Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Polské Krkonoše: zbrusu nový eco friendly hotel, polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@zdrojowahotels.pl nebo na tel. +48 48 91 40 40 700. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30–50 PLN/den (nutná rezervace předem)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Hezký den, měla bych zájem o ubytování na tomto hotelu přes Slevomat
na 3 noci v termínu 25.-28.9.2020 s polopenzí a wellness. Jaká by byla
cena pro 2 dospělé osoby.
Děkuji Markéta Petříková
Dobré ráno,
pro toto rande už nemáme místa. pozdravy z hor
Hezký den, měla bych zájem o ubytování na tomto hotelu přes Slevomat
na 3 noci v termínu 25.-28.9.2020 s polopenzí a wellness. Jaká by byla
cena pro 2 dospělé osoby.
Děkuji Markéta Petříková
Dobré ráno,
pro toto rande už nemáme místa. pozdravy z hor
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda v případě pobytu v týdnu 7.8. – 13.8. platí pro pobyt v hotelu/restauraci/wellness speciální opatření z důvodu pandemie covid nebo zda se očekává zavedení nových opatření. Děkuji!
Dobré ráno,
je nutné nosit masky ve společných prostorách, jako jsou restaurace, chodba
a lobby. pozdravy z hor
Dobrý den, jsou na pokojích župany, bačkory a fén?
Děkuji moc za odpověď.
Fialka
Přeji krásný den
Dobré ráno, pokoje mají fén, župany a pantofle jsou k dispozici na vyžádání. pozdravy z hor
A wellness je možné využívat bez omezení?
Děkuji, Jitka.
Dobrý den, můžete využít SPA: bazén, sauna bez omezení, wellness (masáže, procedury) je také otevřeno
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda budou nějaká omezení kvůli koronaviru při
pobytu od 23.8.2020 a pokud ano, tak konkrétně jaká?
Děkuji, Jitka.
Dobré ráno, při jídle je nutné nosit masky – bufet a vstup do restaurace a ve vstupní hale, výtahy. S pozdravem
Dobrý den.
Je možné ubytovat v termínu od 5.-9.8. ubytovat dva dospělé a dvě děti
ve věku 16 a 13 let s polopenzí a welness?
Jsou v provozu všechny služby včetně wellness?
Jaká je celková cena?
Děkuji Nováková
Dear Madame,
The rooms are suitable for max. 2 adults and 1 child, if you wish to
accommodate 4 persons you need to reserve 2 rooms. Wellness is opened.
Regards, Reservation Team
Dobry den,můžeme se ubytovat 2 dospělí a 2deti? 1,5roku a 10let..s vlastní dětskou postylkou?
Dear Madame,
The room is not suitable for 2 children, as there would be no space for a baby
cot at all. Regards, Reservation Team
jaký je poplatek za pejska prosím?
Dear Madame, Pets are not allowed at Radisson Hotel Szklarska Poreba. Regards, Reservation Team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v recenzích na internetu jsem se dočetl, že je při pobytu požadován poplatek 200PLN osoba/den? Je to pravda
Děkuji
dobré ráno, v zařízení je vyžadována záloha 200 PLN. S pozdravem