Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 96 618 100 nebo e‑mailem na info@goldenball.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči včetně výhod: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl bych si voucher zakoupit na termín v polovině
listoapdu. Podle současných protikoronavirových opatření není nutné
očkování, postačí pouze PCR test, a to jak pro příjezd do Maďarska,
návrat zpět, tak i průjezd Slovenskem. Chtěl jsem se zeptat, jak to bude,
pokud se některé z těchto povinností změní, zda v takovém případě
dostaneme zpět peníze, případně zda budu moci pobyt presunout na jiný
termín? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši. V současné chvíli nedokážeme předvídat jaká
bude situace v následujících týdnech, či měsících. Jedno je jisté, že
o hodnotu voucheru nepřijdete. V případě nemožnosti využití voucheru,
budeme s poskytovatelem řešit prodloužení platnosti voucheru, případně
další dostupné varianty. S přáním krásného dne, Karel
Eliška Birndtová
Dobrý den, mám dotaz, zda v hotelovém wellness je termální voda?
E.Birndtová
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotel
u bohužel v hotelovém wellness není termální voda. Přeji Vám krásný
den, Tomáš :)
Zuzana Boukalová
Dobrý den , bohužel i když umíme anglicky i německy nebylo nám to nic
platné. Poskytovatel služeb resp. personál v hotelu nás odkázal na
Slevomat. Tak jsme se obrátili tedy na doporučení – pomoc@slevomat .cz
Odepsala nám p. Vendula Bartošová , že jedná s hotelem a bude nás
informovat. Domnívám se , že je to otázka dvou telefonátů nebo mailů ,
ale do dnešního dne nám nebyla dána odpověď. Storno je možné uplatnit
pouze do 14 dnů od prodeje, jinak se lze domluvit na prodloužení voucheru .
Ale prosím pěkně jak, když hotel nebere telefon na mail neodpovídá a to
samé zástupce ze Slevomatu?? Je to velmi neseriozní jednání ze všech
stran. Zuzana B.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, opravdu nás mrzí, že se vám nepodařilo se domluvit
přímo s hotelem a naše reakce se trochu opozdila, celou záležitost jsme
prověřili a kolegyně na váš e-mail ihned zareagovala a společně vše
vyřešíte k vaší spokojenosti. Ještě jednou se tedy omlouváme za
zdržení a věříme, že nyní už bude vše v pořádku. Pěkný den
:) Kačka
Jana Dvořáková
Dobrý den. Dostali jsme poukaz a zajímalo by mě, jestli se v hotelu
domluvím česky,popřípadě slovensky. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, komunikace v hotelu probíhá pouze v angličtině,
němčině nebo maďarštině. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
Rostislav Kuča
Dobrý den, je hotel plně v provozu (wellnes atd…)? Je možné plně
využívat polopenzi ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, chtěl bych si voucher zakoupit na termín v polovině listoapdu. Podle současných protikoronavirových opatření není nutné očkování, postačí pouze PCR test, a to jak pro příjezd do Maďarska, návrat zpět, tak i průjezd Slovenskem. Chtěl jsem se zeptat, jak to bude, pokud se některé z těchto povinností změní, zda v takovém případě dostaneme zpět peníze, případně zda budu moci pobyt presunout na jiný termín? Děkuji
Dobrý den, Tomáši. V současné chvíli nedokážeme předvídat jaká bude situace v následujících týdnech, či měsících. Jedno je jisté, že o hodnotu voucheru nepřijdete. V případě nemožnosti využití voucheru, budeme s poskytovatelem řešit prodloužení platnosti voucheru, případně další dostupné varianty. S přáním krásného dne, Karel