Dovolená s překvapením: 7 nocí na Makarské či Omišské riviéře vč. dopravy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
zajímalo by mě, v kolik je předpokládaný návrat do Prahy 1. 9.
Děkuji
Dobrý den,
návrat zpět do ČR bývá v ranních až dopoledních hodinách (záleží na
dopravní situaci). Hezký den
Jsem sám a jak je to placene ? Jestli musim platit dvoulužko a nebo tam jsou připlatky za jednolužko . Prostě jak je to placene
Dobrý den, Miloši, jak máme uvedeno v nabídce, cena platí při obsazenosti pokoje 2 osobami, tzn. při koupi 2 voucherů. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu: usti@ckkalousek.cz či tel. +420 465 526 000. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, Miloši, jak máme uvedeno v nabídce, cena platí při obsazenosti pokoje 2 osobami, tzn. při koupi 2 voucherů. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu: usti@ckkalousek.cz či tel. +420 465 526 000. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Prosím vás co všechno je potřeba mít s sebou za papíry pro vstup do
Chorvatska aby nebyl problém na hranicích. Máme certifikáty. Pro jistotu
budeme dělat i test. Je třeba mít vyplněný i formulář pro vstup do
Chorvatska. Nebo ten potřeba nebude? Stačí mít veškeré dokumenty
v elektronické podobě nebo i tištěně?
Děkuji, s pozdravem Pokorný.
Dobrý den,
ano, pro bezproblémový přechod přes hranice je potřeba mít vyplněný
vstupní formulář. Je lepší mít dokumenty i v tištěné podobě.
Hezký den
Dobrý den, mate ještě volné místa pro dvě osoby na termín od 16. 8. – 25. 8.?
Dobrý den, je nám líto, ale pro 2 osoby již nemáme žádné volné kapacity až do konce sezony. Hezký den.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné ubytování v termínu
od 16.8 pro tři osoby?
Děkuji
Dobrý den,
je mi líto, ale až do konce sezony máme všechna ubytování pro 3 osoby
u této nabídky obsazena. Pokud by vám nevadil jiný termín dovolené, pak
můžeme nabídnout studio pro 3 osoby ve studiích Radoš. Více informací
včetně cen a termínů naleznete zde https://www.slevomat.cz/akce/1761940-tyden-v-chorvatsku-v-modernich-studiich-kousek-od-plaze
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na
e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde přesně je odjezd z Brna (prosím adresu). Děkuji.
Dobrý den,
odjezd z Brna je z parkoviště u ÚAN Zvonařka, ulice
Trnitá/Košťálová. Hezký den
Dobrý den,můžu se zeptat v kolik odjíždíte z Jaroměře a v kolik jsme cca na místě?je možné uplatnit voucher (slevomat)při placení?jak se domlouvá cesta +polopenze?jsme 2 dospeli+dítě 3 roky nutno koupit 3×?
Dobrý den,
nejprve vás poprosím o prověření dostupnosti – zavolejte nám, prosím,
na tel. 603 584 851 nebo napište e-mail usti2@ckkalousek.cz.
Odjezd z Jaroměře bývá kolem poledne, příjezd do Chorvatska v ranních
hodinách. Další služby (polopenze, cestovní pojištění) se doobjednává
a platí přímo u cestovní kanceláře. Hezký den
Prosím kde přesně je odjezd z Černého Mostu?
Dobrý den, Sabino, pro bližší informace o místě odjezdu z Černého Mostu, kontaktujte prosím přímo cestovní kancelář na e-mailu: usti2@ckkalousek.cz nebo tel. 603 584 851. Pěkný den. Tomáš
Dobrý den, pokud jsme dvě osoby a pojede s námi dvouleté dítě, kolik voucherů je potřeba? Je v pokoji možnost nějaké přistýlky? Děkuji.
Dobrý den,
pokud požadujete lůžko pro všechny osoby, pak musíte zakoupit 3 vouchery.
Pro ověření dostupnosti nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek. Hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kde je nástupní místo v Mladé Boleslavi? Děkuji.. 🙃
Dobrý den,
z Mladé Boleslavi odjíždíme od čerpací stanice OMV, u hypermarketu
Albert. Hezký den
Здраствуйте я хотел бы спросить , на
обратном пути до Праги нужно ли делать тест
в Хорватии или в Праге?
И есть ли там продуктовые магазины по
близости ?
Dobrý den, Eriku, pro bližší informace prosím kontaktujte přímo cestovní kancelář na e-mailu:usti@ckkalousek.cz nebo tel. +420 465 526 000. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je možné jet jako jedinec?
Dobrý den,
ano, je to možné. Pro ověření dostupnosti a ceny nás neváhejte
kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, chtěl bych se optat máme již po druhé dávce očkování,,
cca 3 týdny,, musíme mít nějaký test pokud bysme za týden koupili zájezd
do Chorvatska ?
děkuji
Prokop
Dobrý den,
pokud máte již 14 dnů po druhé dávce očkování, pak na cestu do
Chorvatska i zpět není potřeba se testovat. Pro ověření dostupnosti nás
prosím kontaktujte na tel. 603 584 851. Hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, když jsem objednaná na antigenní test, který budu absolvovat cca 8:15 a do Chorvatska s vámi jedeme z Břeclavi, jestli mi antigenní test bude na chorvatské hranice stačit. Děkuji a hezky zbytek dne.
Dobrý den, pokud myslíte v 8:15 hodin v den odjezdu, mělo by to určitě stačit. Antigenní test nesmí být starší, než 48 hodin. Hezký den.
Dobrý den, je možné tento zájezd platit skrze Sodexo MultiPass benefity? Snažila jsem se zájezd zaplatit, ale bohužel mi to opakovaně nešlo. Na Sodexo účtu pro „volný čas“ mám peněz dostatek.
Dobrý den, při platbě přes Slevomat.cz musíte vznést dotaz přímo na ně, zda můžete platit nějakými benefity. Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den, v kolik hodin cca je nástup v Jaroměři? Jedna se o 16.8. odjezd. Děkuji a hezky den Illnerová 🌞
Dobrý den,
přesný čas v tuto chvíli nedokáži sdělit, záleží na přesné trase
autobusu, která je pro každý turnus odlišná. Počítejte ale s odjezdem
cca mezi 11.-13. hodinou. Hezký den
Kde je prosím nástupní místo v Praze a v kolik hodin se přibližně vyjíždí a navrací zpět? Potřebuji vědět pro návaznost spojů, děkuji.
Dobrý den,
odjezd z Prahy bývá mezi 12.-13. hodinou, a to z Černého mostu. Návrat
bývá v dopoledních hodinách, ale záleží na aktuální dopravní situaci.
Hezký den
Dobrý den, chci se zeptat, pokud se nestihnu naočkovat první dávkou vzhledem k čekací lhůtě, nebo od první dávky neuběhne 22 dnů, dá se v letoviscích udělat test na covid skrz návrat do Česka a bude v takovém případě na místě delegátka, která nám ukáže kde se otestovat? Popřípadě znáte cenu? Nebo je v Chorvatsku testování bezplatné jako u nás ? Děkuji
Dobrý den, Nicol, s tímto dotazem Vám poradím obrátit se přímo na cestovní kancelář na e-mailu usti@ckkalousek.cz nebo tel. +420 465 526 000, kde Vám jistě se vším poradí, odpoví na veškeré Vaše dotazy a rovněž Vám podají ty nejkonkrétnější informace. Pěkný den :) Kačka
Добрый день , Мы едим семьёй 3 человека, у нас будет отдельная квартира?
Dobrý den :)
pokud chcete vyrazit ve třech lidech, nejlepší se bude předem domluvit
přímo s CK (usti@ckkalousek.cz,
+420 465 526 000). Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v kolik hodin se bude odjizdet z Prahy?Dekuji
Dobrý den,
odjezd z Prahy bývá mezi 12.-13. hodinou. Hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v kolik hodin se bude nasedat v Břeclav? Děkuji a hezký den.
Dobrý den,
odjezd z Břeclavi bývá kolem 17. hodiny. Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat v kolik hodin je přibližně odjezd (Svitavy), jestli
bych se stihla ještě v den odjezdu nechat ráno otestovat.
Také bych se chtěla zeptat, zda se vždy jede přes všechna nástupní
místa, i když budou nastupovat jen dvě osoby.
