Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Luxusní pobyt v Harrachově: polopenze, wellness procedury a slevy na lanovky

4,4 / 5 Resident Harrachov**** Harrachov (mapa) 547 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Eva

Dobrý den,
můžete prosím upřesnit slevy na lanovky? A jak dlouho potrvá rekonstrukce?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na Resident Harrachov**** na e-mailu: info@residentharrachov.cz či tel,+420 737 7­37 737, jistě Vám rád zodpoví veškeré vaše dotazy. Krásný den, Tomáš :)

Lucie Trojánková

dobrý den měli bychom zájem o pobyt s kamaradkou od čtvrtka 2.9. do soboty 4.9. dvě osoby – píšete že nástup lze ale jen ve středu – to nemůžeme to je 1.9. a musíme být doma kvuli dětem. Je možné udělat vyjímku a uplatnit voucher z vaší nabídky takto? děkuji Trojánková Lucie

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu: info@residentharrachov.cz či tel. +420 737 737 7­37. Krásný den, Tomáš :)

Erika

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak daleko od hotelu je ski areál a zda zde event. jezdí skibus. Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den, nejbližší ski areál je od hotelu cca 651m, tedy zhruba 10 minut pěšky. Ski bus by měl jezdit. Děkujeme, recepce Resident.

Klára

Dobrý den,
nachází se v nějakých pokojích vana?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro, v pokojích je vana nebo sprchový kout, pokud si vyloženě přejete pokoj s vanou, obraťte se prosím přímo na hotel na: e-mailu: info@residentharrachov.cz nebo tel. +420 737 737 7­37. Pěkný den, Tomáš

Jana V.

Dobrý den, je možné si domluvit veganskou stravu na večeře? Snídaně nebývají problém:). Děkuji za zprávu.

Resident Harrachov****

Dobrý den, je možné si domluvit veganskou stravu, nejlépe předem na e-mail, nebo telefonicky. Děkujeme, hotel Resident.

Petr Drnovský

Dobrý den. Mužem zaplatit poplatek přímo při příjezdu na recepci ? Děkuji.

Resident Harrachov****

Dobrý den, ano, poplatek můžete doplatit při příjezdu na recepci.
děkujeme, hotel Resident.

Barbora Čechová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouho bude ještě trvat rekonstrukce? Četla jsem o ní v hodnocení… děkuji Čechová

Resident Harrachov****

Vážená paní Čechová, rekonstrukce bude probíhat cca 1 rok. Bourání probíhá od pondělí do pátku v době od 10:00 do 18:00. Hosté jsou během pobytu informováni o hluku. Pokud si budete přát ticho a klid, není problém a bourací práce přerušíme.
Děkujeme, recepce Resident.

Monika Macháčková

Dobrý den,

dívala jsem se, že je možno ubytovat i psa. Máte nějaké omezení na velikost psa? Jednalo by se o Amstaffa.

Děkuji, krásný den.

Resident Harrachov****

Dobrý den,
velikost psa není bariérou. Pes na pokoji je zpoplatněn 550,–/noc.
Recepce Resident.

Alisa

Dobrý den,

reaguji na předchozí odpověď na dotaz. V odpovědi uvádíte, „v ceně voucheru máte 1× 50minutový vstup do wellness s bazénovou vířivkou pro 2 osoby NEBO 50minutový vstup do lázní Grotta Spa se vstupy do solného tepidária, tureckých lázní hammam, cedrové sauny a solné sauny pro 2 osoby.“. V nabídce slovo NEBO není. Je koncipovaná tak, že v ceně je jak 50 min. do wellness s vířivkou, tak i 50 min. do lázní Grotta Spa. Jak je to tedy správně? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Aliso, děkuji za reakci a omlouváme se za nepřesnou odpověď, kterou jsme již opravili. U každé varianty pobytu je maličko jiná nabídka wellness, proto se vloudila chybička. Nicméně vstup je vždy pro 2 osoby. Jak už je tedy popsáno níže, tak konkrétně u varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) je v ceně voucheru 1× 50minutový vstup PRO 2 OSOBY do lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny. Pěkný den, Kačka

Jana F

Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je v ceně pobytu
Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv)
zahrnut vstup do Grotta Spa pro oba (je tam psáno 1× 50minutový vstup do lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny), nebo zda je třeba si za druhou osobu připlatit?
Předem děkuji za odpovědˇ.
Jana F.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, u každé varianty je trochu jiný balíček služeb wellness, nicméně vstup je vždy pro 2 osoby. Konkrétně tedy u varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) máte v ceně voucheru 1× 50minutový vstup PRO 2 OSOBY do lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny. Upravíme text i přímo v nabídce, aby byl popis přesný. Pěkný den :) Kačka

Jana F.

