Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěli by jsme si k Vám na víkend vyrazit s přítelem a sestrou. Jenže
voucher máte pro dvě osoby, chci se zeptat, jak je to s třetím člověkem.
A chci se zeptat, zda Vám nevadí pejsci. Předem děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo :) za třetí osobu se platí příplatek 470 Kč/noc a
za pejsky 90 Kč/noc. Takže není problém vyrazit. Určitě se ale předem
domluvte s recepcí, ať počítají, že Vás přijede více. Pěkný
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěli by jsme si k Vám na víkend vyrazit s přítelem a sestrou. Jenže voucher máte pro dvě osoby, chci se zeptat, jak je to s třetím člověkem. A chci se zeptat, zda Vám nevadí pejsci. Předem děkuji.
Dobrý den, Nikolo :) za třetí osobu se platí příplatek 470 Kč/noc a za pejsky 90 Kč/noc. Takže není problém vyrazit. Určitě se ale předem domluvte s recepcí, ať počítají, že Vás přijede více. Pěkný den :)