Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Podzim ve Špindlu pro páry i rodiny: all inclusive, wellness i sportovní zázemí
Hodnocení podniku Špindlerova bouda ***+
Se vším jsme byli absolutně spokojení. Jídlo, personál i vedení absolutní špička. Není co vytknout… Veliká ochota řešit vše individuálně a vyjít každému vstříc.. Určitě se zase vrátíme… Pro rejpaly, co vše je tu špatně… Zamyslete se nad poměrem cena-výkon a jak to máte zařízené doma, že tolik kritizujete!
Celou dobu bylo nepěkné počasí 🌧️🌨️🌪️🌫️☃️
Hodnocená nabídka: Podzimní Špindl s polopenzí, all inclusive a bazénem
Nemáme žádné připomínky, líbilo se nám , všem doporučujeme krásné prostředí, jídlo, bazén , no prostě super, jen škoda, že jsme museli po 3 dnech odjet domů z důvodu náhlého špatného zdravotního stavu manžela , ale i tak bychom jeli hned znova. Děkujeme Leškovi
Vážená paní Lešková, děkujeme za Vaše hodnocení, manželovi přejeme brzké uzdravení a těšíme se na Vaší další návštěvu.
S pozdravem Hotel Špindlerova Bouda
Hodnocená nabídka: Podzimní Špindl s polopenzí, all inclusive a bazénem
Okolí super, personál a hotel spíše slabší podprůměr.
Nej welness a strava opět průměrná.
Bar jen do půl desáté, stálé čekání na jídlo a pití.
Parní sauna s plísní a dětský koutek ve stavu vše zničeno tak radši pozor na děti.
Takže AI stojí hafo peněz ale za tohle ne.
Jinak ceny jak za 5 hvězdiček.
Dobrý den, bar je do 22:00 pokud myslíte nápoje zdarma, tak ano opravdu se tato služba provádí jen do 21:30 což máte napsáno i ve voucheru. Když je hotel a restaurace přeplněná, tak se obsluha provádí dle objednávek, což je samozřejmě spjatou s tím, že člověk musí vyčkat až na něj přijde řada.
Hodnocená nabídka: Podzimní Špindl s polopenzí, all inclusive a bazénem
Hodnocená nabídka: Podzimní Špindl s polopenzí, all inclusive a bazénem
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
skvělá lokalita, ikdyž jsme si nevybrali zrovna nejlepší počasí :-), skoro 200 let stará chalupa má své kouzlo..
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
výborná lokalita
velmi špatná kuchyně a obsluha
Sice bylo mezi sezonami a tak chápu, že bufet na večeře nemělo smysl dělat kvůli nízkému počtu hostů, ale přístup obsluhy k hostům to neomlouvá. Opakované chyby v objednávkách, jídlo vizuálně dobré, chuťově vůbec ne.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Bylo vše jak má být – prostředí, čisto, super strava, příjemný personál vč. služeb!😀
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Příjemny personál, chutná strava, krásné teplo na wellness se super saunou a párou.
Ve Špindlu skoro vše zavřené, na webu žádne info (aquapark, bowling, …), není chybou ubytování. Vířivka ve wellness fungovala na půl.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
lokalita
wellness
jídlo
chování pana provozního, neochota
malé pokoje
drobné nedostatky, které ale byly všude – nefunkční držák na toaletní papír, ve wellness rozbité štelování sprch, rozvrzaná lavice v sauně, odrbaná křesla v baru
lidé ubytovaní s námi, kteří program all inclusive pojali jako super možnost opít se – ale to hotel neovlivní
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
pokoj odpovídal, jídlo výborné takřka v neomezeném množství
na pokoji by mohlo být tepleji
Dobrý den, každý pokoj je osazen vlastním termostatem a teplotu si nastavíte sami, aby pro Vás byla komfortní. Recepce o tomto informuje každého hosta při nájezdu, jelikož je informací ale hodně, tak to chápeme a neváhejte se příště zeptat znovu, od toho tu jsme.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Přivítání na recepci – bez úsměvu a doplatek 2000Kč za apartman, který jsme si neobjednali. Nakonec nám dali pokoj zaplacený pro 4 osoby, ale 3 postele :-(
Dobrý den, problémem bylo to, že jste si objednali malý pokoj a pak Vás přijelo bez ohlášení trochu více :-) Doplatky jsou dle platného ceníku, informace o doplatcích jsou i na stránkách slevomatu. Pokoj s označením apartmán, neznamená nutně, že tam musí spát více lidí a byl přichystán pro jiné hosty, na místě jsme Vám pak pokoj přichystali dle potřeby. Takovým zdržením a překvapením z doplatku můžeme předejít, když příště nahlásíte reálný počet osob, v nejhorším případě Vás hotel nemusí ani ubytovat z důvodu volných kapacit.
