Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace na tel. čísle +421 915 656 037 nebo na e‑mailu info@studnicky.sk
Při rezervaci a nástupu na pobyt je potřeba nahlásit kód voucheru. Vouchery lze sčítat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě zájmu o dětskou postýlku si ověřte její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Voucher není možné zakoupit podnikatelským subjektům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme zakoupeny voucher na srpen. Jelikož se opět zpřísňují
podmínky pro cestování na Slovensko, mám dotaz, zda je možné voucher
stornovat, když nemůžeme splnit podmínky pro vstup do země. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, s tímto dotazem Vás poprosím kontaktovat naši
zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel.
+420 222 745 354, kde nám můžete celou záležitost konkrétně popsat a
my Vám rádi se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zakoupeny voucher na srpen. Jelikož se opět zpřísňují podmínky pro cestování na Slovensko, mám dotaz, zda je možné voucher stornovat, když nemůžeme splnit podmínky pro vstup do země. Děkuji
Dobrý den, Hano, s tímto dotazem Vás poprosím kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde nám můžete celou záležitost konkrétně popsat a my Vám rádi se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka