Dobrý den, restaurace nezvedá několik dnů telefon, takže je evidentně
zavřená. Ráda bych tedy požádala o vrácení platby za voucher na kartu.
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo, prosím s tímto problémem nám napište na naší
zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo
na email podpora@slevomat.cz a
společně Vaši záležitost vyřešíme. Pěkný den
Milan
Takze nezvedaji ani Vam kdyz nereagujete na dotaz predtim…pak nerozumim
proc tuto restauraci stale nabizite, kdyz vite ze momentalne nefunguje…smutne
od vas
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane :)
jak jsme již uvedli, všechny informace nyní zjišťujeme. Situace v dnešní
době je pro restaurace bohužel velmi složitá. Poprosím o trpělivost.
Jakmile budeme vědět více, odpovíme zde. Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)
Milan
A fungujete vubec vy na slevomatu jeste???
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane :) my samozřejmě stále fungujeme. Odpověď na Váš
předchozí dotaz nyní zjišťujeme. Jakmile budeme tuto informaci znát, ihned
ji sem napíšeme. Děkujeme za trpělivost.
Pěkný den :)
Milan
Dobry den, restaurace uz nekolik dni nezveda telefon…nevite zda funguji?
dekuji
Milan
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane :)
již máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu nefunguje ani skrze
výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme snažit o prodloužení
platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky odebrána. Děkujeme za
pochopení.
Pěkný den :)
Zdeněk Ruchař
Je možno čerpat voucher i teď v době Covidové – formou zabalení
sushi setu sebou?
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňku :) máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu
nefunguje ani skrze výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme
snažit o prodloužení platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky
odebrána. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, restaurace nezvedá několik dnů telefon, takže je evidentně zavřená. Ráda bych tedy požádala o vrácení platby za voucher na kartu. Děkuji.
Dobrý den, Michaelo, prosím s tímto problémem nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo na email podpora@slevomat.cz a společně Vaši záležitost vyřešíme. Pěkný den