Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Termín své návštěvy si domluvte co nejdříve na e‑mailu hospodanapeci@seznam.cz nebo na tel. 607 532 418, 499 896 210. Nezapomeňte nahlásit kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý večer, mám kartu hosta a chtěl bych se zeptat, jestli ji aktivujete
popřípadě vydáváte. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, s tímto dotazem týkající se ,,karty hosta" se
prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:hospodanapeci@seznam.cz
či tel.+420 607 532 418. Krásný den, Tomáš :)
Martin
Pěkný den, mám rovněž dotaz k dětem. Chcete mi říct, že za
ročního nestravujícího se infanta, který je všude v cizině (dobře,
v 95 % zařízeních) zdarma, budu platit snídani/polopenzi 350 nebo
450 korun? Jako opravdu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, cena za děti je za přistýlku + snídani (350Kč), či
za přistýlku + polopenzi (450Kč). V případě individuální poptávky za
cenu pouze přistýlky/postýlky beze stravy, či že by dítě bylo s rodiči
na posteli, můžete kontaktovat přímo Hospodu na Peci na
e-mailu:hospodanapeci@seznam.cz či tel. +420 607 532 418. Krásný
den, Tomáš :)
Lubos Kocmich
Dobrý den . Nejde mi připojit 2 děti k objednávce.
Chceme přijet 1–3 .7. 2 dospělí ,2 děti 9a 13 let.
a jak celkem zaplatit /s polopenzí/ ? Mohu zároveň objednat takto přímo
u Vás ?
Díky za odpověď
Hospoda na Peci
Dobrý den,
děti do 8 let se platí na místě pobytu.
Cena za děti je 450,–Kč s polopenzí.Ale klidně si kupte 2× voucher
jelikož vaše děti jsou od 8 let S pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, mám kartu hosta a chtěl bych se zeptat, jestli ji aktivujete popřípadě vydáváte. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petře, s tímto dotazem týkající se ,,karty hosta" se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:hospodanapeci@seznam.cz či tel.+420 607 532 418. Krásný den, Tomáš :)