Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626 – při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 145–170 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: Sienkiewicza 9, Świeradów-Zdrój
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak je to tedy s vánočními pobyty, když aktuálně Polsko
uzavřelo do konce listopadu hranice? Je tu garance vrácení peněz, pokud se
hranice do Vánoc neotevřou?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno, Polsko má nyní zavřené ubytovací zařízení do
konce listopadu. Hranice jsou otevřené. Je třeba jen po návratu z Polska do
ČR (u cest trvajících více než 12 hodin) předložit test nebo nastoupit
do karantény. Pokud by ve vámi zvoleném termínu voucher nešlo využít,
budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez
možnosti využití či řešení. Řešení jsou poté
individuální po dohodě se zákazníky. Hezký den Pavla
Šárka Bošková
Dobrý den,
mám zájem o pobyt se psem (vycvičená border kolie).
Termín 19.6. – 25.6.2020 pro 3 dospělé osoby. Je toto možné?
Děkuji za odpověď
Bošková
Slevomat.cz
Dobrý den,
pobyt s Vaší borderkou možný je, ovšem je nutné předem informovat
recepci + 100 PLN/pobyt.
Krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to tedy s vánočními pobyty, když aktuálně Polsko uzavřelo do konce listopadu hranice? Je tu garance vrácení peněz, pokud se hranice do Vánoc neotevřou?
Dobrý den, Pavlíno, Polsko má nyní zavřené ubytovací zařízení do konce listopadu. Hranice jsou otevřené. Je třeba jen po návratu z Polska do ČR (u cest trvajících více než 12 hodin) předložit test nebo nastoupit do karantény. Pokud by ve vámi zvoleném termínu voucher nešlo využít, budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě se zákazníky. Hezký den Pavla