Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Kalendáře z vlastních fotografií: nástěnné i stolní, na výběr mnoho designů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Veronika

Dobrý den, 11.12 jsem odeslala objednávku i platbu za poštovné, přišla mi faktura za uhrazené poštovné, ale při přihlášení na blumi.photo mi to píše, že platba za dopravu nebyla uhrazena – platba proběhla kartou a je zaúčtovaná. Bohužel na emaily nikdo nereaguje a kalendáře v lednu mi budou jaksi k ničemu. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko,

s tímto problémem Vám doporučuji konktaktovat přímo naši zákaznickou podporu, a to na tel. číslo 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde Vám už určitě budeme moci pomoci. :-)

Přeji krásný den,
Květoslava

Kristýna Broučková

Dobrý den, kalendáře jsem uhradila i vytvořila v termínu do 10.12., aby přišly do Vánoc, dle garance. Ovšem doteď nebyly předány dopravci a nepřišlo mi ani info k odeslání nebo zpoždění. Na emaily nemám odpověď, telefon nikdo nezvedá… Prosím tedy o info alespoň sem. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, s touto vzniklou situací nám prosím napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt a společně Vaši záležitost vyřešíme. Krásný den :-)

Deniska Kreiselová

Dobrý den,
Opět píši dotaz. Napsali jste mi, že v pondělí odesílatela objednávku. Ovšem podle sledování zásilky k tomu nedošlo. Mám to jako dárek a ráda bych měla co dát!!!! Mnohokrát děkuji za kladné vyřízení kreiselova

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Kreiselová,

v případě, že Vám objednávka nebyla doručena v předpokládaném termínu, doporučuji se obrátit přímo na partnera ( cz@blumi.photo ), který Vám bude moci poskytnout více informací. Kdyby jste měla s objednávkou i nadále obtíže, můžete se rovněž obrátit na naši zákaznickou podporu: https://www.slevomat.cz/kontakt

Přeji krásný den,

Květoslava

Lucie

Dobry den, je možné u týdenního stolního kalendáře, dat více fotek? Nebo jde pouze jedna na týden? Predem dekuji za informaci

blumi.photo

Dobrý den,
šablony pro kalendáře jsou zamčeny, tudiž dvě fotografie nelze přidat.

Hanka

Dobrý den, pokud bych objednávala voucher na kalendář i na fotoknihu, jde to pak poslat najednou za jedno poštovné? Měla bych asi 2–3 druhy kalendářů a 2 druhy fotoknih. Děkuji.

blumi.photo

Dobrý den Hanko,
ano, v jedné objednávce můžete mít víc produktů.
Kupony pak vkládejte postupně, po jedném.

Pavlína

Dobrý den,
na Vašich internetových stránkách nevidím možnost vybrat šablonu pro nástěnný měsíční kalendář A4. Hledám špatně? Poukaz na něj jsem tedy ještě nekoupila.
Děkuji za informace.

blumi.photo

Dobrý den Pavlíno,
všechny naše šablony jsou univerzální pro kažrý typ a formát kalendáře.
Vyberte si šablonu a v detailu naleznete výběr formátu.
Team blumi.photo

Drahomíra

Dobrý den,

kolik kalendářů (různých druhů – na každý voucher) je možno zaslat za jedno poštovné?

 Děkuji

blumi.photo

Dobrý den,
je jen na Vás kolik zboží a kolik voucherů do objednávky vložíte. Samozřejmě je výhodnější vytvořit si nejdříve produkty a až je budete mít hotovy všechny, přejít do svého konta, kde je ve složce Moje projekty najdete. Vložit všechny do košíku, uplatnit jeden kupon po druhém a objednat. Vše obdržíte v jednom balíčku za jedno poštovné.
Team blumi

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru