Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 354 422 777, závaznou rezervaci proveďte co nejdříve na e‑mailu golfhotel@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Dobrý den, mohla bych si u Vás rezervovaný termín čerpat přes
FKSP? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jarmilo :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den :)
Vendula
Pokud bude situace do cervna stejna jako nyni, pripadne budou omezeni
shromazdovani atd. Bude se voucher prodluzovat, vracet castka, pripadne
kompenzovat nevyuziti wellness sluzeb??
Slevomat.cz
Dobrý den, Vendulo, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher
využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti
voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně
individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Pokud
byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat
naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo
na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)
Veronika
Dobrý den,
je možno dokoupit voucher pro 3 osobu na ubytování a nabízené služby, pro
dámskou jízdu. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko,
tato konkrétní nabídka je bohužel koncipována pouze pro dvě osoby,
každopádně se určitě můžete i obrátit přímo na hotel, u kterého
byste eventuálně pobyt pro třetí osobu k našemu voucheru dokoupila. :-)
Zde posílám kontakt – golfhotel@hotelmorris.cz
, +420 354 422 777.
Přeji krásný den,
Květoslava
Vendula
Dobry den, do kdy je platna nabidka? Jeste potrebujeme promyslet, rak abychom
ji nepropasly. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vendulo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a
odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový
odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den
Petra Volková
Dobrý den, je nějaká šance dokoupit k voucheru ještě ubytování a
stravu pro jednu osobu? Rády bychom jely 3 + dítě do 1 roku. Takže
procedury jen pro dvě, ale ubytování pro tři. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, k voucheru pro 2 osoby je možné doplatit za další
osoby, ceny jsou uvedené v nabídce v rozkliku pole Děti. Jedno dítě do
2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy je zdarma. Další dítě od 3 do
11,9 let na přistýlce, se stravou a bez procedur je za 990 Kč/pobyt a
dítě od 12 let nebo další dospělá osoba dospělé osoby platí 50 %
z ceny pobytu. Samozřejmě můžete zkusit kontaktovat přímo hotel a
domluvit se s nimi na případné jiné individuální nabídce. Pěkný
den :)
Vojtěch Urban
Dobry den,
mame u vas rezervaci na pristi tyden. Dnes ale prisla nova narizeni ze strany
vlady. Jak se bude dale postupovat? Muzete me prosim kontaktovat na mem
telefonnim cisle/pripadne e-mailu? Zkousel jsem se dovolat, ale bez uspechu.
S pozdravem,
Urban
Slevomat.cz
Dobrý den, pane Urbane, v případě, že máte rezervaci na příští
týden, nemusíte mít o voucher strach. Celou situaci nyní řešíme a
poprosím vás o strpení, než vás kolegové budou kontaktovat ohledně
dalšího postupu. V případě potřeby se nám můžete ozvat na zákaznickou
péči na e-mail podpora@slevomat.cz a
sdělit kolegům kód voucheru :) Děkuji za pochopení. Pěkný den
Zdeňka
Dobrý den, pobyt jsem dostala jako dárek k narozeninám. Vzhledem k tomu,
že budou probíhat stále přísnější protiepidemiologická opatření,
nebude možno voucher čerpat v plném rozsahu, bude-li vůbec možno.
Prodlouží se automaticky platnost voucheru? Děkuji za odpověď.
Hotel Morris ****
Dobrý den,
v současné době je možné pobyt využít bez jakýchkoliv změn či
omezení. Pokud by se situace změnila a pobyt by nebylo možné využít,
budeme jednat dle aktuální situace a doby uzavření a omezení.
Děkujeme za pochopení
Sandra Gujdanová
Dobrý den,
balíček je psaný pro kamarádky ale bylo by možné ho využít ho
s partnerem? A nejlépe mu anticelulitidni zábal, vyměnit za něco
jiného?
Děkuji předem za odpověď.
Hotel Morris ****
Dobrý den,
ano pobytový balíček lze využít i s partnerem. Anticelulitidní zábal mu
můžeme vyměnit za jiný zábal např. čokoládový nebo rašelinový.
Hezký den
Kristina Benešová
Golfhotel Morris **** Mariánské Lázně
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohla bych si u Vás rezervovaný termín čerpat přes FKSP? Děkuji
Dobrý den, Jarmilo :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel.
Krásný den :)