Děkuji za odpovědi 😊
Dobrý den, odjezd ze Svitav počítejte kolem 13. hodiny, takže je na Vašem uvážení, zda Vám bude stačit se nechat otestovat až v den odjezdu ráno. Musí to být ale antigenní test, u PCR testu byste výsledek do odjezdu neměli. Cestovní kancelář má právo zrušit nebo změnit nástupní místo v případě, že zde jsou pouze 4 osoby a méně. Co se týká Svitav, tak by k tomuto nemělo dojít, jedná se o nástupní místo po trase, takže by nemělo vadit, pokud byste tam nastupovali pouze 2.
Dobrý den, počítá se dítě 2 roky jako dalsí osoba, nebo to maji deti zadarmo. Dekuji za odpoved Pokorný
Dobrý den,
pokud bude dítě (2 roky) ubytováno bez nároku na lůžko a vybavení
studia, pak platí pouze autobusovou dopravu. V ostatních případech platí
plnou cenu i za ubytování. Hezký den
Dobrý den, jedeme celkem 4 osoby musím u každýho voucheru zadat jméno, tel a email každé té osoby nebo stačí vzít 4 na jednu osobu?
Dobrý den,
při koupi voucherů jsou možné obě varianty. Hezký den
Dobrý den, měl bych dotaz, zda když pojedeme s přítelkyní, tak dostaneme pouze 2 lůžkový apartmán ? Nebo to tam s námi budou sdílet i cizí osoby ? Děkuji, Kříž
Dobrý den, Zdeňku, ubytováni budete ve 2lůžkovém pokoji. Nikdo cizí s Vámi tedy Váš pokoj sdílet nebude, to se nemusíte bát. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, kde přesně je prosím nástupní místo v Brně? Jsme s přítelem z Ostravy a poblíž bohužel nemáte žádné nástupní místo. Zvažujeme proto možnost jet vlakem do Brna a přidat se k vám tam. Děkuji
Dobrý den,
z Brna autobus odjíždí z parkoviště u UAN Zvonařka, ulice
Trnitá/Košťálová. Hezký den
Dobrý den,jak dlouho jede autobus prosím Cca z Brna?
Dobrý den,
cesta z Brna na Makarskou riviéru trvá přibližně 14 hodin. Záleží ale
na aktuální dopravní situaci. Hezký den
Dobrý den, jak probíhá stravování? Je možnost výběru?
Dobrý den,
stravování probíhá v restauraci nedaleko ubytování. Snídaně
servírovaná, večeře většinou výběr ze 2–3 jídel. Hezký den
Dobrý den, jak si můžeme zažádat o čtyřlůžkový apartmán?
Dobrý den,
pro ověření dostupnosti nás prosím kontaktujte na tel. 603 584 851 nebo
na emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, stravování jde dokoupit až na místě?
Dobrý den,
stravování je potřeba zakoupit u cestovní kanceláře ještě před
odjezdem na vaši dovolenou. Hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda zájezdy pořádáte do nějakých větších měst, kde bychom se nenudili, nerada bych skončila v nějaké rybářské vesničce s knihou. Mám z toho obavy, děkuji předem za odpověď!
Dobrý den,
ubytováni můžete být v kterémkoliv letovisku na Omišské i Makarské
riviéře. Jedná se o menší i větší letoviska (např. Dugi Rat, Duće,
Promajna, Podgora, Živogošće). Pokud chcete mít jistotu, že budete
ubytováni v letovisku dle vašich představ, pak doporučuji podívat se na
celou nabídku ubytování na www.ckkalousek.cz. a případně si vybrat
konkrétní ubytování v konkrétním letovisku. Hezký den
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, za jak dlouho mi přijde smlouva a faktura za rezervaci.
Je to už týden od objednání.
Dobrý den,
vzhledem k velkému množství objednávek jsme se ke zpracování té vaší
prozatím nedostali. Vše v nejbližší době napravíme. Děkujeme za
pochopení.
Dobrý den,
v případě dvoulůžkového pokoje to znamená, že budeme mít samostatně
kuchyňku a koupelnu s WC, nebo můžou být tyto prostory i společné ?
