Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěli bychom si u Vás objednat 4 denní pobyt 27.12.- 30.12. 2020, ale pro
tři osoby. V nabídce máte jen pro dva a pro jednoho jen na tři dny. Jak to
mám udělat.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Miluše, tato nabídka je koncipována pro 1 či 2 osoby. Pokud
máte zájem o pobyt pro 3 osoby doporučuji si nejprve tuto možnost ověřit
přímo u hotelu, zda je tato varianta možná. Případně se přímo s nimi
domluvíte na podrobnostech. Pěkný den :)
Josef Böhm
Dobry den.
mel bych dotaz na parkovani…rad bych si rezervoval pobyt od 26.09 az
28.09.20
dekuji za odpoved
s pozdravem Josef Böhm
Interhotel Central**** Karlovy Vary
Vážený/á Josef Böhm,
děkujeme za Vaší zprávu. V našem hotelu je možnost parkování
v hotelové garáži. Příplatek za službu je 20 EUR/den. Prosíme také
vzít v potaz důležitý limit na výšku –150cm, šířku – 200cm a
délku 500cm.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme.
S pozdravem, Hotel Manager
Glatt Jan Jan
Pěkný den. U 4-denního pobytu poskytujete parkování zdarma. Moje auto
má výšku 1750mm – nebude problém? Děkuji
Interhotel Central**** Karlovy Vary
Dobrý den, vy mate rezervace na jaky datum? Když mate velké auto pokusim
Vam zarezervovat vedle hotelu parkováci místo. Přejí hezky den.
Reservation,
Aleksandra Vasileva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěli bychom si u Vás objednat 4 denní pobyt 27.12.- 30.12. 2020, ale pro tři osoby. V nabídce máte jen pro dva a pro jednoho jen na tři dny. Jak to mám udělat.
Děkuji
Dobrý den, Miluše, tato nabídka je koncipována pro 1 či 2 osoby. Pokud máte zájem o pobyt pro 3 osoby doporučuji si nejprve tuto možnost ověřit přímo u hotelu, zda je tato varianta možná. Případně se přímo s nimi domluvíte na podrobnostech. Pěkný den :)