Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl nebo na tel. +48 724 888 800. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hezký den je možné přijed do hotelu jen na tento víkend a využit
wellness.Děkuji za odpověd. S pozdravem MIlan
Slevomat.cz
Dobrý den, Milane, pro rychlejší odpověď prosím kontaktujte
poskytovatele na tel. +48 724 888 800 nebo na emailu rezerwacja@lakehill.pl
:) Hezký den Pavla
Karin
Dobrý den, radi bychom navštívili hotel příští týden. Chci se ovšem
zeptat, jaká opatření/omezení v hotelu platí. Wellness je v provozu?Do
kolika je otevřená restaurace? Dekuju
Slevomat.cz
Dobrý den, Karin, hotel dbá na bezpečnost hostů. Restaurace má otevřeno
do 21:00. Wellness zóna je otevřena běžným způsobem, od pondělí do
neděle od 8:00 do 22:00. Počet hostů je v této oblasti omezen – 24 osob
současně, ve finské sauně – 3 osoby. Parní lázeň je dočasně
uzavřena. Krásný den Pavla
Petr
Dobry den
Muzeme do hotelu s malym pejskem?dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, pobyt s mazlíčkem je možný za příplatek
100 PLN/noc :) Pěkný den
Dáša
Dobrý den, v Čechách je zakázán vstup do wellness a saun, jak je to
v Polsku?
Slevomat.cz
Dobrý den Dášo, wellness zóna je otevřena od pondělí do neděle od
8:00 do 22:00. Počet hostů je v této oblasti omezen na 24 osob. Ve finské
sauně mohou být společně 3 osoby. Parní lázeň je dočasně uzavřena.
Hezký den Pavla
Dita
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jak je s případným stornem objednávky a vrácením
peněz?
Děkuji a přejí pěkný den
Slevomat.cz
Dobrý den, Dito, pokud máte zakoupený voucher bez termínu, takový
voucher je možné stornovat do 14 dnů od jeho zakoupení. Pokud máte
zakoupený voucher na termín, takový voucher nelze stornovat nikdy, ani ve
14 denní zákonné lhůtě, která se na termínované varianty nevztahuje :)
Pěkný den
Kateřina
Dobrý den,
chtěla bych se Vás optat. Máme přes e-mail rezervovaný termín
28.9. –1.10. ale na slevomatu máme termín 12.10.-15.10.
Proto bych se chtěla zeptat, který termín platí? Počítáme s 28.9. –
1.10.
Rovnou bych se chtěla zeptat, zda-li je v hotelu nějaké omezení ohledně
koronaviru pro občany ČR.
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino :) nyní jsem psal do hotelu a počítají s vámi ve
vámi rezervovaném termínu tj. od 28.9.2020. Nemusíte mít strach. Na
voucher byl nejspíše zadán jen omylem špatný termín. Pěkný den :)
Lucie Řezáčová
Dobry den, je pravda, že se u vás teď kvůli covidu dá zakoupit pobyt
pouze za nutným účelem? Chtěla bych v listopadu víkendový pobyt jako
dárek, jestli to je možné. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, dle posledních informací Polsko v tuto chvíli žádné
omezení pro cestování nemá :) Pěkný den
Doležalová
Dobrý den,
mohu se zeptat zda by bylo možné ubytování v termínu 4.9. –
6.9.2020 pro 2 osoby?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Doležalová
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den je možné přijed do hotelu jen na tento víkend a využit wellness.Děkuji za odpověd. S pozdravem MIlan
Dobrý den, Milane, pro rychlejší odpověď prosím kontaktujte poskytovatele na tel. +48 724 888 800 nebo na emailu rezerwacja@lakehill.pl :) Hezký den Pavla