Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Prochoďte či prolyžujte Jeseníky: hotel s domácí atmosférou, bohaté snídaně a 3chodové večeře

4,5 / 5 Hotel Minerál Jeseníky (mapa) 186 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Gaby

Dobrý den, delší dobu se snažím o komunikaci s hotelem kvůli rezervaci, ale bohužel zatím bezúspěšně. Už mám zakoupený voucher, ráda bych měla svůj termín jistý. Děkuji vám

Slevomat.cz

Dobrý den, Gaby, mrzí nás, že se Vám nedaří hotel kontaktovat. Vzhledem k současné situaci může být komunikace a rezervace termínu složitější. Obraťte se prosím na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám pomůžeme Vaši záležitost vyřešit. Pěkný den :)

Helena

Dobrý den, je v rámci Rodinného pobytu nějaká možnost „většího“ rodinného pokoje pro 2 dospělé a 1 dítě, prosím? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno,

v rámci varianty rodinného pobytu samozřejmě možnost ubytování Vámi zmíněného počtu osob je, nicméně ohledně té „velikosti“ Vám doporučuji kontaktovat přímo provozovatele, se kterým se budete moci i rovnou eventuálně domluvit na podrobnostech. :-) Kontaktovat jej můžete buď přes email info@hotelmineral.cz či +420 608 618 041.

Přeji krásný den,
Květoslava

Gaby

Dobrý den, když budeme dvě osoby, můžeme si rezervovat pokoj číslo 103– 2× dvoulůžko či nikoli? děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lindo,

máte-li zájem o individuální nabídku, doporučuji Vám kontaktovat přímo hotel, se kterým se již rovnou budete moci eventuálně domluvit na podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz , +420 608 618 041.

Přeji krásný den,
květoslava

GABY

Dobrý den, když budeme dvě osoby, můžeme si rezervovat pokoj číslo 103– 2× dvoulůžko či nikoli? děkuji

Slevomat.cz
před hodinou
Dobrý den, Lindo,

máte-li zájem o individuální nabídku, doporučuji Vám kontaktovat přímo hotel, se kterým se již rovnou budete moci eventuálně domluvit na podrobnostech. :-) Zde přikládám kontakt: info@hotelmineral.cz , +420 608 618 041.

Přeji krásný den, květoslava



REAGUJI: BOHUŽEL HOTEL MI NEODPOVÍDÁ- DĚKUJI

Gaby

DOBRÝ DEN,
píši ohledně polopenze: je nějaký výběr např. z 5 možností u snídaně a večeře? Někdo je třeba vegetarián apod. tak proto se ptám. Děkuji

Servírovaná snídaně
3chodové večeře – polévka, hlavní chod, dezert

Slevomat.cz

Dobrý den, Lindo,

na výběr máte vždycky ze dvou jídel, a to jak u snídaní, tak i u večere. :-)

Přeji krásný den,
Květoslava

Jana Rozehnalová

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat proč jde u pobytu 2–4osoby dítě do 14,9let zdarma a u 5 osob již ne,jsme 2 dospělý a 3 děti ve věku 7,10 a 14 let.Předem děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, informaci jsme řádně prověřili a zvýhodnění jednoho dítěte je bohužel pouze u varianty Rodinný pobyt pro 2–4 osoby. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)

Věra Magulová

Dobrý den, je možné dostat bezlepkovou stravu? Bez obilovin. Děkuji. Magulová

Hotel Minerál***

Dobrý den,bezlepková strava u nás není problém přejeme pěkný den

Innka Innka

dobrý den chtěla bych se zeptat zda mate volny termin na ubytovaní na tento víkend moc díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Innko :)
Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den

hana

Dobry den, chtela bych koupit rodinny pobyt pro 2 dospele a 1 dite. Bylo by mozne eventualne dokoupit pobyt pro jeste jednoho dospeleho potom na miste (s nami na pokoji)? Momentalne nevim zda s nami pojede. Dekuji za odpoved

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, při zakoupení otevřeného voucheru, je dokoupení pobytu pro jednoho dospělého možné. V tomto případě je potřeba, aby jste při rezervaci uvedli, kolik Vás bude a domluvili se s hotelem na doplatku za čtvrtou osobu. Bohužel nelze rezervovat místo pro 3 osoby a pak přijet ve více lidech. Krásný den :) Pavla

Aneta Hradiláková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte nějaký prostor pro umístění horských kol. Velice děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto :) v hotelu je k dispozici kolárna, kde si můžete svá kola uschovat. Pěkný den :)

Jana

Prosím o informaci, zda je u vás v provozu bazén nebo nějaké welnes, chtěli bychom přijet na tři dny s vnučkou 2+půl roku.
Děkuji. Jana

Slevomat.cz

Dobrý den, Jani, hotely jsou z nařízení vlády k rekreačním účelům bohužel uzavřeny bez výjimek po celé ČR. Snad se situace brzy zlepší a vy budete moci vyrazit později. :) Hezký den Pavla

Miroslava Urbanová

Takže myslíte že aby si děti užily Hodně sněhu tak je lepší únor? Nemyslím tím lyžování.

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslavo :)
s jistotou nelze říci nic, jak jsem avizoval v předchozí odpovědi. Vše je závislé na počasí, které v posledních letech v zimě nebývá příliš stále. Jistě si ale případně Váš pobyt užijete za každého počasí.
Pěkný den :)

Miroslava Urbanová

Dobrý den, můžete me poradit jestli je lepší pobyt v prosinci a nebo koncem února? Myslím kvůli sněhu. Abychom si ho užili.

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslavo :)
samozřejmě toto je velmi těžké předvídat. Lze ale říci, že v únoru bývá většinou sněhu, alespoň na sjezdovkách více.
Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru