Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na e‑mailu hamerskajizba@seznam.cz nebo na telefonu +420 739 211 665. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Telefonický kontakt pro zákazníky je k dispozici od 9:00 do 16:00 hod., poté již pouze e‑mail.
Vouchery nelze sčítat.
Důležité: Hotelová restaurace není běžně v provozu. Slouží pouze pro podávání stravy hotelovým hostům.
Dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Domácí mazlíčci zdarma (Pobyt s domácími mazlíčky hlaste předem.)
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (Parkoviště má nižší kapacitu, pokud bude penzion plně obsazený může se stát, že bude nutné nechat auto na 50m vzdáleném parkovišti u hotelu Seifert)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.