Skvělá kuchyně, milý personál, příjemné, i když jednodušší vybavení pokoje
Děkujeme Vám za názor.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Úžasná lokalita pro turistiku, chutné jídlo, ale s rokem 2010 se to nedá srovnávat!
Špatná obsluha, hotel zaostává, navštívila jsem Špindlerovku nejméně 8× a propad od roku 2010 je neuvěřiténý ! Tento rok to byla bohužel poslední návštěva !
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Dobrý den, v roce 2017 jsme na Špindlerově boudě byli poprvé . Byli jsme ubytováni na jiném penzionu s all inklusive a tak jsme měli možnost výběru dalších hotelů na objednaný oběd a wellnes. moc se nám tady líbilo a tak jsem se rozhodla že zkusíme ubytování přímo tady. využili jsme zimní termín 18.2–21.2 a byli ubytováni na Depadenci. jídlo bylo dobré i když už jsme srovnávali s tím jak jsme byli poprvé jako hosté.
Na další termín jsme chtěla vzít na wellnes svojí těhotnou kamarádku a své dvě dcery. proto jsem měla požadavek Apartmán s oddělenými ložnicemi zakoupila jsem voucher v hodnotě 7990kč termín 18–21. 8. 19 plus s dalším doplatkem 5550kč přímo na hotelu za straší dceru a za příplatek apartmán v hlavní budově. Bohužel kamarádka nemohla jet ze zdravotních důvodu tak jsme jeli jako rodina s manželem a dětmi. při příjezdu už jsem si připadala jako že jsem na recepci na obtíž.. nepříjemný personál. jediná paní uklízečka super. při vstupu do apartmánu jsem se zhrozila. první pokoj s televizí přistýlkou a lednicí která nešla ani otevřít.. Jídlo už nestálo za nic. malý výběr a pomalá obsluha. wellnes taky katastrofa, chápu že se nedá ovlivnit nefunkčnost vířivky to bylo dva dny.. ale to že bazén je špinavý to si myslím že se ovlivnit dá. naše ubytování jsem chtěla řešit na recepci, ale při čekání u recepce jsem byla svědkem nehezkého chování recepčního ke klientovi přede mnou tak jsem vše vzdala a i přes nemalé zaplacené peníze jsem odešla. v tomto hotelu jsme byli opravdu naposledy a i při rozhovoru s jinými hosty asi nebudeme sami. Opravdu mě to mrzí protože příroda je tam nádherná v každém období ale je pravda že ubytovat se dá ve Špindlu kdekoliv.
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
prostředí podniku, personál, prostě vše…
Ochotný personál, ale trošku zmatky s jídlem.
Pokoj a špatná organizace.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Ten kdo toto zařízení nazval hotelem byl tedy velký optimista a z jakého důvodu má toto zařízení 3 hvězdy, to je mi opravdu záhadou. V žádném případě se nejedná o hotel, spíš o takovou horší ubytovnu. Vše je zde staré a ošuntělé, zařízení pamatuje už hodně. S čistotou se to zde také nepřehání. Pokoje malinké a podlaha v nich tolik vrže, že každý váš krok slyší snad celé patro. V televizi fungují sotva 3 programy, ještě k tomu ve velmi špatné kvalitě.
V celém hotelu je zima. Na pokojích se dá zapnout topení ale jinak na chodbách a v restauraci byla taková zima, že jsme nešli ani do wellness (wellness tedy nemohu ohodnotit)
Program all inclusive nás hodně zklamal, snídaně byly průměrné, oběd výběr ze 3 jídel, večeře formou bufetu – malé množství pro počet lidí, pokud tam nejste hned, už na vás nemusí zbýt. Zákusek jeden, další den už na nás nezbyl žádný. U večeře výběr ze samých nezdravých a těžkých pokrmů (smažený sýr, smažený řízek , hranolky, …) trochu jsem postrádala nějaká dietnější a zdravější jídla. Jak by se zde najedl někdo se zdravotní dietou to tedy nevím. Vše je časově omezeno. U all inclusive jsem očekávala, že mohu přijít kdykoliv a dát si cokoliv, ale to zde nefunguje.
