Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní pobyt v Harrachově: polopenze, wellness procedury a slevy na lanovky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@residentharrachov.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 483 100 239. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Check-in od 16:00 do 20:00 hodin, check-out do 10:00 hodin.
- Adekvátní změna programu procedur vyhrazena.
- Nabídka alkoholických nápojů platí pouze pro dospělé osoby.
- Jedno dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku (po domluvě vám zdarma půjčí dětskou postýlku).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Do lázní Grotta Spa mohou pouze osoby starší 12 let. Přímo u vstupu do lázní je dětský koutek, kde si po předchozí domluvě můžete dohodnout hlídání dětí.
- Vánoční varianta:
- 1 dítě do 14,9 let zdarma, s nárokem na lůžko a stravu
- další dítě ve věku do 3,9 let - cena 660 Kč/noc s nárokem na lůžko a stravu
- další dítě ve věku 4 - 14,9 let - cena 1327 Kč/noc s nárokem na lůžko a stravu
- další osoba ve věku 15 let a více - 1500 Kč/noc s nárokem na lůžko a stravu
- Domácí mazlíčci: 550 Kč/noc (k ceně bude doúčtován úklid v případě znečištění)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 0 až 350 Kč/noc (dle výběru parkoviště: 1 stání před resortem zdarma, 1 stání v resortu za 150 Kč/vůz/noc, 1 stání v garáži v resortu za 350 Kč/vůz/noc)
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý den měli bychom zájem o pobyt s kamaradkou od čtvrtka 2.9. do soboty 4.9. dvě osoby – píšete že nástup lze ale jen ve středu – to nemůžeme to je 1.9. a musíme být doma kvuli dětem. Je možné udělat vyjímku a uplatnit voucher z vaší nabídky takto? děkuji Trojánková Lucie
Dobrý den, Lucie, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu: info@residentharrachov.cz či tel. +420 737 737 737. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak daleko od hotelu je ski areál a zda zde event. jezdí skibus. Děkuji.
Dobrý den, nejbližší ski areál je od hotelu cca 651m, tedy zhruba 10 minut pěšky. Ski bus by měl jezdit. Děkujeme, recepce Resident.
Dobrý den,
nachází se v nějakých pokojích vana?
Děkuji
Dobrý den, Kláro, v pokojích je vana nebo sprchový kout, pokud si vyloženě přejete pokoj s vanou, obraťte se prosím přímo na hotel na: e-mailu: info@residentharrachov.cz nebo tel. +420 737 737 737. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je možné si domluvit veganskou stravu na večeře? Snídaně nebývají problém:). Děkuji za zprávu.
Dobrý den, je možné si domluvit veganskou stravu, nejlépe předem na e-mail, nebo telefonicky. Děkujeme, hotel Resident.
Dobrý den. Mužem zaplatit poplatek přímo při příjezdu na recepci ? Děkuji.
Dobrý den, ano, poplatek můžete doplatit při příjezdu na recepci.
děkujeme, hotel Resident.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dlouho bude ještě trvat rekonstrukce? Četla jsem o ní v hodnocení… děkuji Čechová
Vážená paní Čechová, rekonstrukce bude probíhat cca 1 rok. Bourání
probíhá od pondělí do pátku v době od 10:00 do 18:00. Hosté jsou během
pobytu informováni o hluku. Pokud si budete přát ticho a klid, není
problém a bourací práce přerušíme.
Děkujeme, recepce Resident.
Dobrý den,
dívala jsem se, že je možno ubytovat i psa. Máte nějaké omezení na
velikost psa? Jednalo by se o Amstaffa.
Děkuji, krásný den.
Dobrý den,
velikost psa není bariérou. Pes na pokoji je zpoplatněn 550,–/noc.
Recepce Resident.
Dobrý den,
reaguji na předchozí odpověď na dotaz. V odpovědi uvádíte, „v ceně
voucheru máte 1× 50minutový vstup do wellness s bazénovou vířivkou pro
2 osoby NEBO 50minutový vstup do lázní Grotta Spa se vstupy do solného
tepidária, tureckých lázní hammam, cedrové sauny a solné sauny pro
2 osoby.“. V nabídce slovo NEBO není. Je koncipovaná tak, že v ceně je
jak 50 min. do wellness s vířivkou, tak i 50 min. do lázní Grotta Spa.
Jak je to tedy správně? Děkuji
Dobrý den, Aliso, děkuji za reakci a omlouváme se za nepřesnou odpověď, kterou jsme již opravili. U každé varianty pobytu je maličko jiná nabídka wellness, proto se vloudila chybička. Nicméně vstup je vždy pro 2 osoby. Jak už je tedy popsáno níže, tak konkrétně u varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) je v ceně voucheru 1× 50minutový vstup PRO 2 OSOBY do lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je v ceně pobytu
Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv)
zahrnut vstup do Grotta Spa pro oba (je tam psáno 1× 50minutový vstup do
lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové
sauny a solné sauny), nebo zda je třeba si za druhou osobu připlatit?
Předem děkuji za odpovědˇ.
Jana F.
