Relax a výlety v Jeseníkách: pobyt pro dva nebo rodinu až na 7 nocí, polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, můj dotaz se týká testů. Předpokládám, že je před ubytováním nutné doložit potvrzení negativního výsledku testu, proto mě zajímá, zda je dostačující AG test nebo je potřeba mít PCR? Děkuji
Dobrý den, Magdaléno, pro informace ohledně vládních nařízení souvisejících s COVID-19 se doporučuji podívat přímo na stránky MZČR či můžete využít i náš přehled, kde se snažíme mít vše podrobně a aktuálně vysvětlené. Zde přikládám odkaz: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Pěkný den
Dobrý den,
mám na Vás dotaz. V tabulce „Nabízené termíny“ jsou označená
kolečka bledě modře a tmavěji modře a některá nebarevná. Jelikož jsem
nenašla vysvětlivky, tak bych se chtěla zeptat, jak se označuje volný
termín. Jedná se nám o pobyt na 5 nocí přes všední den a nějak se
v tom neorientuji.
Děkuji moc za odpověď
Šlachtová
Dobrý den, Evo :)
bílé datumy jsou obsazené a nedostupné.
Ty tmavě modré označují možné dny nástupu. Pokud na něj kliknete systém
vám ihned zobrazí možný počet nocí, kde lze strávit v hotelu s daným
datumem nástupu.
Světle modré označují dny, kdy je možný pouze odjezd a nikoliv
příjezd.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych objednala pobyt v termínu od 13.7. do 16.7. pro dvě osoby. Nabízí se mi však pouze varianta pokoje 1 lůžko + přistýlka. Znamená to, že jiný typ pokoje v tomto termínu není možný? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Šárko,
ano, situaci chápete naprosto správně. :-) Pro více informací můžete
samozřejmě i kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám
kontakt: recepce@hotelslunnydvur.cz
, +420 777 453 791.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den chci se zeptat jestli je ještě volný termín v srpnu
16.8.-19.8.2021. Nejde mi to zarezervovat a popřípadě jestli touto cestou
můžu u Vás zarezervovat.
Děkuji Jana
Dobrý den, Jano :)
Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné
kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na
vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí
volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který
Vám bude vyhovovat. :)
Pěkný den
Dobrý den, mám dotaz, zda bude možné objednat si pobyt v říjnu. Děkuji za odpověď. Drahomíra.
Dobrý den, Drahomíro, v rámci této nabídky jde zatím zakoupit pobyt s termínem pouze do 30.6.2021. Nicméně je možné, že budou do budoucna přidány i další další měsíce pro využití. Proto Vám poradím, že si můžete nastavit Upozornění na nové nabídky podniku, tak Vám případné nové termíny neutečou a budete o nich také vědět mezi prvními. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den kdy bude nabidka na slwvomatu na cervenec..chci zakoupit pobyt holel slunny dvur jesenik..a uplatnit wouchery…dekuji
Dobrý den, Iveto, jsme rádi, že Vás pobyt v Hotelu Slunný dvůr zaujal. Ale zda se objeví nabídka na červencové termíny, a případně kdy, zatím nevíme. Nicméně určitě se pokusíme nabídku s dalšími letními termíny domluvit. Doporučuji Vám nastavit si odběr nových nabídek hotelu, a to tak, že u nabídky kliknete na název podniku, a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) Pěkný den, Kačka
Dobrý den, pokud hotely např. v březnu otevřou, bede automaticky otevřena i sauna? Pokud nebude otevřena sauna, jak to budete kompenzovat např. u 5-ti denního pobytu?
Dobrý den, Gabrielo,
bohužel takto dopředu nedokážeme říct, zdali, až se hotely opět
otevřou, budou v rámci wellness fungovat ihned na 100% či tam budou nějaká
omezení související s vládními opatřeními. O takových informací Vás
nicméně budeme samozřejmě prvotně informovat e-mailem či případně
nějak alternativně řešit. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den, je možné zajistit bezlepkovou a bezmléčnou stravu?
Díky
Dobrý den, Martino, je nám líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu pro Vás informaci prověřit. Poprosím Vás proto kontaktujte přímo hotel na e‑mailu recepce@hotelslunnydvur.cz nebo na tel. +420 777 453 791. Pěkný den, Kačka