Personál je sice ochotný ale je ho tam tak málo, že vůbec nic nestíhá. Nástup na pobyt je zde od 15:00, což je o hodinu déle než ve většině ubytovacích zařízení, ale ani v tuto dobu ještě nebyl pokoj připravený a museli jsme čekat. V restauraci také nestíhali a obsluhovali přednostně hosty kteří nebyli ubytováni. Ubytovaní čekali. Je zde chaos, jeden číšník Vám řekne at se posadíte, že Vás obslouží, druhý Vám za půl hodiny, když se připomenete sdělí, že ubytovaní si mají udělat kávu sami… Na recepci jsem se ani po třech pokusech nedovolala. Nikdo nás neiformoval, že k hotelu vede jediná příjezdová cesta – 10 km zákazem vjezdu…
Platili jsme skoro 9000 za 4 dny. Pobyt jsme si dobrovolně o den zkrátili, jednak kvůli počasí, jednak kvůli nespokojenosti v hotelu. Cena absolutně neodpovídá kvalitě. Pro nás to byly vyhozené peníze a velké zklamání. Už nikdy více.
Vážená paní, začnu tedy o konce. Byla jste již nepříjemná kvůli počasí a celý pobyt pro Vás byl problém. Cena byla jasně dána již od začátku a ani neodpovídá Vaší udávané výši. Nástup na hotel je jasně dán již se zakoupeným voucherem, s tím taky obdržíte povolení k vjezdu na hotel. Možná by bylo příště lepší si přečíst co kupujete a kde a pak teprve koupit. Chápu, že po dietním jídle byste si ráda dala zákusek, pokud nezbyl, zajisté byla buchta a další pochutiny. Vše je časově omezeno, to si ovšem taky můžete přečíst již při nákupu. Naše doporučení tedy je, abyste nejdříve četla a pak kupovala, popřípadě se koukla na předpověď počasí a lokalitu.
Hodnocená nabídka: Pohoda ve Špindlu: all inclusive, wellness a výlety
Uch kde začít…Krkonoše jsou krásné hory a výhled (pokud není absolutní mlha je na Boudě fakt super). Kuchař na snídaních byl fajn, aspoň dělal čerstvá vajíčka a byl dokonce i jako jeden z mála obsluhy milý a příjemný. Ubytování bylo celkem v pořádku. Jediné co člověk na Depandence postrádá jsou 3 základní věci – více zásuvek, ale je to starší hotel, takže to se dá pominout. Co ale chybí je alespoň jedna tlustá deka, která by se dala hodit přes peřiny – minimálně při příjezdu, kdy je tam vypnuté topení, musíte počítat s velkou zimou. A také by se tam hodila rychlovarná konvice. Přeci jen když je chladno, hrnek čaje třeba večer na zahřátí by bodnul..ale to už jsem třeba jen moc zhýčkaná ze zahraničních hotelů :)
Na boudu se průběžně s dvouletými rozestupy vracím…tedy vracela jsem se. To co jsem zažila letos, bylo pro mne velkým zklamáním. Dříve bohaté stoly plné dobrého jídla tentokrát nahradil skoro boj o každý kousek masa, jelikož ačkoliv jsou večeře psané od 18 – 20 hod, tak již v 18:15 docházelo jídlo. Přitom kuchyně a servis byla jedna z nejdůležitějších věcí, kvůli kterým jsem se vždy ráda vracela a boudu pravidelně doporučovala, teď to bylo jedno velké zklamání. Nepočítám to, že mnoho číšníků se tvářilo, že je práce vlastně obtěžuje, dohadovali se mezi sebou (což, z pohledu hosta, není zrovna příjemné a profesionální), zkrátka mne to zklamalo. Když už se člověk těší, že si alespoň odpočine ve wellness zjistí, že ani tady již služby nedosahují takových kvalit. Bouda byla vždycky srdcovka, ale od této chvíle si vystačím s hotely dole ve Špindlu.
Vážení, jsme rádi za hosty, kteří se k nám vrací. Pokud Vám je chladněji, stačí říct a buď Vám nastavíme topení, popřípadě dáme deku, někdy se stačí jen zeptat. Jelikož večeře začínají od: 18 hodin a hosté z cest a tůr jsou vysíleni, tak v první vlně zmizí hned vše. Jídlo je doplňováno průběžně, někdy musíte i chvíli počkat, aby jídlo mělo požadovanou úroveň.