Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace na tel. čísle: + 36 84 696 020 nebo e‑mailem na adrese: info@hotel-yacht.hu nebo recepcio@hotel-yacht.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). Rezervaci doporučujeme řešit co nejdříve po zakoupení voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Děti do 5,9 let: zdarma včetně polopenze a wellness.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Přistýlky jsou k dispozici pouze v pokoji Superior a v rodinném pokoji, které jsou za příplatek.
Pobyt se 3 a více dětmi je nutné dohodnout s hotelem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, kdyz mam dite 1.5 roku stare, tak ho nemam zadavat do objednavky?
Jakmile ho tam zadam, tak se cena navysi. V nabidce je napsano, ze do 5.99let
je dite zdarma.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleši, dítě je skutečně do 5,99 let zdarma, základní
pokoj však nemá možnost přistýlky, cena se v tomto případě navyšuje za
poplatek za větší pokoj :) Pěkný den
Aneta Vroblová
Dobrý den, bylo by možné se u vas ubytovat v terminu 29.8 – 6.9 na
3 noci.? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto, vidím, že nejbližší možný termín na 3 noci je od
5.9.2020 :) Poradím vám, že dostupnost si můžete ověřit přímo
v nabídce v online rezervačním kalendáři. Pěkný den
Monika Černochová
Dobrý den, můžu se zeptat na cenu od 27.7.-31.7.2020 pro 2 dospělé
osoby a 2 děti 9 a 11 let? Děkuji ☺️ celkem spěchá. Email. cernochova5@email.cz
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) bohužel tato nabídka je koncipována až od
1.9.2020. Na Vámi požadovaný termín se můžete obrátit přímo na
provozovatele nebo si vybrat jinou nabídku na našem portále. Pěkný
den :)
Roman Bednařík
Dobrý den, chci se zeptat:
Jaká by byla cena od 30.7.2020 do 2.8.2020 pro dvě dospělé osoby a jedno
dítě (7 let). A jak mám případně postupovat při koupi.
Předem děkuji za odpověď, Bednařík
Slevomat.cz
Dobrý den, Romane :) naše nabídka je koncipována bohužel jen do 31.7. a
poté až od 1.9.2020 tedy mimo měsíc srpen. Můžete zkusit kontaktovat
přímo hotel, zdali Vám udělá nabídku na srpen nebo si vybrat jinou
z našich mnoha nabídek. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, kdyz mam dite 1.5 roku stare, tak ho nemam zadavat do objednavky? Jakmile ho tam zadam, tak se cena navysi. V nabidce je napsano, ze do 5.99let je dite zdarma.
Dobrý den, Aleši, dítě je skutečně do 5,99 let zdarma, základní pokoj však nemá možnost přistýlky, cena se v tomto případě navyšuje za poplatek za větší pokoj :) Pěkný den