2 hodiny neomezeného hodování running sushi s grilem na stole
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
v případě, že by voucher nemohl být v daném termínu uplatněn
z důvodu uzavření restaurací ve vnitřních prostorech, mohu žádat
o vrácení peněz?
Předem děkuji, Černíková
Dobrý den, Terezo, pokud by byl vzhledem k současné situaci jakýkoli problém s využitím voucher, určitě se nám můžete ozvat na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354. Snažíme se vše řešit individuálně a na základě aktuální situace Vám pomůžeme vše vyřídit adekvátním postupem. Není tedy takto možné říct, jak bychom v budoucnu záležitost řešili, jelikož se stále vše mění. Děkuji za pochopení. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, bude voucher prodloužen z důvodu uzavření restaurace? Dekuji
Dobrý den, Pavlíno,
o prodloužení voucherů průběžně a s ohledem na současnou situaci
jednáme. Samozřejmě si uvědomujeme, že současná situace je náročná a
děláme vše proto, aby každý mohl svůj voucher v klidu využít. Zda budou
prodlouženy i Vaše vouchery zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu
voucherů zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucherů jakékoliv otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pochopil jsem správně že stačí den dopředu zavolat a objednat se?
Dobrý den, Matěji :)
ano, po zakoupení voucheru stačí zavolat předem na tel. 721 524 888, kde zároveň nahlásíte kód svého voucheru. Pěkný den :)