prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na
nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne.
Pěkný den,
Květoslava
Bára
Dobrý den,
objednávala jsem 12.11. 2020 tři hrnečky, zatím nemám o stavu objednávky
žádné informace a e-shop nereaguje.
Trochu se obávám, zda vůbec dorazí. Prodejci jsem poslala již 2 e-maily,
bez odpovědi.
Ráda bych věděla, zda mám shánet dárky jinde.
Děkuji.
Bára
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, s touto záležitostí se nám prosím ozvěte na naši
zákaznickou podporu přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na
tel. +420 222 745 354, kde Vám rádi pomůžeme Váš problém vyřešit.
Pěkný den :)
Tereza
Dobrý den,
budete mít prosím ještě k dispozici bloky?
Děkuji T.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, bohužel prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si
ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná
další akce neunikne. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Kdy bude hrnek na cappuccino skladem? děkuji
Dobrý den, Tomáši,
prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne.
Pěkný den,
Květoslava