Nabídku Úžasná 3chodová večeře pro 2 v hotelu General***** mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Dokonalá večeře pro 2 os. v hotelu General: hovězí steak či máslová ryba a další chody

4,6 / 5 Restaurace Hotel General***** Praha - Smíchov (mapa) 2 prodeje

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Restaurace Hotel General*****

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Hodnocení podniku Restaurace Hotel General*****

4,6/5 (644 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lucie
31. 10. 2020
Martin

Hezká restaurace, sice ne moc atraktivní lokalitě s milým personálem. Ovsem menu mimo velkých porci nenabizelo mnoho zážitků. Treba je jejich stále menu mnohem lepší. Možná ho zkusíme a uděláme si o kuchyni lepší názor. Mohli by mít i zajímavější selekci vin a zajímavější ceny. Nemyslím tím levné ale pomer cena/ výkon

Zelenina ke steaku byla zřejmě z kupovala již jako mražená, stupeň propeceni se také nepovedl.

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 2 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi nás mrzí, že jste s kvalitou jídla nebyli spokojeni. Budeme velmi rádi pokud Vám budeme moci naše kvality dokázat při Vaší příští návštěvě.

S přáním pěkného dne

Tým Hotelu General

30. 9. 2020
Jan

Takové prostředí bych na Smíchově nečekal . Skvělá obsluha , kvalita jídla.

Akorát doporučuji jet MHD , neb neplacené stání v okolí nenajdete.

6. 9. 2020
nela

Prostředí nádherné
Obsluha perfektní
Krásný zážitek

Jídlo bylo sice krásné naservirované, ale zároveň nemělo žádnou oslnivou chuť
Steak byl krásně propečený ale zároveň bez chuti stejně tak jako brambory se zeleninou neslané ani nekořeněné

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 2 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení našeho podniku. Velmi nás mrzí, že jste s kvalitou jídla nebyli spokojeni. Budeme velmi rádi pokud Vám budeme moci naše kvality dokázat při Vaší příští návštěvě.

S přáním pěkného dne

Tým Hotelu General

2. 9. 2020
Zutana

atmosfera

18. 8. 2020
Karel

Naprosto neuvěřitelné všechny chody. Chválím kuchaře i servis. Skvělý voucher!
Příjemné prostředí. Určitě se vrátíme.

17. 8. 2020
Hedvika

Vyborne jidlo, perfektni obsluha, pekne prostredi

Delsi cekani na jidlo.

15. 8. 2020
ZDENKA

Velmi milá a pozorná obsluha, vynikající jídlo ! Moc jsme si pochutnali.

31. 7. 2020
LibKa

opravdu velmi pěkné prostředí, ale bohužel ostatní neodpovídalo popisu luxusní večeře

jídlo bylo dobré až na zeleninu, která byla vařená ve vodě a rozvařená a s přísadou silně umělé směsi, což se nedalo jíst. Nikdo se nás ani nezeptal, zda je vše v pořádku, takže jsme neměli možnost to zmínit, byť jsme tam byli sami, servírka kamsi zmizela a přišla vždy jen přinést jídla a nakonec na zaplacení. Pro nás to bylo dost zklamání. Obsluha taková standartní a pokud sedíte u stolu a za vámi se mluví rusky nebo ukrajinsky není to profesionální a už vůbec ne příjemné. Je to škoda, restaurace je opravdu krásná a útulná.

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 2 měsíci

Dobrý den,
v prvé řadě Vám velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Velmi nás těší Naším cílem je vždy spokojený zákazník . Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team

21. 7. 2020
Jana

Líbilo se vše.

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den, velmi děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš Hotel General

13. 7. 2020
Miluše
6. 7. 2020
Jan

Krásné prostředí , výborná kuchyně a milý personál.

Akorát s parkováním v okolí je problém

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 5 měsíci

Dobrý den, velmi děkujeme za milé hodnocení. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější a budeme se těšit na Vaší další návštěvu. S pozdravem a přáním pěkného dne.
Váš Hotel General

15. 6. 2020
Jakub

Voucher jsem dal jako dárek mamince, která podnik navštívila se svojí kamarádkou. Z podniku, úrovně obsluhy i kvality jídla byly nadšené. Jídlo jim velice chutnalo. Rozhodně tento podnik stojí za návštěvu.

Během doby, kdy byly v podniku (odpolední hodiny), se střídala obsluha v podniku, což moc nesedlo (u první směny byl prý velmi milý a hovorný číšník, u druhé už to bylo standardní, ale na úrovni samozřejmě), ale jinak to není žádné velké minus.

7. 5. 2020
Fr

Vše výborné.

14. 4. 2020
Soňa

Krásné prostředí, milá a ochotná slečna servírka, vynikající večeře, dokonalý avokádový tartar, hlavní chod i zákusek, rádi se vrátíme.

Bylo nám líto servírky, protože někteří hosté se neumí chovat.

2. 4. 2020
Katka

Nebylo to chutově zas tak super. Čekala jsem víc

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 9 měsíci

Dobrý den,
v prvé řadě Vám velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Velmi nás těší Naším cílem je vždy spokojený zákazník . Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team

15. 3. 2020
Milena

Velmi dobré jídlo, příjemný a ochotný personál, pohoda a spokojenost.

Nemáme žádné připomínky.

6. 3. 2020
Jana

Krásné a příjemné prostředí. Perfektní obsluha.

2. 3. 2020
Pokorna

Vlastně bych neměla problém, kdybych se ovšem nenacházela v 5* hotelu. Očekávala jsem od toho více.

O naší rezervaci nevěděli, nedali steakový příbor, tartar byl dlouho odleželý, nevím kde přesně se stala chyba, ale oběma nám jídlo nesedlo......

Vyjádření partnera
Restaurace Hotel General***** Před 9 měsíci

Dobrý den,
v prvé řadě Vám velmi děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení námi nabízené služby. Velmi si vážíme každého hodnocení, neboť je pro nás motivací k lepšímu výkonu, který vede ke spokojenosti našeho klienta. Velmi nás těší Naším cílem je vždy spokojený zákazník . Dovolte se mi jménem celého týmu restaurace Viva Victoria omluvit.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním pěkného dne. Hotel General Team

24. 2. 2020
Sára
14. 2. 2020