Kategorie

Hotel Morris ****

4,2 / 5 (1456 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Naprostá spokojenost. Luxusní velký pokoj, velice příjemný personál, vynikající jídlo a super procedury. Skvěle jsme si to užily, relax na 100%. Určitě do hotelu pojedeme znovu. :o)“

Dnešní nabídky Hotel Morris ****

Hodnocení podniku Hotel Morris ****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Raylen

Dvě hvězdy, a to mám zavřené obě oči. Kladně hodnotím pouze snídaně, které byly bohaté a opravdu dobré, personál na recepci - byly milé a ochotné, personál restaurace, a přikoupené procedury. Úklid, ač ne moc důkladný, probíhal každý den. Pokoj čistý, pěkná koupelna.

Styl hotelu "ohol je co nejvíc". Hlavní problém byl s jídlem. Pro klienty Slevomat je připravené "speciální" menu, na kterém jsou stále stejná jídla a opravdu nejsou nic moc. Malé proce (přítel se z toho prostě nenajedl), neúměrné porce přílohy (kuřecí nugetky na salátku spočívaly ve čtyřech tenkých nudličkách osmažené strouhanky a tak půl kile salátu v hlubokém talíři) a v restauraci jsou čtyřhvězdičkové akorát tak ceny (např. espresso za 90 Kč). Pití samozřejmě v plné penzi zahrnuto není, nápoje se musí dokupovat a ceny jsou pěkně mastné (voda s citronem za 50 Kč, někde se holt ta sleva asi vykompenzovat musí), na stole chybějící příbory, špinavé prostírání, rozviklané stoly a prosezené židle, na stole pokaždé minimálně 3 druhy skleniček + po objednání nápojů se přinásely další, takže člověk se potom s talíři sotva vešel). Směšné od restaurace, která od vás vyžaduje dress code (který stejně nikdo nedodržoval, s přítelem jsme v košilích byli jednoznačně nejlépe oblečení, ostatní chodili v teplácích, mikinách a crocsech). Personál se sice snažil, bohužel to špatnou úroveň nevykompenzovalo.
Součástí voucheru byla prezentace "finger food", které spočívalo v dvou kousíčcích bagetky natřených škvarkovou pomazánkou a ozdobených cibulí... Opravdu velmi trapné, to už bych raději nějaké finger food oželeli, než dostat toto.
Otřesný wifi singál, který fungoval tak napůl a většinou nefungoval vůbec, ani na jednom ze třech zařízení. V oblasti hotelu není pořádně dostupný ani normální signál na mobil, natož mobilní internet, tudíž pokud chce někdo z hotelu například pracovat nebo zjišťovat cestu, doporučuju vše zařídit předem, v hotelu je to opravdu o nervy, internet je nepoužitelný.
Pokoj byl sice pěkně uklizený, ale opravdu miniaturní, navíc se zkosenými stěnami (pro mého dvoumetrového přítele poněkud nedostačující prostor), stísněné prostory a vchody, navíc jen jedno okno schované ve výklenku ve zkosené stěně, tudíž pokud opravdu nesvítilo naplno slunci, v pokoji bylo jako v kobce a i ve dne bylo nutné svítit.
Nějké vyžití v okolí absolutně nulové (jak kulturní, tak sportovníú, hotel se nachází v podstatě na konci zapadlé vesnice uprostřed lesů, kde okolo vůbec nic není. Do Mariánek přibližně 3-4 kilometry po dost hrozné silnici, tudíž pěšky se to nedalo, a doprava do města příšerná (autobus po 2,5 hodinách), takže pokud člověk nemá auto, je v podstatě zahrabaný akorát v hotelu.
V hotelu je velmi slabá úroveň soukromí, v pokoji jsou v podstatě papírové stěny, je slyšet každý zvuk z chodby i běžný hovor z vedlejších pokojů, poslouchat souložící páry byla už jen taková třešnička na dortu..
Na pokoji nefungující zásuvky, dveře nedoléhající do rámu, ve skříni pouze 4 ramínka, absence lžíce na boty.
Koupelna sice pěkná, bohužel umytá tak nějak odfláknutě (na stěnách sprchového koutu přilepené chlupy, na podlaze a na poličce prach, smradlavý záchod, který má navíc velmi nelogicky řešené splachování).
V hotelu není žádná společenská zábava (kulečník, šipky...), koktejly jednotná cena 125 Kč, na pokoji v minibaru šampaňské 0,2l za 140 Kč.
Na to, že hotel se prezentuje jako "wellness hotel", je úroveň wellness služeb velmi slabá. Rozpis procedur přiděluje hotel, hosté se musí přizpůsobit, procedury jsou nasekané jedna vedle druhé a jde to jak na běžícím pásu, navíc jejich kvalita opravdu nevalná. Přítel mi jako dárek přikoupil masáž navíc, nakonec jsem mohla být ráda, že se vůbec nějaká konala, na recepci mi masáž rezervovali na úplně jiný den... Procedury oddělené pouze tenkým závěsem, opět je slyšet úplně vše.
Vstup do vířivky a sauny pouze na 55 min v rozmezí od 12-16 a to tak, že se tam potkáte s půlkou hotelu, jelikož za privátní vstup se opět připlácí navíc.
Nevím, jestli je to tím, že je pobyt se slevou, ale úroveň služeb je až trapně nízká na to, jak se hotel prezentuje jako luxusní. Za cenu se slevou dejme tomu, ale i tak je mi těch peněz nakonec líto. Na stránkách hotelu je stejný pobyt nabízen za 25 tisíc. Pokud zaplatila tolik peněz a dostala za to tohle, tak bych jim to šla hodit na hlavu. Ač nerada, tak bohužel nemůžu doporučit a za plnou cenu bych si pobyt v tomto hotelu nikdy nekoupila.