Dobrý den,
reaguji na předchozí příspěvky – z popisu nabídky skutečně jasně nevyplývá, co vše je v ceně, prosím o jednoznačnou specifikaci. Chápu-li správně, v ceně je solná jeskyně + 50 minutový wellness (= grotta spa) + masáž šíje/chodidel NEBO bylinná koupel? Nebo jsou poslední tři varianty na výběr, tj. wellness (= grotta spa) NEBO masáž NEBO koupel? Předem moc děkuji za vysvětlení :)

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, v rámci varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) je v ceně 1× 50minutový vstup do solné jeskyně pro dva, 1× 50minutový vstup do wellness s vířivkou pro dva, 1× 50minutový vstup do lázní Grotta Spa pro dva – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny, a poté si můžete vybrat, zda chcete 1× masáž šíje a chodidel pro oba NEBO 1× privátní bylinná koupel ve dvou vanách v jeskynní kompozici Grotta Spa pro dva (50 minut). V případě jakýchkoli nejasností se můžete také kdykoli obrátit na naší zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka

Renata Krakovková

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volné kapacity pro 4 osoby (2 dospělé a 2 děti, 10 a 13 let) s polopenzí v termínu od 19/7–25/7, zda je možno uschovat kola a zda je možné vystavit fakturu pro FKSP.
Děkuji předem.

Slevomat.cz

Dobrý den, Renato, v tuto chvíli je Vámi vybraný termín 19.7. – 25.7.2021 v ka­lendáři stále volný. A v hotelu je pro úschovu kol k dispozici kolárna. Co se týče faktury pro FKSP, doporučujeme nejprve kontaktovat přímo hotel na e‑mailu info@residentharrachov.cz nebo na tel. +420 483 100 239 a konkrétně se domluvit, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak poté již stačí si objednat voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Samozřejmě pokud byste potřebovala s čímkoli pomoct, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka

Tereza Bernatíková

Dobrý den,

jde Vaše nabídka letního wellness pobytu využít přes fond FKSP? Děkuji za odpověď.

Bernatíková

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat přímo hotel na tel. +420 737 737 7­37 nebo emailu info@residentharrachov.cz. Krásný den :)

Martin

Dobrý den,
hledáme letní dovolenou na týden s polopenzí. Jsme ale 2 dospělí a 3 deti- 13, 15 a 6 let. Je možné ubytování pro 3 děti? Pokud ano, jaká by byla cena pro 3. dítě. Děkuji za info

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine, ubytování se 3 dětmi je samozřejmě možné. Ubytují Vás v apartmánu Deluxe, který je však za příplatek. Zakoupíte si tedy voucher pro 4 osoby, 2 dospělí a 2 děti a za 3. dítě poté doplatíte na místě dle ceníku hotelu. Pro bližší informace o doplatcích prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +420 737 737 7­37 nebo emailu info@residentharrachov.cz. Pěkný den :)

Patricie Bártková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Máte zde napsanou nabídku pro letní termín a 2 osoby od 4 dní. My bychom chtěli jet ve 2 osobách na 4 dny. Když dám koupit bez termínu, je cena 4890 Kč. Když si však chci vybrat termín, skočí najednou cena všude za 6891 Kč, jak je to možné? A ještě bych se chtěla zeptat, je možné jet v létě do tohoto hotelu pouze na 3 dny? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Patricie, v této nabídce jsou tzv. flexibilní ceny. To znamená, že si zvolíte variantu pobytu a další kritéria, na základě kterých Vám bude automaticky vypočítána cena pobytu. Tedy pokud je cena varianty OD 4890 Kč, po zvolení délky pobytu a počtu osob, případně po zvolení termínu u voucheru s online termínem, se cena upraví. U letní varianty je možné zvolit pobyt pouze na 4 až 7 dní, pokud byste měla zájem o kratší pobyt, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +420 737 737 7­37 nebo emailu info@residentharrachov.cz a domluvit se s nimi na případné individuální nabídce. Pěkný den :)

Martina Strnadová

Ráda bych navštívila váš hotel na prodloužený víkend,hned jak se složitá situace uklidní.Jednalo by se o dvě dospelé osoby a dvě děti 13,10 let včetně psa.Pobyt by byl tři dny s polopenzí. Prosím o cenovou nabídku. Děkuji s pozdravem Strnadová Martina

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, cenu pobytu dle Vašich požadavků zjistíte přímo v nabídce. V této nabídce jsou tzv. flexibilní ceny. To znamená, že si zvolíte variantu pobytu a další kritéria, na základě kterých Vám bude automaticky vypočítána cena pobytu. Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru