Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v luxusním historickém hotelu ve Štramberku se snídaní či polopenzí, vínem a Lašskými lázněmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Proveďte telefonicky na čísle +420 724 356 285, případně na e‑mailu info@stramberkspa.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění pro úhradu z FKSP: po dokončení objednávky vám bude okamžitě vygenerována pouze Objednávka a Zálohová faktura. Daňový doklad vám po zaplacení pošle na e‑mail přímo provozovatel ubytování.
- Děti do 2,9 let mají pobyt bez nároku na služby zdarma.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc (rezervace parkovací karty nutná předem; další místa na centrálním městském parkovišti vzdáleném 600 metrů; možnost vjezdu k hotelu na vyložení a naložení zavazadel)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,také se chci informovat,mame darkovy balíček platny do30.6.2021bude možnost prodloužit jej, Děkuji Š.
Dobrý den, Eliško, o prodloužení voucherů průběžně a s ohledem na současnou situaci jednáme. Samozřejmě si uvědomujeme, že současná situace je náročná a děláme vše proto, aby každý mohl svůj voucher v klidu využít. Zda budou prodlouženy i Vaše vouchery zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucherů zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucherů jakékoliv otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, psala jsem na e-mail, dotazuji zde ještě jednou jen ve zkratce – poukaz platný do 30.4. ,,,,bude možné čerpat i později vzhledem k situaci „covid“ ?
Dobrý den, určitě budeme vzhledem k dané situaci prodlužovat. Zatím
ale nevím, do kdy. Vše bude závislé na tom, kdy nás opět vláda otevře.
Pak nám dá vědět i Slevomat.
Prosím zatím vyčkejte.
S pozdravem
Hyklová Věra recepce
Dobrý den, mám zájem o pobyt v květnovém víkendu, vzhledem k současné neměníci se době omezení mně zajímají další omezení které budete požadovat v rámci pobytu. Poznámka, bez televize se hravě obejdu, inzerujete wifi – máte nějakou antivirovou ochranu? Děkuji 💝
Dobrý den, zatím nevíme, jaké omezení v rámci pobytu nastanou
v měsíci květnu. Nevíme ani, kdy nás vláda povolí opět otevřít, ale
předpokládáme, že snad v březnu již bychom se mohli vrátit k běžnému
provozu. Určitě budete potřebovat roušku nebo respirátor. Sledujte prosím
vládní nařízení. Wifi máme bez antivirové ochrany, veřejná síť, pouze
heslo.
S pozdravem
Hyklová Věra
Dobrý den,
je možné v průběhu pobytu zajistit vegetariánskou stravu? Předpokládám,
že snídaně nebude problém, ale co večeře?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne,
Tomáš Najman
Dobrý den, ano snídaně nebude problém, zde máme rautové stoly, večeře
by také neměla být problém, jen prosím o informování dopředu, abychom
o Vás věděli.
S pozdravem
Hyklová Věra
Dobrý den, v nabídce neni specifikováno o jaky pokoj se jedná v jednotlivých variantách. Máme zájem o poslední nejdražší možnost na 4 dny, ale zajímá nás jestli se bude jednat o pokoj, který je zde nafocen, protože v recenzích několikrát zaznělo, že dostali malinký pokoj bez TV. Děkuji za odpověď
Dobrý den, vždy se jedná o pokoje v hotelu Štramberk. Zde máme
3 pokoje menší, 2 větší, Všechny naše pokoje jsou bez TV.
Pokud budete požadovat větší pokoj, pak jej můžete zmínit přímo, když
si budete dělat rezervaci, musí být ale v daném termínu volný.
S pozdravem
Hyklová Věra
Dobrý den, zajímají mne 2–4noci ..dva dospělí ,jedno dítě 6 let…leden 2021, je to možné?
Dobrý den,
možné je vše co si sestavíte z naši nabídky.
Tady na slevomatu nabízíme pobyty pouze pro 2 osoby (dospělé). Přistýlka
pro dítě je možná dle domluvy za příplatek.
Více informací o našich kompletních službách naleznete na www.stramberkspa.cz.
Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
Veronika – recepce Štramberk Spa
Dobrý den.
Je možné u vás po dobu pobytu bezplatné uskladnění kola a jak je to teda
s parkováním je možné bezplatné parkování
Díky za odpověď s pozdravem Dzietoniský
Dobrý den pane Dzietoniský,
kola je možné bezplatně uschovat, avšak parkování je poplatek 150,–Kč
/auto/ noc. Město Štramberk je historické a proto je parkování placené po
celém městě. Pro hotelové hosty máme vyhrazena parkovací místa v rámci
náměstí.
V případě jakýchkoli dotazů je hotelová recepce k dispozici v omezeném
provozu Pondělí až Pátek 12:00–13:00 hodin na tel. 724 356 285.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem,
Veronika Prašivková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych pobyt uhradit z FKSP. Škola nám poskytuje 5 tisíc Kč. Chápu to správně, že já zaplatím celou částku, škola poté uhradí část faktury a zbylou částku zašlete zpět na můj účet. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dominiko, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Květoslava