Robotický vysavač s navigací, Wi‑Fi, funkcí mopování a ovládáním z mobilu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, kolik stojí výměna baterie a vstahuje se na ni dvouletá záruka? Děkuji
Dobrý den, kontaktujte prosím náš servis@umax.cz ohledně dotazu na baterii. Na zařízení se vztahuje 2 letá záruka.
1) Umí současně vysávat i vytírat?
- Lze si u vás přikoupit další tříletou záruku (jestliže ano, za kolik Kč?), takže má zákazník pak na zboží celkem pětiletou záruku?
Dobrý den, vysavač má dva vyměnitelnými zásobníky na prach (vysávání) a na vodu (vytírání). Pokud vložíte zásobník na vytírání, tak vysavač vysaje i menší drobky. Nejlepší řešením bude místnost vysát a poté vytřít.
Kolik má senzorů??
Dobrý den, vysavač má v čelním hodně senzorů, které směřují do různých stran, kudy vysavač jede.
Dobrý den,
1)kolik má vysavač senzorů proti pádu ze schodů?
2)překážce(skříni) se vyhne až po „nárazu“ nebo zaznamená
překážku senzorem již dřív?
Děkuji
Dobrý den, vysavač má v čelním panelu zabudované senzory proti nárazu a ze spodní části proti pádu. Senzory zaznamenají překážku a zabrání se tak kolizi.
Dobrý den
zajede tento vysavač sám po vybití a úklidu do nabíjecí stanice sám
??
děkuji
Dobrý den, ano, poté se zaparkuje zpátky do nabíjecí stanice.
Dobrý den,
Jakou výšku překážky dokáže vysavač překonat?
Děkuji
Dobrý den, vysavač přejede práh o výšce 1,5cm.
dobrý den, prosím, kdo je výrobce a jak je to s opravou a servisem?
Dobrý den, výrobcem vysavačů je značka UMAX. Máme autorizovaný servis v Praze, který zajišťuje opravy.
Dobrý den, lze využít k úhradě poukázky FlexiPass?
Dobrý den, Anabeli :) bohužel benefity nelze uplatnit na kategorii Zboží. Více informací k benefitům naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze zakoupit zboží za kredity?
Konkrétně mám 3200 kreditů a zbytek třeba doplatit kartou?
Díky
Dobrý den, Zdeňku :)
u kreditů záleží na jejich omezení na kategorii. Například při převodu bodů z benefitní karty nelze uplatnit kredity na kategorii „Zboží“. Bohužel na vašem profilu kredity nevidím, tudíž vám nemohu specifikovat, zda je můžete na zboží uplatnit.
Přeji krásný den,
Martin Buchal