Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, po stažení aplikace jsem provedla klasickou registraci, namisto volby „kartu již mam“. Kartu jsem si poté v aplikaci zrušila, abych nahrála tuto novou s voucherem. Ale při nové registraci mi to píše, že kartu nelze registracovat, protože účet již existuje. Jak prosím postupovat?
Dobrý den, Kateřino, po zakoupení voucheru je nutné postupovat přesně
podle uvedeného návodu v nabídce. Nejprve si stáhněte aplikaci Starbucks a
registrujte se do programu Starbucks Rewards, Spustíte aplikaci, založíte si
účet a v sekci Připojte se k Starbucks Rewards dáte „použít Starbucks
Card, kterou již mám“. Kód voucheru je zároveň číslem vaší karty.
Do pole „číslo Starbucks Card“ vložte 16místný kód voucheru a do pole
„kód CSC“ vložte 5místný PIN. Pokud jste postupovala jinak nebo máte
jakékoli potíže s registrací či uplatněním karty, zkuste prosím
kontaktovat přímo Starbucks na tel. 235 013 335 nebo pošlete mail na starbuckscardcz@amrest.eu.
Věřím, že Vám pomohou situaci vyřešit, abyste mohla voucher využit.
Pěkný den :)
Dobrý den, nelze aktivovat, u PiN mi to píše chybný kód ale vše jsem už několikrát zkontrolovala, na voucheru je 14 ti místné číslo. Prosím, o radu. Děkuji.
Dobrý den, Katko,
v náhledu Vašeho zakoupeného voucheru máte na něm hned vedle „Můžete
využít do“ napsán i pětimístní pin, který je potřeba k uplatnění
Vašeho voucheru zadat. Jestliže máte ovšem problém i nadále, doporučuji
kontaktovat naši zákaznickou podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes
tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, při registrace v appce mi to hlásí u kódu CSC chybné zadání (zadávám 5místný PIN) a nejde mi dokončit registrace. Dále je v podmínkách uplatnění je psáno, že máme zadat 16místný kód voucheru, ale těch číslic mám na voucheru 12. Předem děkuji za radu, jak na to :-)
Dobrý den, Jano :)
je třeba správně napsat kódu vašeho voucheru a PIN. Poté by mělo vše
fungovat. V systému nyní vidím, že má opravdu 16 znaků, tak jak má
mít. Jeho kód najdete ve svém profilu na Slevomatu. Kód začíná dvěma
nulami. Pokud jej nebudete moci najít, obraťte se na nás skrze kontaktní
formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt)
Pěkný den :)
Dobrý den,
nechápu jak uplatnit pro grande nápoj zdarma ?
Dobrý den, Šárko,
jakmile si Váš voucher uplatníte v aplikaci partnera, kredity z něj se
Vám automaticky ihned převedou na Váš Starbucks účet s tím, že nárok
na nápoj zdarma se Vám nahraje až poté a to nejpozději do 48 hodin.
Pro více informací doporučuji rozkliknout záložku „Jak uplatnit“,
kterou najdete přímo v této konkrétní nabídce. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Nemám chytrý telefon, mohu nabídku také využít?
Dobrý den, Lindo, pro uplatnění voucheru z nabídky, je nutné si stáhnout aplikaci do telefonu. Pokud Váš telefon tuto funkci neumožňuje, není bohužel možné tuto nabídku využít. Pěkný den :)
Dobrý den,
prosím,kde zjistím 5 místný PIN,který musím zadat při registraci
v aplikaci.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo,
pin, jež musíte při registraci zadat spolu s kódem Vašeho voucheru,
najdete na Vašem voucheru, jež Vám byl po zaplacení zaslán emailem. :-) Pro
jistotu jsem Vám jej zaslala ještě jednou. Doporučuji se i mrknout do
složky SPAM či Hromadné, někdy se emaily zatoulají i tam.
Přeji krásný den,
Květoslava
Muzu koupit 3 vouchery na osobu. Znamena to, ze muzu pouzit vsechny tri na jeden ucet u Starbucks nebo jenom na tri ruzne?
Dobrý den, Ksenio, jak je uvedeno v nabídce: Voucher platí pro nové uživatele programu Starbucks Rewards. Nelze jím dobít již registrovanou kartu. To tedy znamená, že je možné využít jeden voucher na jeden účet pro nové uživatele. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Voucher uplatněn. Kredit načten, ale nápoj zdarma se mi neobjevil v aplikaci. Jak mám postupovat?
Dobrý den, Martine, v případě jakýchkoli dotazů k uplatnění voucheru v aplikaci Starbucks se obraťte prosím přímo na provozovatele na tel. 235 013 335 nebo e-mail u starbuckscardcz@amrest.eu. Pěkný den :)