18. 2. 2016
Užitečné? Ano
Kateřina

Slečny na recepci v České Lípě byly milé, pokoj byl hezký a uklizený, jídlo k snídani bylo slabší ( ale každý si vybral na co měl chut). Večeře byly chutné - výběr z menu z polopenze. Prostředí je hezké a hotel se zaměřuje na vouchery a na německou klientelu. Dále byli fajn číšníci.

Ubírám jednu hvězdičku za procedury. Myslely jsme si, že to nebude 100%, ale tohle jsme nečekaly. Medovo- mléčná koupel ( napuštěná vana asi s medovo-mléčnou pěnou do koupele). Já jsem měla možnost si i ve vaně pustit bublinky, ale neměla jsem to dělat - smrdělo to jako jímka ( asi to nečistí tak, jak by měli). Dále byl zábal na STEHNA - až nyní jsem se dozvěděla, že mám stehna jen zezadu, protože na zadní stranu stehen byla nanesen skořicový krém a na to položený kousek potravinové folie - vždy když jsem byla na anticelulitídním zábalu, tak jsem stála, nanesl se krém na zadní i přední stranu stehen a to se poměrně pevně zabalilo do potravinové folie. Tohle bylo opravdu spíše vtipné.
Maska na obličej - štětečkem naneseno trochu masky - ale tak málo, že na některých částech konkrétně na tváři vůbec nebyla nanesena :D.
Parafínový zábal na ruce - normálně se namáčí ruce 2x-3x bylo nám řečeno, že jednou to stačí.
Solná jeskyně - to se musí vidět, to nejde ani popsat. Musím ale smeknout klobouk za využití veškerého prostoru.
Shrnula bych to tak, že bych si představovala, že to nebude odfláklé, sice chápu, že to je slevová akce, ale ta by měla zaručit 100% kvalitu. Raději bych chtěla jen dvě kvalitní procedury - například zábal a masku na obličej, ale odvedenou kvalitní práci, než jen jet na kvantitu. Do hotelu bych jela klidně znovu a vyzkoušela i jiné "pobočky", ale tyto procedury bych klidně vynechala, protože to je jen ztráta času.

20. 8. 2016
Užitečné? Ano
Renáta

Ubytování (krom pokoje č. 109c) je velmi pěkné. Obsluha (mladík - modré oči) příjemný a ochotný = velká pochvala. Jídlo dobré. Při snídani dostačující výběr potravin.
Hotel je vhodný pro lidi, kteří přijedou do České Lípy a potřebují někde přespat a najíst se. Určitě ne, jako wellness hotel! (možná pro nenáročného člověka, který nikdy nebyl na wellnes pobytu a nemá s čím srovnávat)

Kamarádky ubytovali v pokoji č. 109c a tuto místnost se 2/3 zazděným oknem by vůbec hotel neměl nabízet! V pokoji byl smrad, který díky "neoknu" nešel vyvětrat. V pokoji bylo šero - prostě hrůza! Pokoj byl na požádání druhý den vyměněn, ale dojem z hotelu byl zkažen.
Další věc, kterou by hotel neměl nabízet je "wellness". Sauna s vířivkou: chyběly ručníky, prostěradla. Je nutné si donést z pokoje. Župany lze za poplatek 100,- zapůjčit v recepci.
Zábal, maska, parafín na ruce nám přišli odfláknuté.
Solnou jeskyni bych tak rozhodně nenazývala. Je to nudle se čtyřmi křesílky - nic útulného. Sůl je pouze na zemi.

12. 8. 2016
Užitečné? Ano
Iveta

Procedury, ubytovani

Jídlo by mohlo být lepší. A trochu mínus bylo, té ubytování bylo v jiné budově než procedury. V zimě to neni moc příjemné přecházet.

30. 11. 2016
Užitečné? Ano
Adéla

Naprostá spokojenost. Luxusní velký pokoj, velice příjemný personál, vynikající jídlo a super procedury. Skvěle jsme si to užily, relax na 100%. Určitě do hotelu pojedeme znovu. :o)

29. 11. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (587)

Podobné podniky