Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax a výlety v Jeseníkách: pobyt pro dva nebo rodinu až na 7 nocí, polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřené vouchery: Na e‑mailu recepce@hotelslunnydvur.cz proveďte rezervaci, rovnou uveďte kód voucheru. Pro bližší informace volejte na tel. +420 777 453 791.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti do 3,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko a služby.
- Zapůjčení dětské postýlky za 250 Kč/pobyt
- Děti od 4 do 11,9 let mají ubytování za 790 Kč / noc s polopenzí a wellness.
- Děti od 12 let nebo další dospělá osoba mají ubytování za 990 Kč / noc s polopenzí a wellness.
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, můj dotaz se týká testů. Předpokládám, že je před ubytováním nutné doložit potvrzení negativního výsledku testu, proto mě zajímá, zda je dostačující AG test nebo je potřeba mít PCR? Děkuji
Dobrý den, Magdaléno, pro informace ohledně vládních nařízení souvisejících s COVID-19 se doporučuji podívat přímo na stránky MZČR či můžete využít i náš přehled, kde se snažíme mít vše podrobně a aktuálně vysvětlené. Zde přikládám odkaz: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Pěkný den
Dobrý den,
mám na Vás dotaz. V tabulce „Nabízené termíny“ jsou označená
kolečka bledě modře a tmavěji modře a některá nebarevná. Jelikož jsem
nenašla vysvětlivky, tak bych se chtěla zeptat, jak se označuje volný
termín. Jedná se nám o pobyt na 5 nocí přes všední den a nějak se
v tom neorientuji.
Děkuji moc za odpověď
Šlachtová
Dobrý den, Evo :)
bílé datumy jsou obsazené a nedostupné.
Ty tmavě modré označují možné dny nástupu. Pokud na něj kliknete systém
vám ihned zobrazí možný počet nocí, kde lze strávit v hotelu s daným
datumem nástupu.
Světle modré označují dny, kdy je možný pouze odjezd a nikoliv
příjezd.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych objednala pobyt v termínu od 13.7. do 16.7. pro dvě osoby. Nabízí se mi však pouze varianta pokoje 1 lůžko + přistýlka. Znamená to, že jiný typ pokoje v tomto termínu není možný? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Šárko,
ano, situaci chápete naprosto správně. :-) Pro více informací můžete
samozřejmě i kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám
kontakt: recepce@hotelslunnydvur.cz
, +420 777 453 791.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den chci se zeptat jestli je ještě volný termín v srpnu
16.8.-19.8.2021. Nejde mi to zarezervovat a popřípadě jestli touto cestou
můžu u Vás zarezervovat.
Děkuji Jana
Dobrý den, Jano :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz, zda bude možné objednat si pobyt v říjnu. Děkuji za odpověď. Drahomíra.
Dobrý den, Drahomíro, v rámci této nabídky jde zatím zakoupit pobyt s termínem pouze do 30.6.2021. Nicméně je možné, že budou do budoucna přidány i další další měsíce pro využití. Proto Vám poradím, že si můžete nastavit Upozornění na nové nabídky podniku, tak Vám případné nové termíny neutečou a budete o nich také vědět mezi prvními. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den kdy bude nabidka na slwvomatu na cervenec..chci zakoupit pobyt holel slunny dvur jesenik..a uplatnit wouchery…dekuji
Dobrý den, Iveto, jsme rádi, že Vás pobyt v Hotelu Slunný dvůr zaujal. Ale zda se objeví nabídka na červencové termíny, a případně kdy, zatím nevíme. Nicméně určitě se pokusíme nabídku s dalšími letními termíny domluvit. Doporučuji Vám nastavit si odběr nových nabídek hotelu, a to tak, že u nabídky kliknete na název podniku, a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, pokud hotely např. v březnu otevřou, bede automaticky otevřena i sauna? Pokud nebude otevřena sauna, jak to budete kompenzovat např. u 5-ti denního pobytu?
Dobrý den, Gabrielo,
bohužel takto dopředu nedokážeme říct, zdali, až se hotely opět
otevřou, budou v rámci wellness fungovat ihned na 100% či tam budou nějaká
omezení související s vládními opatřeními. O takových informací Vás
nicméně budeme samozřejmě prvotně informovat e-mailem či případně
nějak alternativně řešit. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den, je možné zajistit bezlepkovou a bezmléčnou stravu?
Díky
Dobrý den, Martino, je nám líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu pro Vás informaci prověřit. Poprosím Vás proto kontaktujte přímo hotel na e‑mailu recepce@hotelslunnydvur.cz nebo na tel. +420 777 453 791. Pěkný den, Kačka