Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Až 64 ks sushi s rybami i zeleninou, taštičky plněné masem a zeleninou i wakame polévky

4,8 / 5 BonArt Praha - Bubeneč  (mapa) 167 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Michaela

Dobrý den, restaurace nezvedá několik dnů telefon, takže je evidentně zavřená. Ráda bych tedy požádala o vrácení platby za voucher na kartu. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo, prosím s tímto problémem nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo na email podpora@slevomat.cz a společně Vaši záležitost vyřešíme. Pěkný den

Milan

Takze nezvedaji ani Vam kdyz nereagujete na dotaz predtim…pak nerozumim proc tuto restauraci stale nabizite, kdyz vite ze momentalne nefunguje…smutne od vas

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane :)
jak jsme již uvedli, všechny informace nyní zjišťujeme. Situace v dnešní době je pro restaurace bohužel velmi složitá. Poprosím o trpělivost. Jakmile budeme vědět více, odpovíme zde. Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)

Milan

A fungujete vubec vy na slevomatu jeste???

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane :) my samozřejmě stále fungujeme. Odpověď na Váš předchozí dotaz nyní zjišťujeme. Jakmile budeme tuto informaci znát, ihned ji sem napíšeme. Děkujeme za trpělivost.
Pěkný den :)

Milan

Dobry den, restaurace uz nekolik dni nezveda telefon…nevite zda funguji? dekuji
 Milan

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane :)
již máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu nefunguje ani skrze výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme snažit o prodloužení platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky odebrána. Děkujeme za pochopení.
Pěkný den :)

Zdeněk Ruchař

Je možno čerpat voucher i teď v době Covidové – formou zabalení sushi setu sebou?

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňku :) máme informace, že restaurace bohužel nyní opravdu nefunguje ani skrze výdejové okénko. U koupených voucherů se budeme snažit o prodloužení platnosti. Možnost jídla s sebou byla z nabídky odebrána. Děkujeme za pochopení. Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru