Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
1 dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, od zítra do neděle jsme měli jet do tohoto hotelu v PL. Dnes
ráno jsme si přečetli, že od soboty má cele Polsko lockdown. Jak máme
situaci řešit?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristyno, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na naši
zákaznickou péči přes kontaktní formulář www.slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, rádi s Vámi všechno vyřešíme a pomůžeme Vám vše
co nejrychleji vyřídit. Pěkný den :) Kačka
Kristýna
Dobrý den, mohu prosím vědět zda se může vycestovat do Polska? Chtěli
by jsme s manželem do tohoto hotelu ale není nám jasné, zda se to smí.
Negativní test považujeme za nezbytný.
Děkuji Janíčková
Blue Mountain Resort
Droga Pani,
Aby skorzystać z pobytu w hotelu potrzebny jest antygen test ważny 48 h.
Pozdrawiam
Zofia Kubera
Marie Rollerová
Dobrý den, jsou potřeba testy pro únorový termín 2021 nebo jsou
nějaká omezení?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Čestmíre :)
bohužel uzavření hotelů v Polsku se prodloužilo a ve Vámi zmíněném
termínu je hotel stále uzavřený. Informace je nyní i přímo
v nabídce.
Pěkný den :)
Renata Šibravová
Jak je to s prakovanim je v ceně voucheru?
Blue Mountain Resort
Parking jest w cenie vouchera.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, od zítra do neděle jsme měli jet do tohoto hotelu v PL. Dnes ráno jsme si přečetli, že od soboty má cele Polsko lockdown. Jak máme situaci řešit?
Dobrý den, Kristyno, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář www.slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi s Vámi všechno vyřešíme a pomůžeme Vám vše co nejrychleji vyřídit. Pěkný den :) Kačka