Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

4* hotel s největším wellness v Győru: 2–14 nocí se snídaní nebo polopenzí až do prosince 2021

4,3 / 5 Golden Ball Club Wellness Hotel & SPA**** Győr - Maďarsko (mapa) 93 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tomáš Petr

Dobrý den, chtěl bych si voucher zakoupit na termín v polovině listoapdu. Podle současných protikoronavirových opatření není nutné očkování, postačí pouze PCR test, a to jak pro příjezd do Maďarska, návrat zpět, tak i průjezd Slovenskem. Chtěl jsem se zeptat, jak to bude, pokud se některé z těchto povinností změní, zda v takovém případě dostaneme zpět peníze, případně zda budu moci pobyt presunout na jiný termín? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši. V současné chvíli nedokážeme předvídat jaká bude situace v následujících týdnech, či měsících. Jedno je jisté, že o hodnotu voucheru nepřijdete. V případě nemožnosti využití voucheru, budeme s poskytovatelem řešit prodloužení platnosti voucheru, případně další dostupné varianty. S přáním krásného dne, Karel

Eliška Birndtová

Dobrý den, mám dotaz, zda v hotelovém wellness je termální voda? E.Birndtová

Slevomat.cz

Dobrý den, Eliško, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotel u bohužel v hotelovém wellness není termální voda. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Zuzana Boukalová

Dobrý den , bohužel i když umíme anglicky i německy nebylo nám to nic platné. Poskytovatel služeb resp. personál v hotelu nás odkázal na Slevomat. Tak jsme se obrátili tedy na doporučení – pomoc@slevomat .cz Odepsala nám p. Vendula Bartošová , že jedná s hotelem a bude nás informovat. Domnívám se , že je to otázka dvou telefonátů nebo mailů , ale do dnešního dne nám nebyla dána odpověď. Storno je možné uplatnit pouze do 14 dnů od prodeje, jinak se lze domluvit na prodloužení voucheru . Ale prosím pěkně jak, když hotel nebere telefon na mail neodpovídá a to samé zástupce ze Slevomatu?? Je to velmi neseriozní jednání ze všech stran. Zuzana B.

Slevomat.cz

Dobrý den, Zuzano, opravdu nás mrzí, že se vám nepodařilo se domluvit přímo s hotelem a naše reakce se trochu opozdila, celou záležitost jsme prověřili a kolegyně na váš e-mail ihned zareagovala a společně vše vyřešíte k vaší spokojenosti. Ještě jednou se tedy omlouváme za zdržení a věříme, že nyní už bude vše v pořádku. Pěkný den :) Kačka

Jana Dvořáková

Dobrý den. Dostali jsme poukaz a zajímalo by mě, jestli se v hotelu domluvím česky,popřípadě slovensky. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, komunikace v hotelu probíhá pouze v angličtině, němčině nebo maďarštině. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)

Rostislav Kuča

Dobrý den, je hotel plně v provozu (wellnes atd…)? Je možné plně využívat polopenzi ? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Rostislave,

ohledně aktuálních informací souvisejících s vládními omezeními reagujícími na CVD-19 doporučuji sledovat stránky MZV či můžete využít i náš slevomatí přehled → https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko . Pro konkrétní informace ohledně provozu služeb hotelu též doporučuji se obrátit přímo na poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt: info@goldenball.hu , +36 96 618 100.

Přeji krásný den,
Květoslava

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru