Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

3–5 dní báječného odpočinku v Janských Lázních: snídaně, procedury i slevy

3,9 / 5 Reha Clinic Zlatá Kotva Krkonoše, Východní Čechy (mapa) 27 prodejů

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Reha Clinic Zlatá Kotva

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Hodnocení podniku Reha Clinic Zlatá Kotva

3,9/5 (60 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina

Komunikace s personálem, snídaně

22. 11. 2020
Ladka

nabízeny bazen lazensky

pulka lázní rozkopaná, procedura neodpovídala nabídce, jinak ubyt.pruměr, personal milý a vstřícný

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 28 dny

Hezký den,za rozkopané JL bohužel nemůžeme...již jsou stavební práce hotovy.

4. 11. 2020
Martin

Hotel vypadá jinak než na foto. Celkový přístup personálu a služby hotelu včetně stravy hodně špatný zážitek bohužel ☹️

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před měsícem

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení.

22. 10. 2020
Iva

Příjemné přivítání a navigace po telefonu do ubytování, příjemné, neustále doplňované snídaně, uvolňující masáž a milé prostředí městečka. V blízkosti Stezka korunami stromů, kterou jsme navštívili i pře nepřízeň počasí. Krásný odpočinkový víkend.

17. 10. 2020
Martina

Slabé zdi i dveře přes které lze slyšet i chrápající sousedy. Zdi by si zasloužily vymalovat.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení...

16. 10. 2020
Stanislava

lokalita výborná, ochotná paní provozní, ale s problémem nepomohla

pokoj velmi stroze zařízený, nefungovala TV ani wifi pripojení. Na pokoji nebyly ručníky a ty nebyly poskytnuty ani při vstupu do wellnes prostoru. Na masáž si tedy musite vzít svůj a další mit k dispozici do bazénu a další na pokoj do koupelny, bez možnosti si ručníky usušit.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,na pokoji klienti mají ručníky,nebo osušky k dispozici,malý ručník v koupelně na ruce.Své ručníky si mají brát do bazénu to i doporučujeme v Covidové době.Prvotní přihlášení na internet je potřeba provést přes recepci,TV nemáme v nabídce.Děkujeme za pochopení.

11. 10. 2020
Zuzana

Mohla by se zlepsit kvalita ubytováni.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení.

6. 10. 2020
Lenka

Personál velmi ochotný 😀

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,děkujeme za milé hodnocení.

4. 10. 2020
UllmanovaJaroslava

Vše bylo fajn.

Velmi vlhko v pokoji. Po využití bazénu jsme neměli kde nechat uschnout plavky a ručníky. Na pokoji ani do druhého dne nic neuschlo. To je tak jediné, co nebylo v pořádku.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení.Stačí otočit hlavicí,večer se již přitápí...

29. 9. 2020
Drahoslava

Příjemné vystupování paní recepční, ochota a pomoc starším hostům.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení.

24. 9. 2020
Lubomirzajicek

Snídaně byly dostačující, to bylo v pořádku.

Zastaralé vybavení pokoje a soc. zařízení, což by nevadilo, kdyby bylo čisto – a to opravdu ošklivě nebylo. Na osobu byl k dispozici jen jeden ručník, na masáž jsme si ale museli vzít svůj osobní přivezený. Pro dvě osoby připravené jedno malé balené mýdlíčko. Na postelích nebyla prostěradla, místo nich byl přehoz. Je to přinejmenším neobvyklé, ale budiž. Nám osobně to nevyhovovalo. Wellness bylo naprosto klamavě inzerováno – stačí se podívat do předcházejících recenzí, je to pořád stejné. Pan masér byl sice velmi příjemný, ale slibované procedury byly doslova všechny najednou dohromady urychleně v 60 minutách provedené šmidly šmidly a ani tak všechny neproběhly a inzerovaná sladká tečka na závěr (což jak jsme se dozvěděli z předcházejích recenzí měla být kostička čokolády) se nekonala pro nás vůbec. Paní majitelka měla na každou připomínku pohotově připravenou svoji zdůvodňující odpověď – sice příjemně řečenou, ale nic neřešící a hlavně smyšlenou. Fantazie a pohotovost paní majitelce opravdu neschází. Televize stále nejde – údajně kvůli rozkopané silnici – velmi úsměvné, když podle recenzí už nejde 5 let. Nám to sice nevadilo, spíš nás toto upozornění, jako i nakonec ta další zdůvodnění závad, pobavilo..... Ve sprchovém koutu uražený držák na sprchu – bylo jasně poznat, že to rozhodně není čerstvá závada. Bylo nám sděleno, že se hotel se na noc vůbec nezamyká (ani klíč není od něho k dispozici), celý objekt je tedy stále komukoliv přístupný, což při letitých chatrných dveřích do pokojů, které by se daly velice snadno vyrazit, zas až taková legrace není. Personál večer také odjíždí.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 2 měsíci

Hezký den,musíme reagovat na Vaši recenzi.Mrzí nás,že jste nebyli spokojeni.Dům je starší,to ano,ale měli jste zrekonstruovaný pokoj č.7,vše nové.Přišla jste s prosbou,že na koupelnovém žebříčku byl prach a to jsme se omluvili a dali to do pořádku.Za to se samozřejmě moc omlouváme.Opakujeme a to neustále,TV nemáme v nabídce.Fungují a to někdy stěží,3 programy,proto není TV v nabídce.Za rozkopanou silnici a tím omezený provovoz nemůžeme,ale i přesto se omlouváme.Masérna...vážená paní Z.,,masér byl k Vašemu tělu obzvlášť jemný,z důvodu Vašeho závažného onemocnění.Po chemoterapii,radiologii nedoporučujeme masáže vůbec,pouze se souhlasem lékaře.A proto byla zvolena jemná technika.Sladká tečka je balená pralinka,čokoláda k dispozici v masérně,po masáži,jako příjemná tečka.Ručníky,v Covidové době již nebudeme obhajovat.Na pokoji máte k dispozici hotelové ručníky,ale do bazénu a další potřebu,prosíme volit svoje.Přehozy na postelích máme místo prostěradel.Přinejmenším,je to pohodlnější,než slabé prostěradlo.Nezamyká se,z důvodu že klienti chodí ven,zpět,restaurace,bazén,kuřáci a noční opozdilci.Snažíme se Vám vše vysvětlit a pořád je co zlepšovat,to si samozřejmě uvědomujeme.Personál bydlí v domě,vždy,již několik let.Není ale přeci podmínkou,aby personál v domě spal.To je již opravdu dost,nemyslíte?Poznámka:pobyt jste si prodloužili.....dál nebudeme komentovat.Děkujeme za Váš pobyt a přejeme Vám hodně zdraví.

23. 9. 2020
Petra

Velice příjemný personál a pěkný dárek!!

15. 9. 2020
Petr

Personál skvělý, komunikativní, příjemný. Takové domácí prostředí.

K snídani by mohlo být více zeleniny.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Hezký den,moc děkujeme za krásné hodnocení,se zeleninou se polepšíme.

7. 9. 2020
Leona

Přístup personálu, vstřícnost i když jsme dorazili s dvěma malymi dětmi.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Děkujeme za milé hodnocení,moc si toho vážíme.

5. 9. 2020
Anonym

Prostředí Janských lázní.

Welnes služby

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Hezký den,děkujeme za vaše hodnocení..

4. 9. 2020
Věra

Nic.

