Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* hotel s největším wellness v Győru: 2–14 nocí se snídaní nebo polopenzí až do prosince 2021
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 96 618 100 nebo e‑mailem na info@goldenball.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči včetně výhod: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz, zda v hotelovém wellness je termální voda? E.Birndtová
Dobrý den, Eliško, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotel u bohužel v hotelovém wellness není termální voda. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den , bohužel i když umíme anglicky i německy nebylo nám to nic platné. Poskytovatel služeb resp. personál v hotelu nás odkázal na Slevomat. Tak jsme se obrátili tedy na doporučení – pomoc@slevomat .cz Odepsala nám p. Vendula Bartošová , že jedná s hotelem a bude nás informovat. Domnívám se , že je to otázka dvou telefonátů nebo mailů , ale do dnešního dne nám nebyla dána odpověď. Storno je možné uplatnit pouze do 14 dnů od prodeje, jinak se lze domluvit na prodloužení voucheru . Ale prosím pěkně jak, když hotel nebere telefon na mail neodpovídá a to samé zástupce ze Slevomatu?? Je to velmi neseriozní jednání ze všech stran. Zuzana B.
Dobrý den, Zuzano, opravdu nás mrzí, že se vám nepodařilo se domluvit přímo s hotelem a naše reakce se trochu opozdila, celou záležitost jsme prověřili a kolegyně na váš e-mail ihned zareagovala a společně vše vyřešíte k vaší spokojenosti. Ještě jednou se tedy omlouváme za zdržení a věříme, že nyní už bude vše v pořádku. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Dostali jsme poukaz a zajímalo by mě, jestli se v hotelu domluvím česky,popřípadě slovensky. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jano, komunikace v hotelu probíhá pouze v angličtině, němčině nebo maďarštině. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, je hotel plně v provozu (wellnes atd…)? Je možné plně využívat polopenzi ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Rostislave,
ohledně aktuálních informací souvisejících s vládními omezeními
reagujícími na CVD-19 doporučuji sledovat stránky MZV či můžete využít
i náš slevomatí přehled → https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko
. Pro konkrétní informace ohledně provozu služeb hotelu též doporučuji se
obrátit přímo na poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt: info@goldenball.hu , +36
96 618 100.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych si voucher zakoupit na termín v polovině listoapdu. Podle současných protikoronavirových opatření není nutné očkování, postačí pouze PCR test, a to jak pro příjezd do Maďarska, návrat zpět, tak i průjezd Slovenskem. Chtěl jsem se zeptat, jak to bude, pokud se některé z těchto povinností změní, zda v takovém případě dostaneme zpět peníze, případně zda budu moci pobyt presunout na jiný termín? Děkuji
Dobrý den, Tomáši. V současné chvíli nedokážeme předvídat jaká bude situace v následujících týdnech, či měsících. Jedno je jisté, že o hodnotu voucheru nepřijdete. V případě nemožnosti využití voucheru, budeme s poskytovatelem řešit prodloužení platnosti voucheru, případně další dostupné varianty. S přáním krásného dne, Karel