Dámský střih vč. stylingu pro všechny délky vlasů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
kdy bude možné si zarezervovat termín k vocheru zakoupenému v únoru?
Pokud by to bylo možné, upřednostnila bych termín 5.5.2021 v 15 – 17:00
hod.
Zdravím Bédiová
Dobrý den, Aleno, pokud již máte voucher zakoupen a ráda byste si zarezervovala nový termín, tak je nejrychlejší a nejspolehlivější kontaktovat přímo salon na tel. +420 723 421 360 nebo e-mailu merryhairsalon@gmail.com, se kterým se můžete na všem konkrétně domluvit, jistě společně naleznete nějaký vhodný termín. Pěkný den :) Kačka
Dobry den. Chtela bych poukaz vyuzit az tak v kvetnu2021, ale neni moznost zadat termin. Diky za odpoved
Dobrý den, Aleno :)
jak je uvedeno v nabídce v rezervačním kalendáři, tak rezervace lze
udělat maximálně měsíc dopředu. Termíny zde doplňujeme postupně.
Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)
Zdravím, je možné i barvení? Děkuji.
Jan
Dobrý den, voucher se vztahuje pouze na dámský střih.
Dobrý den,
Chtěla bych zakoupit dva vouchery na neurčito/bez konkrétního data jako
dárky k vánocům. Bylo by to možné?
Dobrý den, Markéto, je mi líto, ale voucher je možné koupit pouze s termínem. Přeji hezký den Simona
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jelikož nemůžu napsat svoji zkušenost s kadeřnicí do hodnocení (musela jsem stornovat voucher), chtěla jsem napsat vyjádření alespoň sem. Na základě dobrých recenzí jsem zakoupila voucher, sjednala termín. Kadeřnice mi ho zrušila a napsala, že se ozve s náhradním termínem. Neozvala se, tak jsem se po pár dnech připomněla a napsala ji, kdy by se mi to hodilo, žádná odezva. Když jsem po pár dnech několikrát v různé dny volala, vždy byl nedostupný tón. Poté jsem zavolala z jiného čísla a najednou to zvonilo a přišla mi sms, že nemůže mluvit, ať ji napíšu sms… kadeřnice si tedy to mé první číslo nejspíš dala do bloku. Když jsem napsala sms z druhého čísla, že jsem to já a že nechápu její přístup a chování, že mám voucher a chtěla jsem termín, opět žádná reakce. Za mě totální NEPROFESIONALITA a hrozný klientský přístup. Prosím o slevomat, aby zvážili možnost, aby i tyhle typy hodnocení bylo možné nějak do hodnocení zadávat, aby si lidé mohli udělat kompletní obrázek. Děkuji
Dobrý den, Žaneto, velmi nás celá záležitost mrzí. Doufáme, že se tato situace již nebude opakovat a Váš příští nákup proběhne bez problému. Chápeme, že by bylo vhodné toto napsat přímo do hodnocení, nicméně vouchery je vždy možné hodnotit až po jejich využití. Samozřejmě pokud byste chtěla celou záležitost ještě podrobněji řešit, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi znovu vše prověříme a společně dořešíme. Pěkný den, Kačka