Dobrý den, Jano, u každé varianty je trochu jiný balíček služeb wellness, nicméně vstup je vždy pro 2 osoby. Konkrétně tedy u varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) máte v ceně voucheru 1× 50minutový vstup PRO 2 OSOBY do lázní Grotta Spa – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny. Upravíme text i přímo v nabídce, aby byl popis přesný. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
reaguji na předchozí příspěvky – z popisu nabídky skutečně jasně
nevyplývá, co vše je v ceně, prosím o jednoznačnou specifikaci.
Chápu-li správně, v ceně je solná jeskyně + 50 minutový wellness (=
grotta spa) + masáž šíje/chodidel NEBO bylinná koupel? Nebo jsou poslední
tři varianty na výběr, tj. wellness (= grotta spa) NEBO masáž NEBO koupel?
Předem moc děkuji za vysvětlení :)
Dobrý den, Jano, v rámci varianty Jarní nebo podzimní wellness pobyt (kdykoliv) je v ceně 1× 50minutový vstup do solné jeskyně pro dva, 1× 50minutový vstup do wellness s vířivkou pro dva, 1× 50minutový vstup do lázní Grotta Spa pro dva – solné tepidárium, turecké lázně hammam, cedrové sauny a solné sauny, a poté si můžete vybrat, zda chcete 1× masáž šíje a chodidel pro oba NEBO 1× privátní bylinná koupel ve dvou vanách v jeskynní kompozici Grotta Spa pro dva (50 minut). V případě jakýchkoli nejasností se můžete také kdykoli obrátit na naší zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volné kapacity pro 4 osoby
(2 dospělé a 2 děti, 10 a 13 let) s polopenzí v termínu od
19/7–25/7, zda je možno uschovat kola a zda je možné vystavit fakturu pro
FKSP.
Děkuji předem.
Dobrý den, Renato, v tuto chvíli je Vámi vybraný termín 19.7. –
25.7.2021 v kalendáři stále volný. A v hotelu je pro úschovu kol
k dispozici kolárna. Co se týče faktury pro FKSP, doporučujeme nejprve
kontaktovat přímo hotel na e‑mailu info@residentharrachov.cz
nebo na tel. +420 483 100 239 a konkrétně se domluvit, zda Vám proforma
fakturu vystaví. Pokud ano, tak poté již stačí si objednat voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji
uhradí.
Samozřejmě pokud byste potřebovala s čímkoli pomoct, můžete kontaktovat
naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo
na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den
:) Kačka
Dobrý den,
jde Vaše nabídka letního wellness pobytu využít přes fond FKSP? Děkuji za
odpověď.
Bernatíková
Dobrý den, Terezo, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat přímo hotel na tel. +420 737 737 737 nebo emailu info@residentharrachov.cz. Krásný den :)
Dobrý den,
hledáme letní dovolenou na týden s polopenzí. Jsme ale 2 dospělí a
3 deti- 13, 15 a 6 let. Je možné ubytování pro 3 děti? Pokud ano, jaká
by byla cena pro 3. dítě. Děkuji za info
Dobrý den, Martine, ubytování se 3 dětmi je samozřejmě možné. Ubytují Vás v apartmánu Deluxe, který je však za příplatek. Zakoupíte si tedy voucher pro 4 osoby, 2 dospělí a 2 děti a za 3. dítě poté doplatíte na místě dle ceníku hotelu. Pro bližší informace o doplatcích prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +420 737 737 737 nebo emailu info@residentharrachov.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Máte zde napsanou nabídku pro letní termín a 2 osoby od 4 dní. My bychom chtěli jet ve 2 osobách na 4 dny. Když dám koupit bez termínu, je cena 4890 Kč. Když si však chci vybrat termín, skočí najednou cena všude za 6891 Kč, jak je to možné? A ještě bych se chtěla zeptat, je možné jet v létě do tohoto hotelu pouze na 3 dny? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Patricie, v této nabídce jsou tzv. flexibilní ceny. To znamená, že si zvolíte variantu pobytu a další kritéria, na základě kterých Vám bude automaticky vypočítána cena pobytu. Tedy pokud je cena varianty OD 4890 Kč, po zvolení délky pobytu a počtu osob, případně po zvolení termínu u voucheru s online termínem, se cena upraví. U letní varianty je možné zvolit pobyt pouze na 4 až 7 dní, pokud byste měla zájem o kratší pobyt, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +420 737 737 737 nebo emailu info@residentharrachov.cz a domluvit se s nimi na případné individuální nabídce. Pěkný den :)
Ráda bych navštívila váš hotel na prodloužený víkend,hned jak se složitá situace uklidní.Jednalo by se o dvě dospelé osoby a dvě děti 13,10 let včetně psa.Pobyt by byl tři dny s polopenzí. Prosím o cenovou nabídku. Děkuji s pozdravem Strnadová Martina
Dobrý den, Martino, cenu pobytu dle Vašich požadavků zjistíte přímo v nabídce. V této nabídce jsou tzv. flexibilní ceny. To znamená, že si zvolíte variantu pobytu a další kritéria, na základě kterých Vám bude automaticky vypočítána cena pobytu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
můžete prosím upřesnit slevy na lanovky? A jak dlouho potrvá rekonstrukce?
Děkuji
Dobrý den, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na Resident Harrachov**** na e-mailu: info@residentharrachov.cz či tel,+420 737 737 737, jistě Vám rád zodpoví veškeré vaše dotazy. Krásný den, Tomáš :)