Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Aktivně-relaxační pobyt ve Špindlerově Mlýně s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte výhradně na e‑mailu hotel@lesana.cz – co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní), z důvodu rychle se plnící ubytovací kapacity. Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Upozornění: Koupí voucheru klient souhlasí s VOP hotelu Lesana
- Všechny doplatky za děti jsou splatné na místě v hotelu:
- děti do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko
- děti od 3 do 11,9 let za příplatek 500 Kč/noc se všemi službami voucheru (jarní a podzimní pobyty)
- děti od 3 do 11,9 let za příplatek 700 Kč/noc se všemi službami voucheru (zimní pobyty)
- osoby nad 12 let za příplatek dle platného ceníku hotelu dle aktuální sezóny
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/den (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Nevyužité vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Upozornění: Koupí voucheru klient souhlasí s VOP hotelu Lesana
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, je možné prodloužit platnost voucheru? Současná platnost je do 30.6. a po celou dobu platnosti byly hotely bohužel uzavřené. Děkuji
Dobrý den, Květo, velmi nás mrzí, že aktuální situace využití voucheru komplikuje. Snažíme se s provozovateli neustále komunikovat a domluvit s nimi prodloužení voucherů, tam kde je to nutné. Zatím byla platnost voucherů prodloužena do 30.6.2021. Všichni věříme, že se již začne v dohledné době pomalu rozvolňovat a vouchery bude opět možné využít. Situaci neustále sledujeme a snažíme se vždy vouchery co nejrychleji přizpůsobit tak, aby je šlo uplatnit, jakmile to bude možné. Poprosím Vás tedy o strpení. Platnost svého voucheru si můžete kdykoli zkontrolovat ve svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Samozřejmě můžete také kontaktovat přímo hotel na e‑mailu hotel@lesana.cz a předběžně se s nimi na nějakém termínu rezervace domluvit. A pokud byste cokoli potřebovala můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a případně zjistíme další informace. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,je možné si u vás zapůjčit kolo děkuji
Dobrý den, Kristýno, ano, v hotelu je možné si kolo zapůjčit. Pro bližší informace doporučuji kontaktovat přímo hotel na tel. +420 499 523 741 nebo e-mailu hotel@lesana.cz. Pěkný den :) Kačka
Můžu platit ri prijezdu
Dobrý den, Evo, vouchery je nutné uhradit vždy předem. Na výběr máte několik platebních metod- platbu kartou online, bankovní převod, hotově na terminálech Sazky nebo můžete využít platbu službou Twisto. Pěkný den :)
Dobrý den,
záleží na výběru termínu pobytu. Prosím kontaktujte přímo hotel
s dotazem na Váš konkrétní požadavek, a to přes email: hotel@lesana.cz či telefon:
+420 499 523 741
recepce hotelu Lesana
Dodrý den, je možný pobyt pouze pro 1. osobu?
Dobrý den,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na hotel, a to přes
email hotel@lesana.cz či
telefon +420 499 523 741 , kde se budete moci eventuálně i konkrétně
domluvit. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, chci se pozeptat, jak daleko od hotelu je k nejbližší sjezdovce, příp. zda jezdí kolem skibus a zda je v hotelu úschovna lyží. Děkuji.
Dobrý den,
nejbližší sjezdovka je přibližně kilometr daleko. Kousek od hotelu je
skibusová zastávka, a ano, hotel disponuje lyžárnou :)
Děkujeme, recepce hotelu Lesana
Dobrý den, chtěli by jsme jet 2 dospělé osoby a jedno dítě 4 roky, máme objednat pobyt pro dvě osoby a dítě doplatit až na místě, nebo se dá objednat rovnou s dítětem?? Děkuji
Dobrý den,
zakoupíte voucher pro dvě osoby a dítě budete hradit v den příjezdu. Je
potřeba dítě nahlásit předem.
Děkujeme, hotel Lesana
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli tam máte bezbariérový přístup.Děkuji
Dobrý den,
hotel nedisponuje bezbariérovým přístupem.
recepce hotelu
Dobrý den,
přístup do sauny je v ceně pobytu nebo se platí zvlášť ?
Dobrý den, Davide :)
přístup do finské sauny je v ceně pobytu a lze jí možné využít od
17:00 :)
Přeji Vám krásný den,
Martin Buchal
Dobrý den, chtěli bychom jet rodina, 3 dospělí, nejspíš v červnu.
Prosím o sdělení, jaký bude doplatek za třetí osobu při pobytu 2 dny,
jedna noc.
Dékuji za odpověď.
Dobrý den,
ohledně cenové nabídky kontaktujte recepci hotelu Lesana. Záleží,
v jakém termínu pojedete.
Děkuji
recepce hotelu
Dobrý den, pokud bychom chtěli jet ve více lidech, bylo by možné dostat větší pokoj případně víc pokojů na stejný termín? děkuji
Dobrý den,
ano, je to možné, kontaktujte recepci hotelu Lesana.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nebudete mít nabídku na zakoupení pobytu konec srpna? Děkuji
Dobrý den, Zdenčo, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava