Objednávku (rezervaci) je odběratel oprávněn zrušit písemně nebo emailem nejpozději 5 pracovních dnů (do 17:30 hodin) před sjednaným termínem poskytnutí služby. Odběratel má v případě storna objednávky (rezervace) v uvedené lhůtě právo rezervovat si u dodavatele nový termín poskytnutí služby za původní cenu. Zruší-li objednávku (rezervaci) poskytnutí služby odběratel později, nebo v případě kdy se příjemce služby k jejímu čerpání vůbec nedostaví, je odběratel povinen uhradit dodavateli prokazatelně vynaložené náklady spojené se zrušením původní objednávky (rezervace), maximálně však do výše původní ceny služby bez DPH.
nevidím tu upřesnění dotazu níže, jak to tedy je, řídí Stig nebo
zákazník?? V nabídce uvádíte lživé informace!
Dream-drive.cz
Dobrý den, v níže uvedeném dotazu jsme již odpovídali, že řídí
Stig. Nastala zde chyba ze strany slevomatu. Určitě to není záměr.
Kondratenko
Pod výběrem nabídky aut a kol, máte napsáno toto:
*1, 3 nebo 5 kol v nadupaném bouráku
*Vy řídíte, Stig na sedadle spolujezdce radí
*Pohonné hmoty v ceně, možnost focení.
Slevomat.cz
Krásný den, velmi se omlouvám. čerpali jsme z textu, který je uveden
pod nabídkou. Nyní jsem vše předala kolegům, kteří mají nabídku na
starosti a pracují na odstranění této informace :) Moc děkujeme za
pochopení a přejeme hezký den.
Petr Toman
Tak jste na tom slevomatu vsichni slepy opravdu :D to je konec :D pod textem
ktery jste uvedl jako odpoved pani kondratenko mate jasne dalsi tri radky. Prvni
je.vyberte si pocet kol, v druhem je napsano ze Vy ! ridite a stig sedi na
sedadle spolujezdce. Kdyby jste alespon brali telefony a situaci resili, ale.ono
je lepsi nic neresit a dal uvadet lzive informace. A kdyby se Vam vety
nepovedlo dohledat, mate pred nima hvezdicky, chytraci ze slevomatu ;)
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, z tohoto důvodu jsem se ptali, kde chybu nalezneme,
jelikož jsme ji bohužel skutečně přehlédli, čerpali jsem z textu, který
je uveden v nabídce, za to se omlouváme :) Je pravda, že doba odpovědi je
nyní skutečně vyšší, čelíme však skutečně velkému počtu
požadavků, pokud jste kolegům psal, poprosím vás o trpělivost, než se
k vašemu požadavku dostanou, určitě to není tak, že bychom záměrně
uváděli chybné informace a nereagovali na vaše požadavky. Děkujeme za
pochopení a mějte moc hezký den.
Kondratenko
Dobrý den, jasně se píše, že vy řídíte a stig sedí jako spolujezdec,
tak jste buď slepý, nebo uvádíte milne informace. Kde je PRAVDA?
Slevomat.cz
Dobrý den, v nabídce je uvedeno následující: Nejznámější závodník
po Michaelu Schumacherovi (kterého ale poráží už od školkového závodu na
odrážedlech) teď jen čeká, až zasednete na sedadlo spolujezdce. Bohužel
tedy nikde nevidíme, kde je uvedena informace o tom, že zakupujte voucher na
řízení vozu :) Pokud takovou informaci v nabídce uvádíme, budeme velmi
rádi, když nás upozorníte, kde :) Děkujeme a přejeme moc hezký den
Nat
Dobrý den, ve voucheru je uvedeno, že se jedná o řízení vozu, je to
pravda?
Dream-drive.cz
Dobrý den, nabízíme pouze jízdi s naším jezdcem „Stigem“.
Zákazník sedí na sedadle spolujezdce.
Radan Jeřábek
Dobrý den, je možnost natočit průběh jízdy? Ať už vlastní nebo vámi
dodanou kamerou. Děkuji za odpověď.
Dream-drive.cz
Dobrý den, samozřejmě to není problém, nebo lze dokoupit záznam
z GoPro
i s originálním 8GB flash diskem za 500,– Kč.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
nevidím tu upřesnění dotazu níže, jak to tedy je, řídí Stig nebo zákazník?? V nabídce uvádíte lživé informace!
Dobrý den, v níže uvedeném dotazu jsme již odpovídali, že řídí Stig. Nastala zde chyba ze strany slevomatu. Určitě to není záměr.