Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantika v Hluboké nad Vltavou: 4* zámecký hotel, luxusní wellness i večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu stekl@hotelstekl.cz nebo na tel. 387 967 491 – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Bowling si zamluvte předem, tak aby bylo volno ve vámi preferovaném termínu.
- Hlavní chod k večeři si vyberte a zamluvte alespoň 5 dní předem.
- Děti do 3 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Děti starší 4 let na přistýlce a se snídaní: 750 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 700 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkování podél hotelu zdarma, pokud bude volné místo; garážové stání za poplatek 250 Kč – nutná rezervace předem)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jak je to aktuálně s provozem Wellness, nebo kdy popřípadě
by bylo možné k Vám přijet, jsou všechny nabídky, které uvádíte jako
možnost si vyzkoušet, například, kneippův chodník k dispozici? Ráda bych
věděla, co by bylo v aktuální nabídce a kdy bychom mohli dorazit.
Děkuji
S pozdravem
Tůmová
Dobrý den, Kateřino, z důvodu aktuální mimořádné situace je podnik od 16. 12. 2020 do 14. 2. 2021 uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku, který se odvíjí od dalších vydaných opatření. Jakmile bude možné voucher opět využít, samozřejmě od nás obdržíte o této skutečnosti informaci. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je možnost zaplatit dvoudenní pobyt z větší části přes benefit plus a zbytek doplatit penězi? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Barboro, ano, je to možné. Pokud máte možnost využít kredity z Benefit plus, je možné je na tuto nabídku uplatnit. Nejprve je nutné převést si body z Benefit plus na kredity na Slevomatu https://www.slevomat.cz/benefity, pokud máte zájem o tento nebo jakýkoli pobyt, zvolte kategorii Cestování (kategorie nelze později změnit), nahrajte požadovaný počet kreditů, a poté již stačí vložit do košíku Vámi požadovanou variantu pobytu, vyplnit potřebné informace a při výběru platby zvolit Uplatnit kredity, odečte se Vám od celkové částky počet kreditů a pro platbu zbylé částky si vyberete další způsob platby. Pěkný den :)
Dobrý den dá se pobyt zaplatí Flexipasi sodexo
Dobrý den, Jiří :)
ano, to není žádný problém. První je třeba se nahrát na Váš účet ve
formě kreditů. Jak to probíhá najdete zde – https://www.slevomat.cz/magazin/1278-propadle-stravenky-muzete-na-slevomat-prevest-i-po-konci-platnosti
Pěkný den :)
Ahoj, může být místo toho na večerní večeři ryba nebo vegetarián? Vidím, že v nabídce je pouze maso.
Dobrý den, Malgorzato, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na tel. +420 387 967 491 nebo emailu stekl@hotelstekl.cz, se kterým se můžete případně domluvit na změně pokrmu v menu. Děkuji Vám za pochopení. Pěkný den :)
Dobry den mohou snami i dve civavky?
Dobrý den, Jarko :)
pobyt s pejsky je možný. Za domácí zvířata je zde poplatek 700 Kč/noc.
A jistě je dobré předem také informovat recepci. Pěkný den :)
Dobrý den je možnost privátního wellness pro dvě osoby? Já já je cena? Dekuju
Dobrý den Edito, nabídku na privátní whirlpool, nebo privátní saunu
naleznete na: http://www.hotelstekl.cz/cz/wellness.
Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
Dobrý den
Již jsem vznesla dotaz, ale nebyl dostatečně zodpovězen… tak tedy znovu:
Jakmile vláda otevře hotely, bude v provozu Kneippuv chodník a parní
kabina? Byli jsme v hotelu v červnu a dle recenzí je provoz wellness omezen
již delší dobu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Domčo, před chvílí jsme se dohodli na termínu znovuotevření hotelu – 11.9.2020. Akci pro Slevomat jsme prodloužili i na leden 2021. Veškeré služby wellness by měly být otevřeny podle pokynů vlády – tj. v jednom prostoru max. 10 osob. Naštěstí máme jednotlivé zóny oddělené, takže by to neměl být problém. Těšíme se na Vaši návštěvu! vedení hotelu
Dobrý den,
v hotelu jsme již byli a mohu jen doporučit. Opět bychom rádi zakoupili
poukaz. Mám tedy tři dotazy:
1.) Zda je již v provozu parní / solná kabina a Kneippův chodník?
2.) Zda se sleva 20% na konzumaci vztahuje i na alkohol (pivo, víno) a zda se
vztahuje i na útratu občerstvení na bowlingu a ve wellness.
3.) Zda je možné za poplatek při rezervaci upgradovat pokoj na lepší?
Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den D.
Dobrý den Domčo, hotel je z nařízení vlády momentálně uzavřen. Sleva 20% se týká veškeré konzumace v restauraci, i tvrdého alkoholu. Nevztahuje se na konzumaci ve wellness. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
nabízíte,prosím,též vánoční pobyt?kolik dnů?
Dobrý den Václavo. Vánoční termíny prozatím nenabízíme, čekáme jak se vyvine situace ohledně coronaviru. Pokud se cokoli změní, budeme o tom informovat na stránkách Slevomatu. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
Dobrý den dá se u vás platit fakturou přes FKSP
Dobrý den, Moniko :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel.
Pěkný den :)
Dobrý den,
Je možné si tento poukaz zakoupit skrz Flexi pass Sodexo card?
Děkuji,
Dobrý den Andreo, hotel bohužel neakceptuje Flexi pass Sodexo. Děkujeme za pochopení
Dobry den budete v terminu 1–2.11 primat rezervace.Bude vas provoz normalne otevřen v ramci novych opatření covid? Dekuji
Dobrý den Dominiko, to v tuto chvíli asi nikdo netuší. Domníváme se, že ano. Pokud ne, je možné v rámci měsíce rezervaci přesunout. Těšíme se na Vaši návštěvu! Vedení hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz, zda když voucher nevyužiji do 30.6. kvůli uzavření z důvodu Coronaviru, bude mi platnost voucheru prodloužena, děkuji Glosová.
Dobrý den, Danielo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)