Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
V páru nebo s rodinou do Krkonoš: nový 5* resort s jídlem a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt s polopenzí zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, nachází se se v apartmánu vlastní sauna, u některých
recenzi je psáno , ze tam je, ale oficiálně u nabídky apartmán neni
psaná.
Dekuji
Dobrý den, Josefe :) v hotelu mají některé apartmány s vlastní saunou v koupelně a některé bez sauny. Pokud byste měl zájem o apartmán se saunou, zkuste se domluvit přímo s hotelem, zda by bylo možné se ubytovat v některém z nich. Pěkný den :)
Dobrý den, můžete prosím zjistit, zda je apartmánová budova propojena chodbou, či se musí chodit venkem? Děkuji za odpověď. 🙏🏻
Dobrý den, Jitko, apartmány jsou umístěny v samostatných budovách. Bohužel není žádná chodba, která by spojovala apartmány s hotelem. Hezký den
Dobrý den, jak nyní funguje Váš hotel v době koronaviru? Máte nějaká omezení? Welness-dětské koutky? Zajímá mě hlavně termín 26.-30.10. Děkuji
Dobrý den, Týno :)
hotel je v provozu včetně restaurace nebo wellness. Ty jsou ale určené jen
pro hotelové hosty.
Pěkný den :)
Dobrý den, je prosím apartmán propojen s hotelem chodbou, nebo je nutno chodit venkem? Na příští týden nabízíte jen ubytování do čtvrtka, je možno na místě dokoupit ještě další noc z 29. na 30. 10. 2020? Děkuji.
Dobrý den, paní Nováková, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +48 75 629 99 00 či e-mailu rezerwacja.online@platinum-mountain.pl. Pěkný den :)
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je v hotelu otevřený wellnes? Děkuji Karelová
Dobrý den, Jano :)
ano, funguje. Jen jen kolem 13:00 na pár desítek minut uzavírán kvůli
dezinfekci. Je také lehce omezen počet hostů, ale dle informací z hotelu
nebývají s využitím potíže.
Pěkný den :)
Dobrý den,
je možné zajistit při objednání dvou pobytů na jeden termín pokoje vedle
sebe?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lukáši :)
bohužel to nelze zcela zaručit. Ale v hotelu se vynasnaží, aby tomu tak
bylo. Určitě tyto věci uveďte do poznámky při rezervaci.
Pěkný den :)
Dobrý den, jestliže se jedná o pobyt s polopenzí znamená to tedy, ze v den příjezdu bude pouze večeře a v den odjezdu pouze snídaně? Děkuji
Dobrý den, Petro :)
ano, v případě polopenze je tomu přesně, jak píšete.
Pěkný den :)
Dobrý deň. Ak si zarezervujeme termín a náhodou nastanú koronavirove opatrenia dobe kratší než 7 dní pred odjezdem tak prijdeme o celý pobyt? Dekuji
Dobrý den, Michaelo :) pokud by došlo k takové situaci, samozřejmě budeme vše řešit a snažit se, aby voucher nepropadl bez náhrady. Naším cílem je, aby šel voucher bez starostí využít. Pěkný den :)
Dobrý den, chci se jen zeptat, zda se v hotelu domluvíme česky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petro, v hotelu mluví pouze polsky, anglicky a německy. Pěkný den :)
Dobrý den stále jsou nějaké omezení co se týče welnessu děkuju hezký večer
Dobrý den, Terezo :) pro aktuální informace se prosím obraťte na email rezerwacja.online@platinum-mountain.pl, kde Vám tyto informace rádi poskytnou. Pěkný den :)
Dobrý den,
jaké jsou omezení v hotelu?
děkuji
Dobrý den, Terezo :)
pro aktuální informace se prosím obraťte na email rezerwacja.online@platinum-mountain.pl,
kde Vám tyto informace rádi poskytnou.
Pěkný den :)
Domluvím se u vás český. Dëkuji
Dobrý den, Věro :) v hotelu se primárně domluvíte německy, anglicky nebo polsky. Snad Vás nabídka i tak zaujme. Pěkný den :)
Dobrý den, do kdy budou platit omezení v hotelu?
Dobrý den, Jakube :)
nyní nelze vývoj opatření příliš predikovat. Vše je závislé na
nařízení jednotlivých vlád. Nicméně i nyní se dá pobyt v tomto hotelu
hezky užít.
Pěkný den :)
Dobrý den,
je stále platné omezení na 90 minut ve wellness zóně?
Děkuji za odpověď.
Ve wellness centru můžete zůstat 90 minut. Pokud ale nejsou žádní
hosté ochotní používat saunu, myslím, že to nebude problém, abyste mohli
naši zónu využívat déle.
Brzy se uvidíme
Ada Przybylska
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 23.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Dobré ráno,
Do bazénu může vstoupit pouze 45 osob. Sauna a místnost HI-FI mohou být
využívány vždy po jedné místnosti (jedna hotelová rezervace). Snídaně
se podává formou švédských švédských stolů, hosté si musejí v bufetu
nosit masky, k dispozici je také dezinfekční prostředek.
Nějak se nemůžu dopočítat té slevy. Ať počítám, jak počítám, tak rezervace se stejnými podmínkami na září se 4 letým dítětem vyjde přes stránky hotelu levněji než přes slevomat.
Dobrý den, Eliško, vše jsem prověřila a skutečně se jedná o chybu, za kterou se omlouváme. Nyní by mělo být vše v pořádku a dítě do 4,99 má pobyt zdarma bez nároku na lůžko :) Děkujeme za upozornění! Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jsou veškeré služby stále v provozu? Jako Wellness, restaurace, atd.. Neplánuje se v blízké době nějaké uzavření?
Děkuji.
Dobrý den, Kristýno :) ohledně aktuální situace v hotelu je vždy nejlepší obrátit se přímo na hotel. Bohužel od 7.11. budou hotely v Polsku uzavřeny. Pěkný den