Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, hotel stojí v pěší zóně, tak se ptám, zda má své
parkoviště nebo se parkuje dále od hotelu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivane, parkoviště vyhrazené pouze pro hosty se nachází za
hotelem. Z parkoviště se následně bezbariérovým výtahem dostanete na
recepci. Přeji hezký den Simona
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, hotel stojí v pěší zóně, tak se ptám, zda má své parkoviště nebo se parkuje dále od hotelu?
Děkuji.
Dobrý den, Ivane, parkoviště vyhrazené pouze pro hosty se nachází za hotelem. Z parkoviště se následně bezbariérovým výtahem dostanete na recepci. Přeji hezký den Simona