Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu frontoffice@hotelmichael.cz nebo na tel. 241 093 500 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám dotaz, proč není vidět moje hodnocení?
Slevomat.cz
Dobrý den,
my si samozřejmě vážíme hodnocení našich zákazníků a nesnažíme se je
nijak skrývat. Zde jde o to, že akce je nová a hodnocení se vždy
v nabídce zobrazují až jich je více.
Děkujeme za pochopení
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost mít pokoj s balkonem?
Dobrý den,
bohužel máš hotel nedisponuje pokoji s balkonem
děkuji a přeji hezký den
Hotel Michael