Dobrý den,
ano, vše máte vlastní. Pokud by již tato studia byla obsazena, pak o tom
budete při objednání zájezdu dopředu upozorněni (například na studio,
které má společnou kuchyňku s dalším studiem). Hezký den
Dobry večer ,jsme 2dospely ,děti 7,10,13let kolik voucheru je třeba zakoupit ?Je možno i vzít s sebou yorka ?
Dobrý den,
v uvedeném případě je nutné zakoupit 5 voucherů. Bohužel, ubytování
s pejsky nemožňujeme. Hezký den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je v apartmánech Wifi? Děkuji
Dobrý den,
záleží, v jakém apartmánu/studiu budete ubytováni. Obecně ale platí,
že WiFi připojení bývá nestabilní, proto klientům, kteří internet
nutně potřebují například pro práci, doporučujeme zřídit si
u vlastního operátora datový balíček. Hezký den
Dobrý den, je v nabídce i 4 lůžkový pokoj ?
Dobrý den,
ano, nabízíme i 4lůžkové apartmány. Hezký den
Krásný den, když bychom chtěli jet ve třech, byl by možný třílůžkový pokoj? Máme si v tomto případě koupit 3 zájezdy přes vás, nebo to nějak řešit přímo u cestovky? Děkuji
Dobrý den,
ano, pro 3 osoby můžeme nabídnout 3lůžkový pokoj a ano, je potřeba
zakoupit 3 vouchery. Hezký den.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda všechny pokoje mají balkon ?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, všechny pokoje mají balkon nebo terasu. Hezký den
Dobrý den,
Je v ceně 7 nocí na Makarské riviéře (cena v názvu 4 499kč) zahrnutá
i doprava?
Dobrý den,
ano, v ceně je zahrnuta i autobusová doprava. Hezký den
Dobry den, kolik mám koupit voucheru 2 dospělí a 2 děti 4 a 8 let. Děkuji moc.
Dobrý den, zakoupíte 4 vouchery. Hezký den.
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, kolik dní nejpozději před termínem je třeba koupit
vocuher?
Dám příklad – Pokud bych chtěl jet 12.7. a rozhodl se až 30.6. šlo by
to ještě?
Děkuji.
Dobrý den, vždy si musíte předem prověřit dostupnost u naší cestovní kanceláře. Pokud budou stále volná místa, určitě si můžete vouchery na 12. 7. až 30. 6. Dostupnost si můžete ověřit na telefonním čísle 603 584 851 nebo e-mailem na usti2@ckkalousek.cz. Hezký den.
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat, jak je to s platbou, kolik procent je zaloha a kdy se
doplácí celá částka?děkuji
Dobrý den, vouchery musíte uhradit hned po objednání (platíte Slevomatu), ostatní služby, které případně přiobjednáte a platíte přímo cestovní kanceláři, jsou splatné měsíc před odjezdem. Hezký den.
Dobrý den, vouchry je potřeba koupit do 11.6? Chceme jet až v srpnu, ale je tam napsáno aby se uplatnili do 11.6 2021. Děkuji
Dobrý den,
akce poběží i během léta, takže si dovolenou můžete koupit i později.
Hezký den
Dobrý den, je možné cestovat buď jako jeden dospělý a dvě děti + jeden dospělý a jedno dítě nebo skupina dva dospělý + tři děti?
Dobrý den,
ano, všechny uvedené možnosti jsou možné. V případě dalších dotazů
nás neváhejte kontaktovat na tel. 603584851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezky den
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat zda je delegát před odjezdem nápomocen při zajištění předodjezdového testování.Doporučení odběrového místa popř. komunikace při objednání odběru.Děkuji
Dobrý den,
ano, klienti budou informováni o nejbližších testovacích místech.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, měla bych otázku ohledně testů, do Chorvatska stačí antigenní test provedený na odběrovém místě? Jak probíhají testy zpět do ČR? Děkuji
Dobrý den, Lenko,
pro takový dotaz Vám doporučuji shlédnout naše stránky https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko
, nebo informovat u MZCR.
Přeji krásný den,
Květoslava
Pokud chci cestovat jako 1 osoba, zdali je to možné a prosím cenu
Dobrý den,
ano, cestovat sama můžete. V tomto případě je potřeba si zakoupit
1 voucher a příplatek za jednolůžkový pokoj doplatíte přímo
u cestovní kanceláře (výše příplatku závisí na termínu dovolené).
