Kalendáře z vlastních fotografií: nástěnné i stolní, na výběr mnoho designů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, kalendáře jsem uhradila i vytvořila v termínu do 10.12., aby přišly do Vánoc, dle garance. Ovšem doteď nebyly předány dopravci a nepřišlo mi ani info k odeslání nebo zpoždění. Na emaily nemám odpověď, telefon nikdo nezvedá… Prosím tedy o info alespoň sem. Děkuji.
Dobrý den, Kristýno, s touto vzniklou situací nám prosím napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt a společně Vaši záležitost vyřešíme. Krásný den :-)
Dobrý den,
Opět píši dotaz. Napsali jste mi, že v pondělí odesílatela objednávku.
Ovšem podle sledování zásilky k tomu nedošlo. Mám to jako dárek a ráda
bych měla co dát!!!! Mnohokrát děkuji za kladné vyřízení kreiselova
Dobrý den, paní Kreiselová,
v případě, že Vám objednávka nebyla doručena v předpokládaném
termínu, doporučuji se obrátit přímo na partnera ( cz@blumi.photo ), který Vám
bude moci poskytnout více informací. Kdyby jste měla s objednávkou
i nadále obtíže, můžete se rovněž obrátit na naši zákaznickou
podporu: https://www.slevomat.cz/kontakt
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobry den, je možné u týdenního stolního kalendáře, dat více fotek? Nebo jde pouze jedna na týden? Predem dekuji za informaci
Dobrý den,
šablony pro kalendáře jsou zamčeny, tudiž dvě fotografie nelze
přidat.
Dobrý den, pokud bych objednávala voucher na kalendář i na fotoknihu, jde to pak poslat najednou za jedno poštovné? Měla bych asi 2–3 druhy kalendářů a 2 druhy fotoknih. Děkuji.
Dobrý den Hanko,
ano, v jedné objednávce můžete mít víc produktů.
Kupony pak vkládejte postupně, po jedném.
Dobrý den,
na Vašich internetových stránkách nevidím možnost vybrat šablonu pro
nástěnný měsíční kalendář A4. Hledám špatně? Poukaz na něj jsem
tedy ještě nekoupila.
Děkuji za informace.
Dobrý den Pavlíno,
všechny naše šablony jsou univerzální pro kažrý typ a formát
kalendáře.
Vyberte si šablonu a v detailu naleznete výběr formátu.
Team blumi.photo
Dobrý den,
kolik kalendářů (různých druhů – na každý voucher) je možno zaslat
za jedno poštovné?
Děkuji
Dobrý den,
je jen na Vás kolik zboží a kolik voucherů do objednávky vložíte.
Samozřejmě je výhodnější vytvořit si nejdříve produkty a až je budete
mít hotovy všechny, přejít do svého konta, kde je ve složce Moje projekty
najdete. Vložit všechny do košíku, uplatnit jeden kupon po druhém a
objednat. Vše obdržíte v jednom balíčku za jedno poštovné.
Team blumi
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, 11.12 jsem odeslala objednávku i platbu za poštovné, přišla mi faktura za uhrazené poštovné, ale při přihlášení na blumi.photo mi to píše, že platba za dopravu nebyla uhrazena – platba proběhla kartou a je zaúčtovaná. Bohužel na emaily nikdo nereaguje a kalendáře v lednu mi budou jaksi k ničemu. Děkuji
Dobrý den, Veroniko,
s tímto problémem Vám doporučuji konktaktovat přímo naši zákaznickou podporu, a to na tel. číslo 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde Vám už určitě budeme moci pomoci. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava