Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Čas jen pro vás dva: romantický pobyt v Dobříši, apartmá s vířivkou, snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt je určený převážně pro dospělé. Užijte si odpočinek a relaxaci opravdu naplno a nechte tentokrát děti doma.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, rád bych si u vás zarezervoval pobyt, ale na více nocí a ne jen na tři je to možné ? děkuji
Dobrý den.
To je určitě možné. Budeme rádi :) Kolegyňka Vám ráda udělá rezervaci
jak to budete potřebovat. Můžete jí zavolat na tomto čísle:
+420774670692 Budeme se na Vás těšit. Krásný den. Vladislava
Nejde nám zakoupit proč??
Dobrý den, Michaelo, po zvolení volného termínu lze nabídku v pořádku zakoupit :) Pokud vám nelze termín vybrat, je bohužel již obsazen :) Pokud máte jiné potíže se zakoupením, poprosím vás o detailnější popis, abychom vám mohli co nejvíce pomoci. Pěkný den
Dobry den.
Na vasich strankach pisete, ze jste dlohodobe obsazeni. Jakou mam tedy zaruku,
ze se k vam do toho 15.12 dostanu? A kdyz si napr. zarezervuji 11 nebo
12.12 a zaplatim a vy nebudete mit volno, budou mne vraceny penize? Jde o to,
ze s terminy nemuzu nejak moc manipulovat ohledne zamestnani atd.
Dobrý večer, Tomáši.
Děkujeme za dotaz. Dlouhodobě obsazená je jiná část budovy hotelu Heinz,
která se našeho wellness netýká.
Když si na našich stránkách otevřete záložku „wellness“, tak uvidíte
stejné informace jako na Slevomatu. Pokud si zarezervujete a předem zaplatíte
termín, tak máte jistotu, že je opravdu pro Vás rezervovaný. Nemůže se
v žádném případě stát, že si zarezervujete u nás termín a nebudeme
mít volno.
Krásný večer.
Vladislava
Dobrý den, mohu se zeptat v čem spočívá výhoda nákupu přes slevomat (kromě toho, že je zde za 360,– snídaně)? Přímo na stránkách hotelu totiž nabízejí toto apartmá za cenu 2999,–/noc.
Dobrý den.
Děkujeme za dotaz.
Cena na webu a na Slevomatu je opravdu stejná. Ale Slevomat Vám dává jako
náš partner garanci kvality (ne každý podnik má možnost stát se partnerem
Slevomatu, kvalitu každého podniku Slevomat prověřuje) , možnost
elektronické rezervace konkrétního termínu přes jejich systém Termino,
můžete uplatnit kredity od Slevomatu a na rozdíl od nás Slevomat akceptuje
uplatnění benefitů od zaměstnavatele. Zároveň máte na Slevomatu velký
výběr ubytování na jednom místě a máte i možnost vytváření
dárkových poukazů elektronicky.
Je na Vás, jak a kde si pobyt pořídíte. Přes Slevomat je nákup ale velmi
pohodlný a skrz kredity od Slevomatu a benefiční karty od zaměstnavatele
leckdy levnější. Jakmile by se Vám pobyt nelíbil a prohřešek by byl na
naší straně zásadní, kromě Vás by to s námi řešil Slevomat a hrozilo
by nám ukončení spolupráce. Máte tak za zády silného spojence :)
Snídaně stojí u nás opravdu 180kč na osobu. Snídaně obsahuje dvě
kávy/čaje, limonádu, džus, ovoce, zeleninu, výběr ze slaného jídla
(míchaná vajíčka, omeleta, salát caprese, párečky, obložený talíř),
sladkou tečku (palačinky, lívanečky či domácí moučník) a pokojový
servis – snídani Vám ráno na domluvený čas odneseme přímo na
apartmán.
Krásný den,
Vladislava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, když bych měla ubytování třeba na 3 dny, snídaně bude každý den, nebo ne? Jde zakoupit i polopenze? Je možnost neplatit hned a fakturu poslat na zaměstnance? Děkuji
Dobrý den, Žaneto, snídani dostanete každý den. V této nabídce nabízíme pouze snídani, tedy nelze objednat polopenzi přes tuto nabídku na Slevomatu. Pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den