Káva a dortík podle výběru v rodinné kavárničce na Andělu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
tak jsme investovali čas, abychom ověřili platnost vaší informace – od
metra Anděl je místo vzdáleno 1,3 km dle oficiální mapy, takže určitě
se nejedná o kavárnu umístěnou na Andělu :-). To může být např.
Colloseum, které se opravdu na ANDĚLU nachází, ale ne tato „rodinná
kavárna“. Stojí vám za to se hádat se zákazníky? :-)
Dobrý den, trasu jsme si prošli osobně a vzdálenost od tramvajové zastávky Anděl u nákupního centra je přibližně 500 metrů. V případě trasy od výstupu metra Anděl u pizzerie Colloseum je vzdálenost podobná. Cesta nám zabrala necelých 7 minut volnou chůzí. Hádat se rozhodně nehodláme. Další příspěvek budeme již považovat za bezpředmětný a nebudeme na něj reagovat. Pěkný den
Dobrý den, proč uvádíte klamavé informace? Kavárna je min. 5 minut tramvají od Anděla, nikoliv 5 minut chůzí, to byl člověk musel být maratónský běžec!
Dobrý den, zastávka Anděl je od kavárny vzdálena přibližně 500 metrů a cesta kolem 5 minut pěší chůzí skutečně trvá :) Samozřejmě každý máme tempo jiné, věříme však, že o klamavou informaci se skutečně nejedná :) Pěkný den
Dobrý den, proč píšete v nadpisu nabídky „na Andělu“, když tato kavárna je od Anděla dost daleko?? Je to klamavá reklama pro zákazníky…
Dobrý den,
tato kavárna je přímo od zastávek Anděl vzdálena cca 5 minut chůze.
A pro mnoho lidí tento popis může pomoci, aby věděli v jaké části
Prahy kavárnu hledat. Samozřejmě v nabídce je i přesná adresa, aby bylo
vše jasné a naši zákazníci měli všechny informace.
Pěkný den :)
Dvě neděle za sebou jsem narazila na zavřené dveře s nápisem OPEN. Voucher mám platný do 30.9.Je možnost prodloužení platnosti? Děkuji za odpověď a zdravím M. ŘEZNÍČKOVÁ
Dobrý den, Marie :) v neděli má kavárna zavřeno, jak píšeme
v nabídce i na Všem voucheru. Prodloužení platnosti bohužel není
jednoduchá věc a nelze takto individuálně udělat. V případě nevyužití
lze voucher ale samozřejmě refundovat.
Pěkný den :)
Dobrý den, máte dětský koutek? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, koutek bohužel nemáme ale máme hračky pro děti :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
proč se zobrazuje „dublované“ hodnocení paní Šárky? Stejné hodnocení je zařazeno v hodnoceních dvakrát, proč?
Dobrý den, Alane, pod tímto hodnocením se nacházejí 2 různě zakoupené vouchery, které kupující ohodnotil stejným hodnocením ze 2 odlišných profilů. Pěkný den