Děkuji. Ale asi jsem debil, ale na telefonu mi to tímto
způsobem nejde.
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko, nákup více položek najednou za jednotné poštovné je
možné provést pouze na webovém prohlížeči. V aplikaci tato možnost
bohužel není. Pokud bude problém přetrvávat, můžete nám zavolat na naši
zákaznickou linku +420 222 745 354, kde Vám rádi se vším poradíme.
Pěkný den :)
Katka Kieslichová
Dobrý den, jakým způsobem mám objednat, když chci víc vůní, abych
platila jedno poštovné? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko, stačí si vložit jednu variantu produktu do košíku
tlačítkem Koupit, poté se vrátit třeba tlačítkem zpět, zpátky do
nabídky. Vyberete si další druh a opakujete postup tolikrát, až máte
v košíku vše potřebné. Objednávka od stejného prodejce se Vám
automaticky sloučí do jedné objednávky. Nákup poté dokončíte výběrem
dopravy a platbou :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji. Ale asi jsem debil, ale na telefonu mi to tímto způsobem nejde.
Dobrý den, Katko, nákup více položek najednou za jednotné poštovné je možné provést pouze na webovém prohlížeči. V aplikaci tato možnost bohužel není. Pokud bude problém přetrvávat, můžete nám zavolat na naši zákaznickou linku +420 222 745 354, kde Vám rádi se vším poradíme. Pěkný den :)