Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v polských Jizerkách pro páry i rodiny: wellness pobyt v pohádkovém hotelu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 811 900 nebo e‑mailem na recepcja@hotelbuczynski.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
- Dítě od 4 do 12,9 let na přistýlce s polopenzí:
- Mimo i během sezóny: 80 PLN/noc
- Zimní prázdniny: 110 PLN/noc
- Dítě od 13 let na přistýlce s polopenzí:
- Mimo sezónu: 196 PLN/noc
- Během sezóny + zimní prázdniny: 204 PLN/noc
- Jedno dítě do 12,9 let je možné ubytovat v pokoji Superior, dvě děti do 12,9 let v pokoji Superior Family. Jedno dítě od 13 let je možné ubytovat pouze v pokoji Superior nebo Superior Family.
- Pokoj Standard nenabízí možnost přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 60 PLN/noc (po předchozí domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den přeji, je možnost platby pobytu přes FKSP?
Dobrý den, Marcelo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi pokoji Standard a Superior?
Jak objednat pokoj s balkonem?
Mluví personál česky?
Děkuji
Hello,
Superior is bigger than Standard and every Superior have a balcony. Our
reception speaks Czech ( Mrs. Wiola :) )
Dobrý den,
Voucher lze zadat(koupit) pouze na 2 dospělé osoby? Chtěla bych zároveň
zadat i děti, abych nemusela doplácet dodatečně v hotelu…
Díky za odpověď.
Dobrý den, Kateřino, tato nabídka je koncipována pouze pro 2 osoby, proto vám děti do objednávky přidat nepůjdou. Pokud tedy chcete vyrazit i s dětmi je nutné doplatek za ně uhradit až v hotelu. Předem si zakoupíte pouze voucher a vyberete pokoj Superior Family, který je za příplatek a budete mít na pokoji k dispozici 2 přistýlky. Děkujeme za pochopení. A pokud byste potřebovali s rezervací v cizím jazyce pomoct, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a počtem osob na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, chtěla bych pobyt darovat jako svatební dar, a nevím, kdy
budou novomanželé chtít jet. Bylo by možné platnost voucheru od teď co
nejdéle ?
Děkuji za info .
Dobrý den, Evo, platnost voucheru od 11. 10. do: 19. 12. 2021. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
jaké jsou podmínky ohledně covid-19 k vycestování za vámi na
welness pobyt?
Dobrý den, Veroniko, pro informace ohledně vládních nařízení souvisejících s Covid-19 Vám doporučujeme přímo zdroj MZV nebo můžete využít i náš přehled s aktuálními podmínkami pro vycestování do ciziny, kde se snažíme mít vše podrobně vysvětlené. Zde naleznete přímo informace ohledně cestování do Polska: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Přeji krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, parkoviště u hotelu se platí a kolik?
Dobrý den, Jiřino, parkování je za poplatek, který činí 25 PLN/den. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Prosím je na pokoji set na kávu a čaj?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aleno, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a v pokojích Superior, Suite a Suite je k dispozici příslušenství pro přípravu čaje a kávy. Přeji Vám krásný den, Tomáš