Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když chci kliknout na termín, nelze, na žádný ???
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano :)
dostupné termíny jsou v online kalendáři podbarvené tmavší modrou
barvou. První kliknutím vyberete den příjezdu a poté můžete upravovat
délku vašeho pobytu.
Pěkný den :)
Zdeněk
Dotaz na parkování.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku :)
parkování je této nabídky zajištěno zdarma u vašeho ubytování.
Nemusíme mít obavy. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když chci kliknout na termín, nelze, na žádný ???
Dobrý den, Hano :)
dostupné termíny jsou v online kalendáři podbarvené tmavší modrou barvou. První kliknutím vyberete den příjezdu a poté můžete upravovat délku vašeho pobytu.
Pěkný den :)