Bohuzel voucher nemuzu uplatnit uz od 27.12. a voucher je platny do 31.3.
(Lockdown je do 21.3.) 19.3. odletam pracovne mimo Ceskou republiky az do konce
leta, protoze v tomhle blázinci v Cesku nejsem schopna sehnat praci.
Jak teda muzu voucher vyuzit kdyz neni ani mozny take out a celkove mam
32 voucheru na Slevomatu a refundace je mozna jen 1voucher za 30 dnu????
Myslim si ze Slevomat by mel vymyslet nejakou nahradu pripadne prodlouzeni
alespon o 6 mesicu na vsechny vouchery. Bere si 30% tak musi mit nejakou
zodpovednost.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, mrzí nás, že aktuální situace komplikuje využití
voucherů. Nicméně můžete kdykoli kontaktovat naši zákaznickou péči
přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a nalezneme společně
nejlepší řešení dané situace. Pěkný den :)
Lucie S
Dobry den, ma restaurace momentalne otevřeno na take out?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, voucher z této nabídky bohužel v současné situaci
nelze využít, opět jej bude možné uplatnit po znovuotevření restaurace.
Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Lucie
Dobrý den, budete mít otevřeno (a mohla bych uplatnit voucher)
v pondělí 28.12.2020?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
restauraci na tel. +420 777 346 868, kde Vám jistě sdělí, kdy mají
otevřeno. Pěkný den :)
Zuzana P.
Dobrý den, je prosím možné si jídlo průběžně zvážit? tedy ujistit
se, že jsem si nenadala přes kilo, ale ani výrazně méně?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :)
ano, je možné průběžně jídlo vážit.
Pěkný den :)
Martin
Dobrý den, prosím jak funguje ten kilový talíř? Můžu si vybrat
/z toho, co zrovna zbývá/? a přinesu si vlastní krabičky?
Díky Martin
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, jídlo si vždy můžete vybrat z dostupné bufetové
nabídky. Jídlo si můžete vzít i s sebou, příplatek za krabičku je
10,–. Bohužel restaurace bude mít od 23.10.2020 po dobu vládních
opatření zavřeno. Pěkný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Bohuzel voucher nemuzu uplatnit uz od 27.12. a voucher je platny do 31.3. (Lockdown je do 21.3.) 19.3. odletam pracovne mimo Ceskou republiky az do konce leta, protoze v tomhle blázinci v Cesku nejsem schopna sehnat praci.
Jak teda muzu voucher vyuzit kdyz neni ani mozny take out a celkove mam 32 voucheru na Slevomatu a refundace je mozna jen 1voucher za 30 dnu???? Myslim si ze Slevomat by mel vymyslet nejakou nahradu pripadne prodlouzeni alespon o 6 mesicu na vsechny vouchery. Bere si 30% tak musi mit nejakou zodpovednost.
Dobrý den, Lucie, mrzí nás, že aktuální situace komplikuje využití voucherů. Nicméně můžete kdykoli kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a nalezneme společně nejlepší řešení dané situace. Pěkný den :)