Zahrajte si nejlépe hodnocenou únikovku v ČR: Dům duchů 2: Poltergeist
Přehled nabídky
Nejvíce se prý s přáteli sblížíte, když jde o život!
O ten nepůjde samozřejmě doopravdy, ale ten pocit bude skutečný – zažijete totiž horor naživo a stanete se jeho hrdiny! Už jste vyzkoušeli různé únikové hry a pár dobrodružství máte za sebou? Tohle jste nejspíš ještě nezažili! Úniková hra Dům duchů 2: Poltergeist totiž není úniková hra s hororovými prvky, ale interaktivní horor s prvky únikovky.
Na 120 m² herní plochy vás čeká spousta místností (přesné číslo je tajemstvím), přes 10 km kabelů, 20 kamer a 30 počítačů a mikropočítačů řídících hru. Hra se řadí mezi technologicky nejvyspělejší hry nejen v ČR, ale na celém světě. Čekají vás speciální efekty, osvětlení, 3D zvuk a nejpokročilejší duchařské technologie, díky kterým vaše racionalita dostane zabrat. Hororová atmosféra je budována promyšleně pomocí suspenze a zvyšujícího se psychického tlaku, nikoli jen tmou a „lekačkami“.
Pokud jste na únikovce Dům duchů 2: Poltergeist už byli, nebo vám přijde moc strašidelná, rádi se s vámi domluví a voucher využijete na standardní únikovku podle vašeho výběru. Navíc dostanete 500 Kč na další hru.
Zajímavost: V žebříčku TERPECA, v obecné kategorii “games” se Poltergeist umístil jako 39. nejlepší úniková hra na světě, což z něj dělá jednu z TOP 10 her na světě v kategorii “horor”. Celkový počet únikových her na světě se kvalifikovaně odhaduje na 19 000.
Přečtěte si příběh hry.
Jakou cenu jste ochotni zaplatit za vlastní zvědavost? V komunistickém
Československu se před čtyřiceti lety spustil nebezpečný vědecký
experiment, který se vymkl kontrole. Existují totiž i dveře, které by
raději měly zůstat zavřeny.
V 70. letech 20. století zkoumal mezinárodní vědecký tým jevy souhrnně označované jako “Poltergeist”. Šlo o zvláštní paranormální úkazy projevující se například telekinetickými jevy, výkyvy elektromagnetického pole, nevysvětlitelnými výpadky elektřiny atd. Postupně se zjistilo, že se tyto jevy objevují především v okolí určitého senzibilního typu osob. Několik z nich bylo vybráno, aby se zúčastnili experimentu, při kterém jim byla do těla vpravována stimulující látka, která měla povzbudit četnost i sílu zkoumaných jevů. Jedna z teorií pokoušejících se úkazy vysvětlit tvrdila, že po stimulaci dochází k jakémusi spojení normálního a paranormálního světa, které ovlivňuje mysl zkoumaného “subjektu” a propůjčuje mu za cenu ztráty vlastního vědomí nevšední schopnosti. Zkoumalo se především využití těchto jevů pro vojenské účely. Jenže nedlouho po startu projektu se v přísně tajném výzkumném zařízení v Praze začaly věci vymykat kontrole. Projekt POLTERGEIST musel být z dosud neznámých důvodů a beze stop předčasně ukončen a objekt byl zasypán pod zemí. Nedávno se našemu týmu podařilo odkrýt zazděné dveře, které by mohly být jedním z únikových východů z komplexu. Odvážíte se podívat dovnitř a získat důkaz o pečlivě utajovaném vědeckém experimentu? |
UPOZORNĚNÍ: Prostory hry byly v minulosti (2015) místem výskytu nežádoucích jevů, což mělo za následek průzkum a proces “očištění” skupinou specialistů na paranormální aktivity (EPRV777). Jevy byly identifikovány a odstraněny. Na doporučení EPRV777 jsme se zavázali, že tuto skutečnost zveřejníme, neboť sensitivnějším osobám by pobyt v prostorách stále mohl vyvolat nepříjemné stavy.
O provozovateli
-
V žebříčku “Top Escape Room Project” (TERPECA), kategorie “companies” se The Chamber umístili v TOP 25 tvůrců únikových her na světě, v silné konkurenci her především z USA. Žebříček je považován za takové Oscary v odvětví únikovek a to především proto, že není komerčním projektem (tedy je 100% nezávislý) a algoritmus hodnocení i hodnocení samotné vymysleli a provádějí špičky v oboru – nejznámější američtí a evropští escape room bloggeři, novináři, držitelé rekordů v počtu odehraných her apod. V tomto žebříčku je The Chamber jediným českým zástupcem.
-
Hlavní game designér Tomáš Kučva je uznávanou kapacitou oboru, je zván na mezinárodní Escape Room konference kde přednáší a účastní se panelových diskuzí (Up The Game – Amsterdam, ERIC – Londýn). To vše zejména na základě úspěchu hry Poltergeist.