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak je to s tím PCR testem. Pokud test nesmí být
starší než 48 hodin, je možnost vrácení peněz v případě pozitivního
testu? Ptám se hlavně proto, že testy nejsou vždy přesné…
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
i pro tento případ klientům doporučujeme přikoupit si komplexní cestovní
pojištění včetně pojištění pro případ storna zájezdu. V případě,
že před odjezdem na dovolenou onemocníte a budete muset objednávku zrušit,
pak můžete po pojišťovně požadovat vrácení až 80 % ze stornopoplatku,
který si dle Všeobecných smluvních podmínek může cestovní kancelář
naúčtovat. Cena komplexního cestovního pojištění je 300 Kč/dospělá
osoba/10 dnů; 250 Kč/dítě do 18 let/10 dnů. V případě dalších
dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den
Výlety lze objednat dopředu nebo jak si je objednam na místě?
Dobrý den,
aktuální nabídku výletů včetně možnosti objednání Vám poskytne
delegát, který působí v dané oblasti. V případě dalších dotazů nás
neváhejte kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, je možné za příplatek nástup v jiném městě? Jde mi
o severní Čechy, Ústí, Litoměřice.
Děkuji
Dobrý den,
bohužel, uvedená nástupní místa v nabídce nemáme a to ani za
příplatek. Jako nejbližší odjezdové místo můžeme nabídnout Prahu.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek. Hezký den
Dobrý den, mohu se zeptat zda by bylo možné 2osoby dospělé a 5dětí. Předem moc děkuji a přeji hezký den Týna
Dobrý den,
ano, možné by to bylo. Pro lepší domluvu ohledně přesného rozložení
osob do pokojů Vás poprosím o zaslání e-mailu na usti2@ckkalousek.cz nebo
telefonního spojení na tel. 603 584 851, kde společné projdeme možnosti
ubytování Vaší rodiny. Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den jde to i bez dopravy? Děkuji Zdeněk.
Dobrý den, Zdeňku,
tato nabídka je bohužel koncipovaná pouze s dopravou. Pro nalezení
nabídek, jež dopravu zahrnovat nebudou, doporučuji si při hledání nastavit
ve filtru „Vlastní doprava“. Díky tomuto filtru jsem pro Vás nalezla
například tyto možnosti se stejnou lokalitou – https://www.slevomat.cz/cestovani/co-chci-delat/relaxace-a-odpocinek?filtry%5Bdoprava%5D=vlastnim-zpusobem&filtry%5Boblast%5D=chorvatsko&noindex=1
. V případě, že ovšem máte zájem o tuto konkrétní nabídku, můžete
se samozřejmě zkusit i domluvit přímo s partnerem, a to přes email usti@ckkalousek.cz či
telefon +420 465 526 000. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den,
prosím pokud pojedu z Prahy, jak dlouho trvá cesta?
Dobrý den, Aleno,
cesta z Prahy do Chorvatska trvá něco mezi cca 14 – 18 hodinami. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Ještě jeden dotaz, pokud bychom s sebou měli tříleté dítě, cena zůstává stejná? Připlácí se za přistýlku? Děkuji
Dobrý den,
pokud požadujete pro všechny osoby lůžka, pak je potřeba zakoupit vouchery
pro všechny osoby. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat
na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, nikde jsem se nedočetla, zda je ubytování i se stravou.
Děkuji a hezký den.
Dobrý den,
v základní ceně není stravování zahrnuto. Je ale možné dokoupit
polopenzi (za příplatek 2 999 Kč/dosp.os./týden; 2 099 Kč/dítě do
12 let/týden) nebo večeře (za příplatek 2 099 Kč/dosp. os./týden;
1 499 Kč/dítě do 12 let/týden). Stravování probíhá v restauraci
nedaleko ubytování. V případě dalších dotazů nás neváhejte
kontaktovat na tel. 603 584 851 nebo na e-mailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,
Je možné cestovat na občanku ? Popřípadě nevadilo by kdyby mi za 2 měsíce končil pas ?
Dobrý den, Andreo, tuto informaci si prosím ověřte přímo u CK na e-mailu:usti@ckkalousek.cz či tel.+420 465 526 000. Krásný den, Tomáš :)