Mohu se spolehnout, že s ohledem na negativní recenze ( vysušená,
nedopečená ) bude kachna v tomto top historickém podniku špičková?
A další dotaz – kde se kachna peče, ke se knedlíky vaří,kde se dělá
zelí a odkud se to vše dováží?
Slevomat.cz
Dobrý den, Radku :) obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na
poskytovatele na tel. 770 127 091, který Vám poskytne veškeré informace.
Pěkný den :)
Jana
Dobrý den, v době, kdy jsem nabídku na jídlo objednala, byl uveden
houskový knedlík. Karlovarské knedlíky nejíme, můžeme dostat
houskové/bramborové? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) moc se Vám omlouváme, bohužel jsme o změně dříve
nevěděli. Nyní mají v nabídce jen karlovarský knedlík. Pokud byste
voucher nyní díky tomu nevyužili, určitě se ozvěte skrze náš kontaktní
formulář – https://www.slevomat.cz/kontakt a
vymyslíme jiné řešení. Pěkný den :)
Jitka Hvězdová
Dobrý den, je možné změnit objednávku knedlíků na 6× bramborový a
6× karlovarský?
Děkuji a přeji příjemný den.
S pozdravem J. Hvězdová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko :) nyní jsem volal do restaurace a zjistil jsem, že ke
kachně nabízejí v současné době pouze karlovarský knedlík. V nabídce
samozřejmě informaci opravíme. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mohu se spolehnout, že s ohledem na negativní recenze ( vysušená, nedopečená ) bude kachna v tomto top historickém podniku špičková? A další dotaz – kde se kachna peče, ke se knedlíky vaří,kde se dělá zelí a odkud se to vše dováží?
Dobrý den, Radku :) obraťte se prosím s tímto dotazem přímo na poskytovatele na tel. 770 127 091, který Vám poskytne veškeré informace. Pěkný den :)