Přehled nabídky
Celé auto se vám nevejde pod stromeček? Darujte ho na obalu čokolády!
Máte ve svém okolí fandu do vozidel, který si potrpí na sladké? Právě jste pro něj našli naprosto perfektní dárek, který spojuje obě vášně – čokoládu a retro dopravní prostředky. Všechny čokolády na sobě totiž mají retro motiv, těch je na výběr 9 – třeba Škoda Felicia 994 nebo Velorex 16/350 Hadrák. Vždy je k mání jak mléčná, tak hořká varianta, čokolády jsou kvalitní, belgické a mají rovnou 1 kg. A to už je pořádná porce!
Mléčná čokoláda s motivem Felicie jistě zaujme každého, kdo má rád stará auta. Obdarujte přítele, manžela, tatínka, nebo dědečka originálním dárkem. Felicia (typ 994) je sportovní kabriolet s textilní sklápěcí nebo pevnou sklolaminátovou střechou. Vůz byl vyráběn v letech 1959–1964 a byl určen převážně pro export. |
Jawa 250 typ 353 lidově zvaný Kývačka je motocykl vyráběný v letech 1954–1962. Kývačka byla prvním sériově vyráběným motocyklem, který měl odpruženou zadní vidlici pomocí dvojice tlumičů, které byly uchycené mezi zadní kyvnou vidlicí a rámem. Rám měl zcela novou konstrukci, ve kterém byla uložena zadní kyvná vidlice, protínající svým čepem pouzdra v zadní části rámu. Přední teleskopická vidlice měla uvnitř nosných trubek vinuté pružiny v olejové náplni. |
Ikonické plátěné vozítko na třech kolech vyvolá úsměv a možná si při pohledu na něj vybavíte nezapomenutelné scény z filmu Vrchní, prchni! Model Velorex 16/350 je nejvyspělejším modelem tříkolky s trubkovým rámem potaženým koženkou. Je vybaven dvoudobým motorem Jawa 572 o objemu 350 ccm. Velorexy byly vyráběny nejprve jako malosériová výroba bratrů Stránských a později ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. |
Pochutnejte si na mléčné čokoládě s motivem hasičského vozu Laurin & Klement, typ MF z roku 1917. Vůz byl expedován jako limuzína a do podoby hasičského vozu byl upraven mimo firmu. Vyráběn byl v letech 1917–1923. Tohoto elegantního veterána můžete obdivovat v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi, nebo na obalech čokolád Choco Pola. |
Ilustrace legendární lokomotivy řady 753 Brejlovec je výraznou dominantou obalu této mléčné čokolády. V letech 1968–1977 byla z důvodu nedostatku traťových lokomotiv pro osobní dopravu vyvinuta v ČKD lokomotiva T 478.3, označovaná dnes jako řada 753.0. Motorová lokomotiva byla určena pro rychlíky a osobní vlaky. Lokomotiva je skříňová se dvěma stanovišti pro strojvedoucího. Tato řada lokomotiv se v sedmdesátých letech významně podílela na motorizaci osobní dopravy. |
Nostalgické ohlédnutí za motorovým vozem řady 820 přezdívaným Kachna (nebo též Kačenka, Singrovka, Vzducholoď) vám zprostředkuje originální ilustrace z obalu mléčné retro čokolády. Motorový vůz řady 820 byl vyráběn v letech 1963–1964. Vyrobena byla série 120 motorových vozů označených jako řada M 240.0, která je nyní označována jako řada 820.0. Vůz má ocelovou svařovanou samonosnou skříň. Uvnitř jsou dva oddíly pro cestující, zavazadlový prostor a stanoviště strojvedoucího. Výkon 206 kW, rychlost 70 km/h a délka přes nárazníky 18,5 metrů. |
Tenhle „autobus” na silnici nejezdí! Můžete s ním ale cestovat po regionálních tratích nebo jej obdivovat na obalu kvalitní mléčné čokolády. A proč se tomuto železničnímu vozu přezdívá Autobus? Při konstrukci vozu byly použity některé součástky z autobusu (motor a převodovka). Na počátku 70. let vyvinuly Vagonka Studénka a VÚKV jako náhradu motorových vozů M 131.1 motorový vůz pro osobní dopravu na vedlejších tratích. První dva prototypy byly označeny jako řada 151.0. Dodávky ze sériové výroby, byly zahájeny v roce 1975 pod označením M 152.0 a v současné době jsou označovány jako řada 810. Maximální rychlost 80 km/h a výkon 155 kW. |
Motorovým vozem řady M 262.0, který je ústředním motivem této mléčné čokolády, se už dnes v běžném provozu nesvezete. Po II. světové válce byla pozornost opět věnována motorizaci. Novou řadu motorového vozu M 262.0, která je nyní označována jako řada 831.2, vyvinuly společně firmy Královopolská (skříň), ČKD (spalovací motor a elektrická výzbroj) a Tatra Smíchov (podvozky). Výroba probíhala od roku 1950 do roku 1960. Celkem jich bylo vyrobeno 238 kusů. Výkon 301 kW, maximální rychlost 90 km/h, hmotnost 43,1 tun. Přezdívku Kredenc si vůz vysloužil díky svému tvaru. Také se mu ale přezdívalo Motorák, Žhavá trubka, Ponorka nebo Kraksna. |
Adresa pro případné vrácení zboží:
ROUKLIN s.r.o., Evropská 676/152, 160 00 Praha 6
Obiloviny obsahující lepek
pšenice, žito, ječmen, oves, špalda, kamut nebo jejich hybridní odrůdy a výrobky z nich
Korýši
a výrobky z nich
Vejce
a výrobky z nich
Ryby
a výrobky z nich
Podzemnice olejná (Arašídy)
a výrobky z nich
Sójové boby (Sója)
a výrobky z nich
Mléko
a výrobky z něj
Skořápkové plody
mandle, lískové ořechy, vlašské ořechy, kešu ořechy, pekanové ořechy, para ořechy, pistácie, makadamie a výrobky z nich
Celer
a výrobky z něj
Hořčice
a výrobky z ní
Sezamová semena (Sezam)
a výrobky z nich
Oxid siřičitý a siřičitany
v koncentracích vyšších 10 mg, ml/kg, l, vyjádřeno SO2
Vlčí bob (Lupina)
a výrobky z něj
Měkkýši
a výrobky z nich
Upozornění:
Informace o alergenech jsou poskytovány přímo poskytovatelem této nabídky, nikoliv společností Slevomat.cz, s.r.o.. Poskytovatel nese výlučnou odpovědnost za správnost těchto informací. V případě dalších dotazů na složení či alergeny kontaktujte přímo poskytovatele nabídky.