Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte s co největším předstihem e‑mailem na info@hresort.cz nebo na tel. 776 014 009 či 725 252 400.
Při rezervaci nahlaste kód voucheru.
Případné přistýlky a další požadavky hlaste již při rezervaci.
Domácí mazlíčci: 100 Kč/den (pouze v apartmánech a ve vybraných srubech (nutné ověřit předem). Pobyt s domácími mazlíčky není možný v hotelovém pokoji.)
Wi-Fi zdarma (Připojení Wi-Fi je pouze na hotelových pokojích a v restauraci.)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
jak je to s polopenzí? Když si vyberu termín na 6 dní (5 nocí), tak
v popisu zůstává „2× večeře“. Platí polopenze po celou dobu pobytu
nebo jen 2× večeře?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Ondřeji, děkujeme za upozornění na chybu, kterou jsme již
opravili. Polopenzi samozřejmě budete mít po celou dobu pobytu. Krásný den
:) Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak je to s polopenzí? Když si vyberu termín na 6 dní (5 nocí), tak v popisu zůstává „2× večeře“. Platí polopenze po celou dobu pobytu nebo jen 2× večeře?
Děkuji
Dobrý den, Ondřeji, děkujeme za upozornění na chybu, kterou jsme již opravili. Polopenzi samozřejmě budete mít po celou dobu pobytu. Krásný den :) Pavla