Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu recepcja@hotelvestina.pl nebo na tel. +48 509 525 709. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dítě do 2,9 let má pobyt bez nároku na lůžko a se stravou zdarma.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Když jídla jsou nyní servírovány personálem, nají se tam
i vegetarián ? U bufetu jsme předpokládali, že si vždy něco vybere, ale
takto nevíme.
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši :) omlouvám se možná jsem se špatně vyjádřil
v předchozí odpovědi. Bufet jako takový je v provozu. Jen jídla z něj
Vám bude servírovat personál, nebudete se tedy obsluhovat sám. Pěkný
den :)
Lenka Rozmilerova
Dobrý den, funguje wellnes v soucasne dobe v hotelu bez omezeni? a
bufetove stoly? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko :) dle informací z hotelu by wellness mělo být
v provozu. Jídla jsou ovšem nyní servírovány personálem. Pěkný
den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Když jídla jsou nyní servírovány personálem, nají se tam i vegetarián ? U bufetu jsme předpokládali, že si vždy něco vybere, ale takto nevíme.
Dobrý den, Tomáši :) omlouvám se možná jsem se špatně vyjádřil v předchozí odpovědi. Bufet jako takový je v provozu. Jen jídla z něj Vám bude servírovat personál, nebudete se tedy obsluhovat sám. Pěkný den :)