Na zdech pokoje špína, smradlavý koberec, že se dalo spát pouze s otevřeným oknem. Personál vynesl koš až při konci pobytu při odjezdu, takže nám přetékal odpadky až do konce pobytu. Pokud jste neměli svůj toaletní papír smůla nedoplňoval se, ručníky či osušky se neměnily ani jednou za celý pobyt. Postele staré, tvrdé pérové válendy na kterých se nedalo ležet natož spát. Ráno buzerace personálu aby jste nechali otevřené okno po celý den, aby se větralo i když venku bylo 10st. – to jsem ještě nikde fakt nezažila! Balíček welnes služeb jsme ani nemohli využít přesto, že byl zaplacen ve voucheru, již při příjezdu nám bylo řečeno, že už nemají pro nás žádné místo, že si masér potřebuje taky odpočinout. Snídaně byly pouze od 8 do 9h a v devět vás vyhodili od nedojeného jídla, ze musí zavřít, no žádná škoda protože to co bylo stále každý den k snidani se stejně nedalo jíst a nebo tam už nebylo vubec nic, protože se nedoplňovalo. Jedna velká hrůza! Už jsme zažili s manželem ledacos, ale tohle byl fakt top všeho!

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Hezký den,opravdu nás mrzí,co píšete,pokud víme,pokoj jste měli čistý,nově zrekonstruovaný,koberce jsou nové,že jsme vás poprosili,ať necháte otevřené okno na ventilačku,kvůli větrání je problém?Wellness balíček jste měli naplánovaný,tak neříkejte,že jste ho nemohli využít.Snídaně jsou od 8-9,jak je uvedeno.Nikoho jsme nikdy nevyhodili od jídla,jenom upozorníme,že se blíží konec snídaní...na recepci vyprávíte,jak výletujete atd...a pak tohle...vše je o lidech.Přejeme Vám hodně zdraví.

1. 9. 2020
Hana

Vedoucí se nám snažila vyjít vstříc

Pokoje už něco pamatují, ale vše čisté

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Hezký den,děkujeme za milé hodnocení.

27. 8. 2020
Gürtler

Byl jsem spokojen.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 3 měsíci

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení..

24. 8. 2020
Ivana

Velmi mila pani vedouci, skvěly personal, rodinna atmosféra, čiato, klid, pohoda.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 4 měsíci

Hezký den,děkujeme za vaše hodnocení,moc si toho vážíme...

4. 8. 2020
Anonym

Poloha kousek od centra. Informační letáky předané při příjezdu o aktivitach ve městě a okolí. Všude bylo čisto.

Nedořešené parkování,
u ubytovny je nedostatek parkovacích mist. Bylo nám nabídnuto parkování chůzí asi 400m od ubytovny. Vjezd do města je povolen pouze pro rezidenty, tak při příjezdu zmatek, kudy vlastně správně vjet a jak zaparkovat, aby se nemusela platit pokuta. Slibované procedury trvaly celkově sotva 20m, na zbytek času byla nabídnuta infrasauna. Nenechte se zmást názvem Reha Clinic Zlatá Kotva, prostředí odpovídalo spíše ubytovně, ale na druhou stranu cena pobytu odpovídala kvalitě.

Vyjádření partnera
Reha Clinic Zlatá Kotva Před 5 měsíci

Hezký den,mrzí nás,že jste si pobyt neužili..parkování nabízíme před a nad domem,neslibujeme parkování před pokojem...bydlení v centru,vyžaduje i dochozí parkování,pokud si přejete parkovat zdarma...zda klient potřebuje mít auto na dohled,může si vybrat a zaplatit parkování na proti hotelu za poplatek...o ubytovnu se nejedná a proti tomuto tvrzení se ohrazujeme...je spousta klientů,kteří jsou opravdu rádi,že mohou strávit čas v horách a relaxovat a jsou hosté,kterým se prostě nezavděčíme i kdybychom dělali nemožné...příště doporučujeme vybrat vysokou kategorii hotelu,za kterou musíte pochopitelně zaplatit...nic méně nás mrzí,že se klienti loučí,jak to bylo fajn a pak čteme takové recenze...

17. 7. 2020