujeme ověření dostupnosti vámi vybraného termínu. Termín pobytu si rezervujte na e‑mailu info@hotelgrandrevnice.cz nebo na tel. 257 721 810.
- Pro rodiny s dětmi možnost třílůžkového pokoje s přistýlkou
- Děti do 3,9 let zdarma bez nároku na lůžko a večeři (snídaně zdarma)
- Dětská postýlka 150 Kč/noc
- Dítě 4–9,9 let na lůžku 395 Kč / noc s polopenzí
- Osoby od 10 let hradí cenu jako dospělá osoba
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (po předchozí domluvě s recepcí (platí pro mazlíčky malých a středních plemen))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den chci se zeptat kdybych přijela jen já jako 1 dospělí a k tomu 1 dítě je to stejná cena
Dobrý den,
cena je pro 2 dospělé osoby. Slevu pro dítě poskytujeme ke dvou dospělým
osobám. Když chcete přijet dospělá osoba a dítě, tak bohužel musíte
zakoupit voucher v plné ceně.
Hotel Grand
Dobrý den v termínu 30.8–4.9.2 dvoulůžkové
1třílůžkový s pejskem,je volný termín.Děkuji
Dobrý den, Petře, pokud máte zájem o zakoupení pobytu a rezervaci termínu pro více pokojů/osob, doporučím Vám obrátit se přímo na hotel na e‑mailu info@hotelgrandrevnice.cz nebo na tel. 257 721 810, kde Vám snadno sdělí, jaké mají ve Vámi vybraném termínu volné kapacity a zda je ubytování pro vaší partu možné. Můžete se s nimi případně rovnou domluvit na rezervaci a zakoupit poté jen vouchery bez termínů a doplnit jim jejich kódy k dokončení rezervace. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
zakoupili jsme si voucher v termínu 8.-11.7.2021 a do poznámky uvedli, že
budeme cestovat s dítětem ve věku 9 let. Bohužel jsme si dopředu
neověřili, zda máte kapacitu přistýlek, či 3 lůžkových pokojů.
Prosím tedy o ověření, jestli je možné ubytování pro 3.
Dále jsem se chtěl zeptat, jestli ohledně covidu stačí prohlášení, nebo
je potřeba PCR, příp. antigenní test.
Předem děkuji za odpověď
M. Urban
Dobrý den, Martine,
pro takový dotaz a pro dotaz ohledně současných protiepidemických
opatření Vám doporučuji kontaktovat přímo recepci hotelu, která Vám již
podá veškeré potřebné informace. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelgrandrevnice.cz
nebo na tel. 257 721 810.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
lze u vás uschovat kola?
Dobrý den, Mileno :)
jak je uvedeno v popisu hotelu, tak jeho součástí je i kolárna na
uložení vašich jízdních kol.
Pěkný den :)
Dobrý den,
prosím o koupi ubytovani v termínu od 19.7 – 25.7. 2021 pro
1 dospělou osobu a 2 děti ve věku 10 a 13 let. Platba formou benefitu
s tim ze 3osobu doplatim na miste v hotovosti
Dobrý den, Petre, ve Vámi uvedeném termínu je v tuto chvíli termín volný. Nicméně pokud chcete pro nákup využít benefitní body, je nutné je nejprve převést na slevomatí kredity. Bližší informace o konkrétních benefitních programech či papírových poukázkách naleznete zde https://www.slevomat.cz/benefity. Poté co budete mít kredity připsané, můžete si zakoupit voucher přímo přes tuto nabídku a zarezervovat si rovnou termín. Ještě upozorním, že v případě, že budete potřebovat třílůžkový pokoj nebo pokoj s přistýlkou, je třeba si ověřit jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pokud by vám nebylo něco jasné, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den mám zájem o koupi ubytování v hotelu v termínu od 26.7.-28.7. pro dvě děti ve věku 4 a 9 let je možné pokoj s pristylkou? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, je možné objednat třílůžkový pokoj a v tomto pokoji může být
i přistýlka. Tedy všichni byste měli lůžko. Při objednávce voucheru
napište do poznámky, že máte dvě děti 4 a 9 let a zda pro obě děti
požadujete lůžko. Děti si doplatíte při příjezdu na hotel.
Hotel Grand
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak přidat do objednávky dítě 10 let při objednávce pobytu na víkend pro dvě osoby a na FKSP. Kolik by stál pobyt dítěte a máte volnou kapacity v jakémkoliv termínu pro tuto kombinaci 2 + dítě
Dobrý večer, pane Vávro, děti se obyčejně platí při příjezdu na hotel. Dítě 4 – 9,99 je za cenu 395,– polopenze/noc.
Cenu pro 2 dospělé osoby znáte ze Slevomatu, záleží na kolik nocí pobyt požadujete. Popřípadě si zavolejte na hotel a vše Vám vysvětlíme, včetně oznámení volné kapacity.
recepce